behang gekocht nu 20% korting

Discussion in 'De lounge' started by Hettie, Sep 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    wij hebben zaterdag bij de praxis behang gekocht voor onze slaapkamer. nu zie ik in het krantje staan dat op die rollen 20 % korting is. dit scheelt 5 euro per rol. ik vind dit best veel om zomaar te laten.. kan ik morgen teruggaan en de korting vragen? of moet ik dan de rollen terug brengen en opnieuw afrekenen?

alvast bedankt voor het antwoord.

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Vlgens mij hadden ze sowieso moeten aankondigen dat er binnen een week een actie op dat product is (moest ik wel doen vroeger bij de kruidvat :D)

Ik zou wel de korting gaan vragen, doen ze het niet, dan indd retourneren en opnieuw kopen!

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Tuurlijk, zou ik ook doen!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je met de bon erheen gaat moet je als het goed is gewoon de korting terug krijgen hoor :)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Maar je hebt er geen recht op, die korting. Ik zou je rollen meenemen en als ze je de korting niet geven, ze retouneren en dan opnieuw kopen ;)

6. hellie

hellie Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou even terug gaan. De meeste bedrijven geven de korting dan alsnog uit klantvriendelijkheid.
    Doen ze het niet, dan zou ik de hele handel terugbrengen en ergens anders behang gaan kopen..

7. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    haha eigenlijk best 'raar'van de winkel als ze de korting wel geven als je ze eerst terug brengt, het blijft uiteindelijk wel hetzelfde.. maar ga het gewoon proberen vind t best veel geld om niet te doen en als ik nou een geldboom in de tuin had...

8. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

uiteraard ga ik dan terug! ik zou denk ik best hoog van de toren blazen als ze moeilijk gingen doen....

9. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    zoo ik heb vandaag het geld terug gekregen. moest het wel eerst officieel retour brengen en toen weer afrekenen maar ja ze deden helemaal niet moelijk en ik weer blij natuurlijk.

Share This Page