Hallo meiden, Om dat we het gezeik met UPC meer dan zat zijn willen we overstappen naar iets anders. Het gaat dan om internet/digitaletv/telefoon. Welke hebben jullie en hoe bevalt het?
Wij hebben ADSL van hetnet en telefoon via KPN. Bevalt prima doet het altijd! Tip: Neem niet iets van internet-plus bellen, heeft mijn zus ook en die kan de helft van de tijd niet bellen!
Aha nog eentje met trouble met UPC ! Zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=53831&highlight=upc
Toen we nog in Nunspeet woonde hadden we tv van UPC en werden we constant lastig gevallen door die lui om maar digitale tv en internet van ze af te nemen (ze kwamen zelfs met verkopers aan de deur). Met het verhuizen naar Zwolle gingen we over op tv van at home en onze adsl van kpn ging met ons mee. Dit bevalt prima, maar volgend jaar verhuizen we weer naar Nunspeet en ja hoor, daar gaan we weer, we zullen tv moeten nemen van UPC. We willen dan wel graag digitale tv en we hebben regelmatig op de site van KPN gekeken of we dan digitale tv van hun kunnen krijgen en volgens deze check dus niet, helaas. We hebben dus adsl van KPN en dat bevalt ons prima. Internet bellen van KPN beginnen we niet aan, want daar hoor je zoveel ellende over...
We hebben Tele2 Compleet. Dat is Bellen, snel internetten en Digitale TV. Werkt prima bij ons. Geen klachten.
En wat voor problemen.........GRRRRRRRR Om een of andere reden hebben ze de automatische incasso opgeheven. EN krijgen dus nu acceptgiro. Maar die krijg je niet thuis maar op je digitale account van UPC. En daar kunnen we niet in. Moet 1 of andere activatiecode invoeren die we niet hebben en die ze bij UPC ons niet willen geven. Dus ik kan mn rekeningen niet bekijken. En weet ook niet wat ik moet betalen. EN vervolgens is elke maand hetzelfde liedje dat ik uiteindelijk een aanmaning op de mat krijg en mn telefoon en digitale tv zijn afgesloten. Zijn hier al maanden mee bezig en nog steeds niet opgelost. En nu dus voor de zoveelste keer.... Ik ga ook niet betalen voor iets wat ik niet heb.......Want de telefoon en tv wordt wel in rekening gebracht.............. Nu is echt het dieptepunt bereikt grrrrrrrrr. Klote UPC!
wij hebben internetplusbellen van KPN en absoluut geen problemen mee....kan altijd bellen en nog geen troubles mee gehad. wij nemen er binnenkort ook digitale tv bij via kpn, dan blijft het 1 rekening, wel zo overzichtelijk
die hebben wij ook sinds september, helemaal super! Daarvoor zaten we bij Tiscali, wat een butservice, alleen maar problemen en oplossen ho maar...
http://www.tele2.nl/shop/Internet-Bellen/Wat_is_het.htm We betalen voor Internet+Bellen : 19,95 per maand (eerste 6 maanden), daarna wordt het 29,95 per maand. http://www.tele2.nl/shop/TV/index.htm We betalen voor Digitale TV inclusief Eredivisiekanaal etc : 14,95 per maand. Totaal zijn we daardoor nu : 34,90 euro kwijt en na de 6 maanden 44,90 euro. Je houdt je telefoonnummer, maar hebt geen kosten meer voor KPN. Het is alles ineen. Er zit één nadeel aan en je moet eerst kijken of je dat een probleem vind. Het is een contract van 2 jaar. Als je dus niet zo lang aan een abo vast wilt zitten, zou ik wat andere opties bekijken. Succes met de keuze. Knuffel, Marianne
Wij hebben wel UPC maar helemaal geen problemen hoor. Toen het in het begin niet goed ging omdat internet er vaak uit lag hebben ze meteen een monteur langs gestuurd. Helpdesk is altijd heel vriendelijk en kunnen ook altijd gewoon bellen e.d
hier alleen problemen soms met de digi tv dat ze eruit knallen maar voor de rest nema problem met multikabel hoor zeker niet met internet en Chello/UPC wordt al jaren in de volksmond Kwello/UPC genoemd dat zegt al genoeg lol