zij is en blijft de moeder van zijn kinderen en die zal altijd belangrijk blijven en als het goed is de kids altijd op nummer 1 dus is het toch logisch dat ze een groot deel van zijn leven zal blijven, ik zou het niet goed vinden als het andersom was. Mijn ex heb ik altijd achter zijn kon aan moeten zitten om contact op te nemen met zijn ex en heb samen met zijn ex geregeld dat de kids naar euro disney konden omdat hij niets van haar wilde weten (en hier de kids mee strafte) En ja ja kan dat gevoel gewoon uitschakelen als je zeker genoeg in vel zit en in je relatie en als je er gewoon volwassen mee omgaat, als zijn ex vervelend wil doen LAAT HAAR je weet dat hij snachts naast je ligt en dat je hem hebt (ze is niet voor niets een ex) dat zal heel veel schelen in ej relatie qua stress als je dit leert loslaten (evt met hulp) en dan zal je relatie ook een stuk fijner zijn in het algemeen!
Nou, knap dat jij je gevoelens kunt uitschakelen, andere mensen kunnen dat niet zomaar even en zeker tijdens een zwangerschap kunnen dat soort emoties heel heftig naar boven komen. Niet iedereen is immers gezegend met 'n vanzelfsprekend Tefallaagje op de ziel. Bij sommige mensen heeft zoiets tijd en ruimte nodig. Natuurlijk moet je je focussen op wat wél goed is en je mag jezelf absoluut wel in je nekvel grijpen bij zulke dingen, maar de eerste stap nl in het oplossen van 'n probleem, naar mijn mening, is je gevoelens erkennen. Met wegduwen en net doen alsof er niets aan de hand is bereik je weinig.. Integendeel, de kans dat je dan onbewust gaat lopen stoken is denk ik groter...