Man na avond stappen nog steeds niet thuis

Discussion in 'De lounge' started by SDonya, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wat zou jij doen?

Mijn man werkt meestal 6 dagen per week van 10 uur ochtend tot 10 uur avond. Nu had hij dit weekend vrij genomen om met ons door te brengen. Gisteren belde hij me op om te vragen of ik er problemen mee had als hij ging stappen.... Vond ik geen probleem als hij morgen maar wel gewoon op tijd op stond om met ons de dag door te brengen. Ja dat is goed zegt hij nog! Om kwart over 7 vanochtend heb ik hem gebeld om te vragen waar hij was zegt hij ja het is een beetje laat geworden:(

Ik ben zo boos nu want ik weet dat hij nu echt niet om 10-11 uur op gaat staan om met ons de dag door te brengen... Hij is ook nog niet eens thuis nu..

2. Nati

Nati Niet meer actief

:$

Zooooo, als dit mijn man was had die echt een probleem nu!! En no way dat hij lekker zijn bed in duikt dan! Hij heeft beloofd er voor het gezin te zijn, dus s'avonds een vent overdag een vent en de hele dag mee.

Ik geloof dat je man geen beste dag gaat hebben vandaag. :D

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Nu nog niet thuis???? Nee een gezellige zaterdag met het gezin zal er zo niet inzitten. Wat balen zeg, hopelijk is hij snel thuis.

Ik zou ik boos zijn en bij het wakker worden in een leeg bed wrs ook eerst erg bezorgt...

Ik zou er proberen vandaag een gezellige dag van te maken en mijn man maar een beetje te negeren.

4. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Echt????Wat heeft hij de hele nacht gedaan?

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Dan heeft hij een verkeerde aan mij hoor. Gewoon als een gezin de dingen gaan doen, die je wilde doen. (Wel zelf autorijden hoor) Slapen, vergeet het maar! Had hij maar eerder thuis moeten zijn... De kinderen mogen vandaag lekker druk zijn..dat zal hem leren. Wat een ....

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja toen ik vanochtend wakker werd was ik ook bezorgd. Ik zei nog tegen hem toen ik belde hoe ga je op staan om 10-11 uur? Maar ik was te boos om het aan te horen dus heb opgehangen.. Weet ook niet hoe ik me moet gedragen als hij zo thuis komt.. Negeren, boos, teleurgesteld?

Geen idee wat die heeft gedaan.. Hij was met vrienden en z'n broer... Ga het hem later wel nog vragen...

7. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Alleen van het idee word ik al moe.....

8. Queen

Queen Fanatiek lid

Aug 11, 2010
    1,067
    274
    83
    Als jet niet iedere week gebeurt, zou ik er geen problemen mee hebben. Iedereen heeft toch wel eens behoefte om stoom af te blazen. Voor de ene betekent dat misschien een dagje naar de sauna terwijl een ander opknapt van flink stappen.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hij heeft gisteren trouwens ook nog van 10 tot 10 gewerkt dus het lijkt me niet dat ik hem wakker kan houden vandaag.. Denk dat hij dat echt niet trekt

10. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    oh dat zou ik echt niet pikken..
    Ik zou me ongelofelijk ongerust maken!
    Buiten dat vind ik family time HEEL belangrijk, en als hij al zo ontzettend veel weg is, is juist dat weekend zo belangrijk met zijn meiden!
    succes vandaag meid!

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Het gebeurt zelden omdat hij altijd werkt.. Ik moet wel zeggen dat elke keer wanneer die een keer gaat stappen er ook altijd wat is.. Vorige keer was bijvoorbeeld letterlijk me hele huis onder gekotst

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Beetje dubbel...

Hij heeft gewoon een fijne avond gehad die wat uit is gelopen..kan gebeuren.

Maar..hij had wel een afspraak met jou. Dus je mag sowieso terecht een beetje boos of teleurgesteld zijn.

Veder zou ik het aan hem overlaten om het goed te maken met jullie. Dat zal hij vast doen.

