Menstruatiekrampen of toch wat anders?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder125, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Heb geen ovulatietesten gedaan deze maand maar weet bijna zeker dat morgen mijn nod is. Vorige maanden deze duidelijk gevoeld en werd toen bevestigd door ovulatietesten dat ik het deze maand (bijna) zeker weet. Gisteren en vandaag heb ik getest (kruidvat2v5); beiden negatief.
    Ik ga telkens naar het toilet om te kijken of m'n ms doorbreekt. Normaal heb ik alleen krampen als m'n ms ook echt begint maar nu heb ik deze krampen al 2 dagen. Een enorm zeurend gevoel in m'n onderbuik wat lichtelijk lijkt op menstruatiekrampen.

Ik weet niet wat ik hier van moet denken en vraag me af of iemand hier advies of tips over heeft? Kan ik toch nog een positieve zwangerschapstest krijgen? Of is het: op maar de volgende ronde?

Groetjes

2. NRR

NRR Actief lid

Apr 16, 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Wil ik ook graag weten!! Precies het zelfde gevoel, zeurderig met soms lichte krampjes.

Succes!

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas zit er niks anders op dan afwachten.. Ik zou over twee dagen nog is testen.. In het begin van de zwangerschap verdubbeld het hcg gehalte in je urine elke dag dus het zou kunnen dat je later wel positief test, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat jullie gewoon ongesteld gaan worden.. Succes! Ik hoop natuurlijk op 2 zwangerschappen!

4. olive

olive Actief lid

Aug 2, 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, dat zou zomaar kunnen!
    ik dacht toen ik zwanger was dat ik ongesteld zou worden door de krampen! Op een gegeven moment toch best heftige krampen gehad omdat de baarmoeder gaat uitrekken.
    Ik hoop op mooie testen voor jullie.

Groetjes,
    Olive

5. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Dat zou maar zo kunnen! Krampen van innesteling e.d. lijkt op menstruatie krampen. Ook heeft je lichaam je soms voor de gek. Je kan helaas niets anders dan afwachten en testen.. bij mijn vorige zwangerschap testte ik ongeduldig als ik was 4 dagen voor nod negatief, op nod een heel licht stripje, dag na nod was streep al wat duidelijker en 2 dagen na nod een knaltest! Ik zal voor je duimen!

6. Vlinder125

Vanochtend was de test negatief... Ms is nog niet doorgebroken. Zal denk ik vandaag of morgen wel gebeuren.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Kwestie van afwachten helaas.

8. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Ik heb denk ik al een week buikpijn en 's nachts soms best heftig (Ik word er wakker van en het zweet breekt me dan uit van de pijn). Gister had ik mijn nod (denk ik, eerste cyclus met clomid), maar ik heb wel positief getest (weliswaar nog geen knaller).

9. Vlinder125

De ingang van mijn vagina voelt nu ook wat nauwer. Also het wat opgezwollen is.. Maar dit kan gelden voor een aankomende menstruatie als een eventuele zwangerschap?

10. Vlinder125

Vanavond heel iets bruin bloed gehad.. Denk dat ik op ga naar de volgende ronde:)

Share This Page