Man met vage klachten oa cholestrol

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithy, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    We hebben gisteren mosselen gegeten ipv de hamburger welke eerst op het menu stonden!

2. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn man heeft hetzelfde gehad. Naar de ha met hoofdpijn en duizelig klachten waar hij een torenhoge bloeddruk bleek te hebben. Wat uiteindelijk veroorzaakt bleek te worden door een verhoogd cholesterol. Hier flink wat aangepast in voeding qua vleessoorten maar ook in andere voedingsmiddelen. Hij heeft ook veel info meegehad over voeding en drinken.

Alleen de ha verwachtte niet dat de bloeddruk heel snel heel goed zou worden als het cholesterol beter werd. Dus hij heeft bloeddrukverlagende medicijnen gehad en dat is best apart voor iemand van 31.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tuc: Dat weet ik nog dat je manlief daar mee worstelde .
    Hoe gaat het nu ? Hier wel goed hoe pas volgend jaar weer komen bij de assistent voor controle .
    Wel tot die tijd sowieso plas tabletten .

4. tuc

tuc Niet meer actief

Een stuk beter..lief dat je het vraagt. Zijn cholesterol is duidelijker lager door de aanpassing in voeding. Helaas verwacht de ha dat de bloeddrukmedicatie blijvend zal zijn maar dat gaan ze bij de volgende controle nog eens bekijken.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tuc: Fijn dat het beter gaat en die bloeddruk nu ook goed blijft.
    Als dit de enige medicatie zal zijn om het laag te houden doe ik het er voor.
    Ik voel me er goed bij en dat moet ook zo blijven .
    Welke medicatie heeft hij ? ook plastabletten om zout ui lijf te houden?
    Ze werken hier tot nu toe wel .
    Soms eet ik ook wel chips of een patatje zo als nu in onze vakantie .
    We gaan zien hoe veel we aan gekomen zijn naar de vakantie zo ja dan passen we ons weer meer aan .
    Ik geniet er nu van daarna zien we wel weer .

Deel Deze Pagina