Heel veel sterkte en beterschap! Gelukkig is de koorts gezakt! Hopelijk mag hij snel naar huis! Toch nog een beetje geslapen vannacht?
Toen ik eenmaal sliep ging het wel. Heb van ongeveer 24.00 tot 4.00 geslapen en toen begon ik met hoesten helaas. Daarna ff liggen lezen en toen van 5.00 tot 6.15 toen de wekker ging. ik was bang dat ik van niet ieder geluidje wakker zou worden/niet zou kunnen slapen maar dat viel mee.
Helaas is de bronchoscopie weer uitgesteld, wordt nu donderdag. Weer een dagje ziekenhuis extra. Alyssa kan niet tegen die onzekerheid, die heeft juist behoefte aan duidelijkheid en die kunnen we haar hierover niet geven. ze was vanavond weer even behoorlijk overstuur. Daymian vond het vanavond onder het eten heel gek en die weet niet wat ie moet doen als we in het ziekenhuis zijn. Hij wil heel graag naar papa, maar als we er zijn vind ie het maar niks. Vind het ff heel lastig. Weet niet zo goed hoe ik hier nu op moet reageren. Ik troost ze als ze verdriet hebben en leg uit dat papa beter aan het worden is in het ziekenhuis, maar dat ik niet weet hoeel nachtjes papa in het ziekenhuis moet slapen.
Lastig meis. wilt ze natuurlijk geen valse hoop geven. Wel eerlijk blijven even denk ik en met je dochter praten dat ze bang mag zijn en onzeker en trots op je dat je vannacht toch even hebt kunnen slapen. Doe iets ontspannends als de kinderen op bed liggen en ( als een van de kinderen wakker woord en ze willen bij je liggen( zou ik dat even doen) geeft ze veiligheid. Onzekerheid is niet leuk. Hou moet en leef even van dag toch dag las dat je opvang kinderen hebt. /Als het nu even te zwaar is kijk of dat even kan stoppen omdat je je energie hier voor nodig hebt ook voor je zelf. Als het kan? Knuffel.
Vanavond gelukkig weer wat beter nieuws gehad. Vandaag heeft mn man een ct scan gehad omdat ze dachten dat hij misschien een longembolie had gehad, maar daar konden ze (gelukkig) niks op vinden. Uitslag van de kweek...ze kunnen geen bron vinden. Zn nierfunctie is weer helemaal goed (die was vermindert, maar dat was normaal) Met andere woorden, ze weten het niet. Goede nieuws is dat hij zonder zuurstof zn saturatie op 95% zit en daar ook op blijft. Vanavond moest ie een rondje lopen over de afdeling en dat ging goed. Als zn zuurstof morgen nog steeds op 95% zit en hij weer een rondje over de afdeling kan lopen mag hij morgen naar huis!!!!!! Dan moet hij nog wel regelmatig naar het ziekenhuis voor onderzoeken omdat ze willen weten wat er aan de hand is, maar dan hebben we wat meer rust in huis. Ben dus voorzichtig optimistisch. Tegen de kids ben ik heel open en eerlijk en ik zeg ze ook altijd dat boos en verdrietig zijn mag en heel normaal is. Merk wel dat ze dwars aan het worden zijn en ze zeggen ook regelmatig dat ze willen dat papa thuis komt. Heb ze vanavond ook uitgelegd dat papa misschien morgen thuis komt, maar ook duidelijk gezegt dat het ook kan dat hij nog niet thuis komt. (Wil ze geen valse hoop geven) Straks weer proberen te slapen (hopen dat ik niet teveel hoest)