fitna

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lianne1984, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    ik ben benieuwd wat jullie van de film vonden, zelf weet ik niet zo wat ik ervan moet denken.
    graag jullie reacties.

groetjes lianne.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    de topics over de film zijn steeds gesloten, dus deze zal ook gesloten gaan worden.
    Er worden hier, helaas, geen onderwerpen getolereerd die gaan over geloof, religie en politiek!
    Groetjes, Taliaa

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad dit topic zal zo wel gesloten worden.

Wel jammer hoor, er is zoveel over gesproken (en nog steeds) dat ik wel benieuwd ben naar de verschillende meningen/percepties van de meiden hier.

4. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Wat flauw, waarom mogen er geen topics zijn over geloof en politiek? Lijkt wel censuur....... Een beetje discussie is gezond, toch? :(

Liefs

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Daya, het is inderdaad jammer... maar voorheen hebben dit soort topics behoorlijk wat reacties teweeggebracht en daarom hebben de modjes besloten dat het gewoon een regel is dat er geen topics over geloof/politiek ed. mogen zijn om te voorkomen dat er mensen gekwetst worden.

6. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Als je alle afwijkende reacties wil afweren, moet je het hele forum opdoeken want een forum hangt van meningen aan elkaar! En dan mogen we het ook niet meer hebben over roken/alcohol tijdens de zwangerschap en mag het subforum 'tienermoeders' ook wel helemaal geschrapt worden..! Dat komt dan op hetzelfde neer..... Dat dit soort topics gesloten worden vind ik echt censuur, je mag niet eens je mening geven over een maatschappelijk zeer actueel onderwerp! Echt apart.. En vooral; jammer.......

Liefs

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik vind het helemaal niet verkeerd als ik terug denk aan eerdere uit de hand gelopen topics...

daar ging namelijk je mond wagenwijd vanopen staan...

dus sluiten maar weer! ;)

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren voor het slotje...... Dus verwacht niet al teveel reacties ;) .

9. sim

sim Niet meer actief

ik vind het ook niet erg dat zulke onderwerpen gesloten worden, want blijkbaar kan niet iedereen gewoon discussieren zonder elkaar te kwetsen, dat is denk ik ook de reden van de slotjes, en niet waar het topic om gaat

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Idd, soms zijn de antwoorden zo kwetsend naar andere mensen.
    Blijkt maar weer dat mensen niet normaal met elkaar kunnen praten over een onderwerp maar gelijk een oordeel hebben.

11. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    vind dat je best een discussie kan voeren zonder dat je gelijk met verwijten of beledigingen gaat gooien.
    en een slotje kan altijd nog toch? als het uit de hand loopt ;)

12. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    dus om op je onderwerp terug te komen,
    kan weinig erover zeggen want ik heb hem nog niet gezien 8)

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

de film is gebaseerd om een geloof eronder uit te schoppen.
    Ik vind het een beetje kinderachtig! Om 1 geloof nu te bekritiseren..

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zag net op het nieuws dat er een demonstratie was in Jakarta bij de Nederlandse ambassade met leuzen als weg met Nederland en Nederland ga naar de hel. Dan denk ik tja... de film scheert alle moslims/islamieten over 1 kam maar nu doen ze hetzelfde terug...

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad... want als je in de geschiedenis kijkt waren bijv. de katholieken ook geen schatjes met hun kruistochten... Ik denk dat er heel veel mensen zijn die onder het mom van een bepaald geloof hun daden (geweld/oorlog/extremisme) proberen goed te praten. Dit is uiteraard niet de bedoeling maar zo krijgen mensen die niet bekend zijn met dat geloof wel het idee dat het hele geloof dus geweldadig is.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook dit topic gaat op slot.
    (net als de vorige 2)

Na teruglezen zie ik dat er nog steeds mensen zijn die NIET snappen waarom zo'n topic dicht gaat:
    Het loopt ALTIJD uit de hand! Er worden dingen gezegd die echt niet kunnen! We hebben het meerdere malen geprobeerd maar er zijn altijd leden die het verpesten voor de rest.
    Nu is er dus geen discussie meer en wordt het op slot gezet.
    Leg de schuld en de teleurstelling hiervan dus niet meer bij de mods en het beheer maar bij de leden die het verpesten.

Elmo

Deel Deze Pagina