Mijn man is mee geweest naar de echo's wanneer hij kon. Hij is wel meegeweest naar alle iui's, op de 4e iui behandeling na. En toen was ik zwanger! Dus bij de volgende iui behandeling laat ik hem mooi weer thuis...
Mijn man gaat zowiezo mee met gesprekken, maar is ook meegeweest met HSG-onderzoek, en ook met de eerste inseminatie is hij bij mij geweest, maar de echo's deed ik alleen xxxx Maria
hoihoi, mijn man gaat alleen mee naar gesprekken/uitslagen en als hij vrij is gaat hij mee naar inseminatie, verder mag gewoon lekker gaan werken liefs mandy
Mijn mannetje gaat zoveel mogelijk mee. Af en toe heb ik ook de behoefte om het niet alleen te doen en dan gaat hij mee, maar meestal maakt het mij niet uit. Ik moet ook zo vaak voor een FM. Als hij daar iedere keer vrij voor moet nemen is niet te doen. Bij de gesprekken is hij er wel altijd bij en bij de IUI ook. Als ik dat alleen zou moeten doen zou ik er gelijk mee stoppen want zwanger worden doe je samen.
mijn lief ging ook niet altijd mee... ik vond dat geen probleem! iedere cyclus weer iets van 5 echo-afspraken, dat zou hem al zijn vakantie hebben gekost. op belangrijke momenten ging hij uiteraard wel mee.. liefs elfje
Mijn mannetje gaat ook alleen met de ´belangrijkere´ dingen mee, zoals gesprekken en straks natuurlijk de iui. Maar voor de echo´s e.d. ga ik toch vaak alleen, soms moet ik wel 5 dagen achter elkaar komen, dat ik dan elke keer van mijn werk weg moet is een ding, maar ik vind t onzin dat mijn mannetje hier ook elke keer vrij voor zou moeten nemen. En dat gaat goed zo hoor, ben voort kind aan huis in het ziekenhuis
Mijn man ging wel mee met de belangrijke gesprekken. Verder kan/kon hij ook niet altijd en neem/nam ik mijn moeder mee. Volgende week gaat hij wel mee want hij wil graag hartje zien kloppen maar daarna kan hij ook een poos niet meer mee. Ik vind wel heel jammer.. je gaat toch liever met je man dan moet je moeder.
He meiden, Leuk om te lezen hoe iedereen het ervaart! Wij gaan sinds jan.'06 met enige regelmaat naar het ziekenhuis en ik ben nog nooit alleen geweest! Mijn mannetje gaat altijd mee, en ik zit nu te denken we hebben het er nog nooit over gehad dat het ook anders kan. Het is eigenlijk van zelfsprekend dat we samen gaan. Of ik nou een echo heb van inderdaad slechts 2 minuten of dat ik me ga als hij zaad moet inleveren en ik eigenlijk alleen maar in de wachtruimte zit te wachten tot hij weer klaar is...... Grappig, nog nooit over nagedacht, maar moet wel zeggen dat ik ook niet anders zou willen! Vanavond toch maar is vragen...... Liefs Schaapje
Mijn partner is bij het eerste gesprek aanwezig geweest. Bij de echo's vind ik het zelf niet nodig. In het weekend ging hij wel altijd mee, maar door de weeks niet. Bij de inseminaties alleen als het in het weekend viel. Voor het inleveren van zaad moest hij zijn werkgever altijd vertellen dat hij later kwam, en dan bracht ik zijn zaad naar het ziekenhuis (ik werk daar vlakbij). Voor de punctie heeft hij wel vrij genomen. Maar voor de TP ging dat niet. Toen is mijn beste vriendin meegegaan, die nu dus ook peettante van dit kindje gaat worden. Ikzelf heb er helemaal geen problemen mee en dat is maar goed ook, want ander kan ik me voorstellen dat het allemaal nog zwaarder valt dan het al is. Ik las wel een opmerking in de trant van: als je conceptie hebt, ben je toch ook met z'n tweeën. Dat klopt wel, maar dat tijdstip kies je samen uit, dus waarschijnlijk niet als één van de twee moet werken. En in de medische molen is dat nu eenmaal niet te regelen....... Ik vind het nu belangrijk dat mijn partner er nu voor me is (hij was er wel voor me, alleen niet altijd fysiek, bedoel ik dus) en dadelijk als de kleine er eenmaal is. Groetjes, Jaycey
Met uitzondering van een keer een echo is mijn man altijd meegeweest. Dat wil hij ook, het is iets van ons samen dus gaan we er ook samen heen. Liefs Hannah