Wat drinken jullie in de zomer ? En dan geen water, fris , koffie of thee. Ik drink graag rosé, witte wijn, alcohol vrij bier, Finley's, of een glas prossecco. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken. Misschien zit er een lekkere tip tussen?
Ik drink geen alcohol ( vind nauwelijks wat lekker) Heb 1 keer grolsch ice tea gehad en die was lekker (lust geen bier dus zegt wel iets over de smaak hehe) 0% Ga nog ijsthee recepten zoeken
gewoon waar ik zin in heb, zomer/winter maakt niet uit. Vooral water. Soms ice tea (green) met veel ijs in de zomer, dat dan weer wel
Ik drink meestal gewoon water. In de zomer maak ik vaak 'komkommerwater', 'citroenwater', 'muntwater' of 'aardbeienwater' (of een combi). Op een terrasje vaak spa rood met citroen en ijs (dan lijkt het nog wat).
Ik drink geen alcohol maar drink wel graag jilzz 0% en dan de roze variant. Dat is mijn zomer drankje helaas nooit te koop op een terrasje dus drink het in mijn tuin
Ik drink in de zomer niet speciaal wat anders dan in de winter eigenlijk. Ik drink niet heel vaak alcohol maar als ik het drink dan is het meestal whiskey (puur of met cola). Van die zoete drankjes word ik snel misselijk. Mojito vind ik ook nog wel eens lekker.
Water maar dan wel met zo'n waterfilter met aardbei citroen en basilicum. Of komkommer en lavendel etc.
Wijn, heeeeeeeel veel wijn. (Droge witte) Champagne en prosseco, sangria, cocktails. Water met fruit erin.
Ik dribk geen alcohol en de 0% variant vibd ik vaak ook echt smerig. Dus ik lijk wel gek maar ik vind het heerlijk om een kop thee te drinken als het warm is. Hahah anders water met een smaakje die ik zelf maak. Of een ijskoud blikje cola Light.
Droge witte wijn, champagne, cava, bier, limoncello en scroppino. Voordat ik als alcoholist wordt bestempeld, ik drink meestal gewoon water.