Zie net het kost stukje van de vorige keer...hij weet wel echt door te halen dus :D

13. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    O jee dat is wel een beetje herkenbaar. Mijn man kan als hij eens op stap gaat ook zo grenzenloos zijn. Bleef hij bij iemand logeren? Of heeft hij echt nog niet geslapen.

Mijn tactiek: cold shoulder, dus hij moet het allemaal maar lekker zelf weten, ik sta in de koele negeerstand tot ik over mijn woede heen ben en hij door het stof is gegaan.

Sterkte vandaag, dit is echt niet leuk

14. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Ik zou een dubbel gevoel krijgen. Natuurlijk ben je boos en teleurgesteld, en terecht.... Maar wordt je later gelukkiger van deze gevoelens, terecht of niet?
    Je kan er dan bewust ervoor kiezen je gevoel te vertellen maar daarna vergeven en vervolgens het beste van te maken.
    Misschien kunnen jullie vanmiddag of evt morgen er nog wat van maken.
    Dus nee, niet je gevoel wegstoppen of ontkennen, die gevoelens zijn er en mogen er ook zijn, maar kies er voor om te vergeven en het alsnog leuk te hebben. Anders pak je alleen jezelf ermee en wordt jullie weekend er niet leuker op.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wow..

Nou ookal gaat hij nooit stappen, dan hoef je niet gelijk dan na 8 uur thuis te komen. Ziet hij dat zelf niet dat dat een beetje raar is? Ik vind het wel een beetje vreemd..

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Jou man had geen leuke aan mij gehad vandaag....
    Afspraak is afspraak, hij kiest ervoor zolaat thuis te komen, dus hij mag ook de rest van de dag zijn afspraak nakomen en iets met zn gezin doen.

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Dit zou ik dus ook zeggen!

18. Queen

Queen Fanatiek lid

Aug 11, 2010
    1,067
    274
    83
    Ik ben vrij makkelijk maar bij een omdergekotst huis zou ik volledig uit mijn dak gaan.
    Stappen an sich heb ik dus geen probleem mee.

Mijn man heeft gisteren ook doorgehaald met vrienden en komt dan gewoon niet thuis. In zijn geval is het geen stappen maar kaarten met een aantal vrienden en een aantal flessen sterke drank. Ik heb liever dat hij blijft slapen dan met een zatte kop in de auto stapt.

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Dat moest mij kerel me ook echt niet flikken.......hij had op z'n minst ff wat van zich kunnen laten horen dat hij erg laat (of vroeg, het is maar hoe je het bekijkt ;) ) thuis zou zijn.

Ik zou ook flink pissig zijn! Hij heeft verdorie wel een kind, een beetje verantwoordelijkheid tonen.

Denk dat je lekker met je dochter wat leuks moet gaan doen zonder hem. Zij hoeft er niet onder te lijden vind ik. En als zij in bed ligt maar eens ff een pittig gesprek met bem voeren!!

Sterkte vandaag!

20. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Balen!!

Hier ook een beetje iets gelijkaardigs. VL ging stappen met de collega's. Was weg van 17u tot 01u30, komt ladderzat thuis amai. Wens wel op te merken dat het sinds zijn studententijd is dat hij zo zat was (3 jaar geleden of zo). Valt al bij al nog mee dan.

Vandaag zullen onze verbouwingen ook stil liggen voel ik al aankomen... Ochja heb ondertussen vandaag tussen 7u en 8u het slaapkamer raam wijdopen gezet (wat een stank), radio luid aan gezet, licht open, kledij plooien op bed en wegstoppen in de kast met het nodige lawaai ;) Moet hij maar weten. Heeft er helaas gewoon door geslapen en heeft mijn plan zijn effect gemist vrees ik :p

Ik was een beetje boos vannacht, maar nu is dat weg. Hij moet het maar weten als hij straks boven de pot hangt en de hele dag met zijn maag in de knoop rondloopt. Zal ik lekker wat cake bakken of zo voor mezelf :)

Vanavond stappen met vrienden. Ik gok dat hij het bij frisdrank houdt :D

Share This Page