Man na avond stappen nog steeds niet thuis

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hij heeft toch ook maar 1x een weekend vrij? Hij werkt 6 dagen van 10 tot 10 heeft ze verteld. Ja dan vind ik dat heel erg slecht ja.

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Veel plezier :) en succes daarna. We horen wel hoe het ging

3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat een oelewapper zeg... :$

Veel plezier TS, maak er een leuke middag van!

4. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hoef je niet sneu voor me te vinden hoor! Ben samen met m'n vriend. En heb m'n huishouden ook.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dames, nog een keer advies nodig... Meneer belde me net, ik heb toch opgenomen want ik had al niet op z'n appjes gereageerd dus vond dat al 'negeren' genoeg. Ik deed wel wat kortaf en hij zei dat hij over een half uur thuis was dus dat hij me dan zag. Ik heb gezegd dat ik niet weet of uk dan nog thuis ben want ik zou de deur uit gaan naar balorig. Hij vroeg of ik op hem wilde wachten maar ik heb gezegd dat ik al vanaf kwart over 7 heb gewacht en het thuis zitten nu zat was... Hij zei een beetje zielig oo oke... Tot zo... En toen hebben we opgehangen.

Zouden jullie nou dat half uurtje toch nog wachten of echt weg gaan? Hij weet in principe wel waar ik ben met dochter

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113

ik zou wachten, kan ie kiezen, of meegaan of thuis blijven. maar geef hem wel de keuze. tsja dat hij misschien een fout gemaakt heeft oke maar het gebeurt niet dagelijks dat hij gaat stappen natuurlijk.

geef hem ook de kans om nog een leuke dag met zn kind en vrouw te hebben ook al is ie voor jou misschien al verpest...

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

weg gaan.

8. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik zou gewoon gaan. Wanneer hij jou niet thuis treft, komt hij wel daarheen lijkt me.

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ja wacht nog maar even. Al is het maar voor jullie dochter.

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik zou wachten. Wie weet wil hij mee. Is voor je dochter ook leuk. En tuurlijk is niet alles goed en zeker uitpraten. Zou ook boos zijn. Maar een dag lang negeren en boos zijn zou ik voor mezelf ook niet leuk vinden.

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wat voelt voor je het best? Je ochtend is al verpest. Je kan zelf kiezen Hoe je je middag maakt. Als je liever wacht en samen gaat en probeert het gezellig te maken voor je dochter zou ik dat doen. Als je een beter gevoel hebt een je prettiger voelt bij vertrekken zonder hem moet je dat doen.

Gezien je elkaar niet veel ziet door zijn werk zou ik er goed over na denken hoe lang en erg je boos wilt zijn.

12. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
  13. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    En ahd zelf niks gezegd waar je heen zou gaan

14. Amethist

Amethist Niet meer actief

Pfff, ik zou weg gaan. Toedeloe hoor, nu ineens een zielig stemmetje op zetten. Daaaag, dat had hij eerder moeten bedenken hoor...

15. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ik zou gewoon gaan en zou dan benieuwd zijn of hij zelf naar ballorig komt. Doet hij dat niet was ik er voor vandaag wel echt klaar mee.

16. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    En vannacht op de bank laten slapen! Vooral als die niet naar jullie toekomt

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik zou ook weggaan, zeker weten! Als hij jullie graag meteen wil zien komt hij maar met zn brakke kop naar ballorig. Al dat kindergeschreeuw na een nacht doorzakken lijkt me gelijk een heel gepaste straf, gna gna gna :p.

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Persoonlijk denk Ik dat je met weggaan het probleem trekt. De hele dag laat voortduren en ik zou me niet op mijn gemak voelen in balorig wetende dat mijn man thuis zit.

Als hij mee gaat kan je vast en basis leggen om het straks met een goed gesprek weer goed te maken

19. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    tja ik ben niet iemand die dan weggaat en niks laat horen.. je kan toch als 2 volwassen mensen met elkaar praten? het is niet alsof hij een misdaad begaan heeft toch? :p

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Want hoe (terecht) boos en verdrietig je ook bent. Het zou jammer zijn als je hele weekend er door verpest wordt

Deel Deze Pagina