Ja jullie lezen het goed, ik haat de zomer. Ik hou totaal niet van die zon en zijn warmte. Krijg er alleen maar hoofdpijn van, zweet me kapot zelfs al doe je niks, slapen? wat is slapen met dit weer.....Kortom geef mij de winter maar weer hahahah....... Ben ik nou echt de enige die weer op de herfst en winter zit te wachten? Lekker wind, regen, sneeuw, ijs, kou heeeeeeeerlijk!!! Kan niet wachten tot het zover is, want ik haaaat de zomer!! Sorry het moest er echt even uit! Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar dat maakt me niet uit. Ik zit lekker binnen in me koele huisje en hoop dat het snel afkoelt, al zie ik dat nog niet zo snel gebeuren!
Helemaal mee eens! Anders hou ik erg van de zomer maar deze keer niet! Nu met 30 weken zwanger buikje en al dat gezweet bah bah. Van mij mag het wel een hele koele zomer worden, of sla hem maar over dit jaar.
Ik verklaar je wel een beetje voor gek ja ( niet verkeerd bedoeld natuurlijk ) maar ja ik ben dan een echt zomer mens, ik had en heb dit weer echt nodig, ik word heel sago van regen, sneeuw en kou, ik kan daar niet tegen, het idee alleen al maakt me helemaal gek .. En warm is het nu nog echt niet ( vind ik ) dit is pas het begin, maar volgens mij word het volgende week weer minder dus dat is wel lekker voor jou van mij mag het 365 dagen per jaar zo zijn hoor ( zonnig )
Nee je bent niet de enige! Ik kan opzich wel genieten van warm weer, niet te warm hier in NL want dan krijg ik geen lucht... (benauwde shit) Maar ik slaap ook nog is veel lekkerder als de nachten kouder zijn en ben happier. Ik geniet van de knusse donkere korte dagen en lekker tegen elkaar opwarmen. Als het zomer is zit ik 2m bij mijn vent vandaan omdat we anders beiden van de bank glijden van het zweten, ieeew niet gezellig. Ook vind ik de sfeer die er hangt zomers onder mensen erg irritant. Het is zien en gezien worden, mannen gedragen zich als hitsige honden... Kan nog geen 2 stappen buiten zetten of word al lastig gevallen. Ook heb ik niks met blote kleding, ik doe niet graag korte broeken aan of mouwen. Bah, neeh doe mij de herfst en winter maar hoor.
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Als ik het hier in me omgeving vertel verklaren ze me voor gek. Nou dan maar ik vind het niks aan hahah.... Kippiekip geniet er lekker van, ik geniet straks weer van de herfst en de winter haha....In de herfst en winter ben ik op me best, zomers niet dan heb ik nergens zin in, veeeeeel te warm hahah.....
Ik heb gelukkig een schoonmoeder die hetzelfde heeft dat scheelt. We begrijpen elkaar helemaal, hihi.
Ik hou van zowel de winter als de zomer. Ook de herfst en lente vind ik super. Ik vind elk seizoen wel wat hebben, dus ik ben snel tevreden met het weer.
Ohhhh nee ik heb alleen maar mensen om me heen die van de zomer houden. Dus die verklaren me helemaal voor gek hahah....
Was t maar waar! Ik hou alleen maar van de herfst en winter. Zodra het warm gaat worden, baal ik alweer flink. Maar goed ik zal het er toch even mee moeten doen, maar als de herfst begint ben ik de eerste die de vlag uit hangt
Nee hoor. Same here. Al moet ik zeggen dat ik dat vind in Nederland. In Griekenland heb ik weinig last van de warmte maar hier? Hier is het drama :S
Ik vind het ook (te) heet! Op zich kan ik (niet zwanger) wet wat warmte hebben, maar die overgang van regen/nog geen 20 graden naar opeens dik 25 graden, die trek ik slecht. Voor mij mag het de rest van de zomer een graad of 22-23 zijn, overdag droog, 's nachts lekker een buitje zodat het wat afkoelt en de tuin ook wat water krijgt.
Gek he, op mallorca had ik ook nergens last van. En dan was ik zelfs ook nog zwanger! Maar hitte in nederland bleghhhh!!
Ik kon in de zomer juist beter tegen de warmte tijdens me zwangerschap dan buiten de zwangerschap. Heel raar eigenlijk hahah....
Ik vind het overdag wel lekker. S'nachts vind ik het wel vervelend. Zweet me kapot met dit weer in bed.
Van mij mag het zowiezo al kerst zijn.... Maar ik ben er dus weer 1 die alle seizoenen heerlijk vind!!
Kerst jaaaaaaaaaaaaaaa daar verlang ik alweer na sinds begin deze maand hihi....kan niet wachten tot het zover is!! De leukste tijd van het jaar!!