Man met ondergewicht

Discussie in 'De lounge' gestart door Nana86, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Mijn vriend heeft ook ondergewicht...
    Hij is 1.85 en weegt 59 kilo... Erg dun dus
    Toch heeft dit niks te maken met kwaliteit van het zaad want ik was gelijk na het stoppen met de pil zwanger...
    Als het ondergewicht de kwaliteit aan zou tasten zou het bij ons niet zo snel gegaan zijn...
    Mijn vriend eet een hele dag door! Echt super veel.. Waar ik een week over zou doen eet hij in een dag..
    We hebben zijn schiltklier laten testen maar daar was niks mee aan de hand ( als die te snel werkt kan je erg moeilijk aankomen... Bij te langzaam werkt het andersom)
    Mijn vriend heeft ook vanalles geprobeert.. Zelfs shakes waar je van aan zou moeten komen maar NIKS helpt...
    Het is gewoon zijn bouw.. Hij kan er niks aan doen en hij vind het ook erg vervelend als ik er wat van zeg,.. Kan ik me heel goed voorstellen!!
    ik accepteer hem zoals hij is, want toen ik hem leerde kennen was hij ook al zo, en ben toen ook voor hem gevallen...

2. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hij vindt het eten wat ik klaarmaak heerlijk zegt hij, dus daar kan het ook niet echt aan liggen!
    Het zit puur in het feit dat hij honger moet hebben om te kunnen eten.

@Tannja: We weten intussen ook dat dit niet de reden is van de slechte kwaliteit van zijn zaad :)
    En ik denk dat daar (voor mij) het probleem zit, jouw vriend heeft er alles aan gedaan om aan te komen en het is niet gelukt, dan had ik me er ook makkelijker bij neergelegd.
    Bij mijn man weet ik dat het wel kan, maar hij heeft geen zin om er moeite voor te doen..

Maar het is zijn eigen keuze en daar ga ik me bij neerleggen..

3. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Blijkbaar is hij tevreden met zichzelf als hij er (volgens jou) geen moeite voor wilt doen..
    Waarom zou hij meer moeten eten als hij daar geen trek in heeft?
    Je moet hem gewoon accepteren zoals hij is en je er inderdaad bij neerleggen want kan me goed voorstellen hoe hij zich voelt als er steeds wat over gezegd wordt...
    Je zegt zelf dat jij overgewicht hebt, ik denk ook niet dat dat helpt als je zwanger wilt worden.. Klinkt misschien hard als ik dat zeg maar zo komt het bij je man dus ook over als je steeds zegt dat hij aan moet komen...

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    hier hebben wij beiden ondergewicht..Ik ben 1.74 meter en 52 kilo.. Hij 1.84 meter en 64 kilo...
    Voor ik kinderen had woog ik altijd 57 kilo.

We zitten zelfs aan de koolhydraat shakes... En proberen veel te eten. Erg onderschat wordt het....mensen zeggen dat het zo een luxe is dat je kunt eten wat je wilt zonder aan te komen.
    Maar het is frustrerend! We zien geen resultaat!!! En eten wordt dan echt een opgave...een taak... en dan heb je ook geen zin meer om te eten!

Ik vind mezelf nu niet sexy. Voorheen wel.. Maat 36 zakt nu letterlijk van mijn kont!!! Zorg er ook voor dat ik no way met een kort truitje of jasje loop...iets moet mijn platte kont en dunne benen bedekken. Schaam me gewoon echt!

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik vind het geen probleem dat mensen zeggen dat ik overgewicht heb, ik weet het en probeer af te vallen op een gezonde manier..
    Hij is zeker weten niet tevreden met zijn gewicht, maar wat Assi ook zeg, je moet er wel wat voor doen om aan te komen..

@Assi: ik kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend het is! Mijn man had er ook veel moeite mee om de hoeveelheden te eten die hij nodig had om aan te komen.. Veel sterkte en ik hoop dat het jullie lukt om een gewicht te bereiken waar jullie je goed bij voelen :)

6. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles is al wel gezegd denk ik.
    Dus ik wilde je ff succes wensen met afvallen!
    Volgens mij is afvallen lastig maar aankomen idem dito!

Geniet en koester jullie gezondheid en waarborg deze zolang je die hebt! Om mij heen zijn er zoveel mensen die gezondheidsproblemen hebben.

Hoe is het met zijn gezondheid? Van kinds af aan al lang en weinig gewogen maar wel gezond/weinig ziek?Als hij altijd gezond is geweest en weinig ziek zou ik me echt niet bezig gaan houden om die paar kilo extra.

Deel Deze Pagina