Man met (zeer) onregelmatige werktijden

Discussie in 'De lounge' gestart door Daan0201, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn man heeft 10 verschillende tijden die hij moet beginnen, kan om 5.30uur zijn maar ook 22.30uur. Hij is één keer in de drie weken een weekend vrij. Heeft soms 1 dag vrij in de week, soms 3. Heel wisselend.
    Ik sta er inderdaad alleen voor. Met één grietje vond ik het een makkie, maar met een baby er bij vind ik het wel pittiger. Ik red me wel maar zou het prettiger vinden als ik wat meer zou kunnen slapen!

    Als ik weer aan 't werk ga ben ik ook degene die ervoor zal moeten zorgen dat de kindjes op school (kdv) komen en weer op tijd opgehaald worden. Dat zal helemaal zwaar worden... twee ochtenden per week de strijd aangaan met 2 kinderen die niet mee willen werken :)
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat grappig om te lezen dat de meesten van jullie hetzelfde hebben als ik; namelijk ook de voordelen ervan zien. Lekker af en toe alleen thuis, man ook vaak overdag weleens thuis enz.

    Wij gaan in september trouwen en daarna willen we waarschijnlijk voor een tweede kindje gaan.
    Mijn vriend is nu wel op zoek naar een nieuwe baan (wel in dezelfde branche), zodat hij toch wat meer regelmaat heeft dan nu.
    Zeker ook omdat je het natuurlijk een stuk drukker krijgt met nog een baby'tje erbij en we hebben ook nog een hond die eruit moet.
    Dus als hij soms 2 dagen van huis is wordt dat met een klein kindje en een baby en een hond toch wel wat lastiger.
    Met grotere kinderen is het dan wel weer een stuk makkelijker.
     

Deel Deze Pagina