Ik zit al een uur te zoeken voor een spelletje waar mijn man straks mee kwam aanzetten. wat hij als kind gehad heeft , maar ik ken het niet en hij heeft geen idee hoe het heet of wat het precies was. het zou een spel zijn waarbij steeds een ander ''poppetje'' omhoog komt en welke je dan met een hamer terug slaat en wacht waar het andere poppetje ergens omhoog springt ? wie o wie heeft een idee waar mijn man het over heeft. of is dit levendige fantasie
Dit? Marktplaats.nl - Malle mollen spel - Speelgoed | Overig SnelSpel.nl - Bordspellen | Malle Mollen
nee helaas dat is het niet volgens hem het zou een groter vierkant vlak zijn met een aantal rijen poppetjes/dieren
Dat weet hij dus niet..hij kent het van zijn kindertijd van een jaar of 6/7 dus dat is al ruim 20 jaar geleden. Misschien bestaat het niet eens meer
Deze misschien? SnelSpel.nl - Bordspellen | Malle Mollen Mijn man kwam er mee dat hij het ook kent en het met mollen is.
Dat denk ik ook. Kan me mog ergens herinneren dat ik dat ook bij Telekids had gezien? en dat is bijna 20 jaar terug (alweer)