Maar dan loop je wel het risico dat hij wellicht zelf zegt dat hij liever gaat slapen en dus niet mee wilt. Dan heb je alsnog een probleem
juist! wees dan zelf de volwassene van de 2 en doe normaal tegen je man, tenzij je al half in scheiding ligt ofzo... hij had ook gister avond met zn zatte kop in de auto kunnen stappen dus ik vind het nog niet zo slecht dat hij daar geslapen heeft al was het niet de afspraak. oke hij had ook gewoon minder kunnen drinken zodat hij gewoon naar huis kon rijden maarja...
Nee daarom mijn twijfel dus heb wel gezegd dat ik weg ging, ben bang dat het zwak over komt als ik dan toch thuis zit
Rian85 Hij heeft echt wel wat verkeerds gedaan hoor vind ik. Eerst heel de nacht weggaan. en niks van zich laten horen. En daarna zielig opbellen..? JA DAG!!! Dan zouden ze het toch bij mij verkeerd hebben!
Gewoon gaan! Hij weet waar je bent en je dochter verdiend ook een leuke middag. Wil hij graag erbij zijn kan hij daarheen komen. Sommige zeggen hier dat jij bepaald door je reactie hoe de dag/weekend gaat lopen maar ik vind dat juist bij je man liggen. Laat hem maar aantonen dat hij weet dat hij fout zat. Als hij zo naar balorig zou komen toont hij iig zijn goede wil weer. Hoop dus voor je dat hij dat ook gaat doen. Nu thuis gaan wachten had ik echt niet gedaan..
Woooww.. Dat ie laat thuis is zou ik nog niet eens het ergste vinden, maar dat ie dat niet laat weten, dat zou bij mij oorlog zijn. En dan zeggen dat ie eraan komt en dan via je schoonvader en -broer moeten horen dat ie nog zeker een uur moet rijden.. Ik zou woest zijn.. Ik vind een beetje overleg hierin wel fijn en laat hem dan iig eerlijk en duidelijk zijn. Vwb je laatste vraag, ik zou weggaan en hem even lekker in zijn sop gaar laten koken. Vanavond als je dochter op bed ligt is er tijd om een goed gesprek aan te gaan, zou ik denken.
Hmmm daar heb je gelijk aan. Dan zou ik alsnog vertrekken en hem vanavond in alle rust duidelijk maken dat dit echt niet Door jou geaccepteerd wordt een je erg teleurgesteld bent. Maar dan geef je hem wel de kans om wel mee te gaan.
Ik zou wachten, is voor je dochter ook leuk dat papa mee kan, en dan wel aangeven dat je vanavond als dochter op bed ligt nog even een gesprek wil hebben. Door nu weg te gaan maak je het alleen maar erger, blijf je je boosheid voeden en het ging erom om samen wat te doen toch dit weekend? nou dat wil hij dus blijkbaar nog steeds... doe het dan ook.
verzin een smoesje portemonnee vergeten, poepbroek weetikveel.. en dan toevallig net op het punt staan om weg te gaan als hij thuis komt.. haha!
Ts, Je bent nu schijnbaar nog thuis.. Zou gewoon op hem wachten, doen alsof je nog bezig bent met spullen pakken oid (dus niet dat je echt letterlijk op de bank zit te wachten) en dan kijken hoe hij doet.. Als ik kijk naar zijn telefoontje is hij zich echt wel schuldbewust en gaat hij waarschijnlijk gewoon mee (zoals ik het me dan nu voorstel). Dan heb je toch nog een ' leuke' dag, misschien wel iets anders dan je je had voorgesteld, maar een uurtje /anderhalf uur vertraging opgelopen.. En dan kan je echt nog wel zeggen hoe teleurgesteld je bent en je mag verwachten dat dit de enige en laatste keer was.. Veel succes en plezier (hoop ik )
Ik zeg toch niet dat hij niks verkeerds gedaan heeft. Ik oppert alleen een zo volwassen mogelijke manier om samen voor de dochter en leuk weekend te maken. Zelf er zo min mogelijk laat van te hebben (lang boos zijn vind ik voor mezelf namelijk erg vervelend) en dat ze met hem moet praten is duidelijk. Maar zoals jij oppert de relatie verbreken. Of zonder te vertellen wat je naar toe gaat te vertrekken en op de bank te laten slapen vind ik geen goede oplossing. Ik zou als partner er niets mee opschieten en me zelfs ook rot voelen. Terwijl met een goed gesprek en belofte het niet mee zo aan te pakken het toch opgelost kan zijn?
Ik zou thuis blijven en als twee volwassenen met elkaar overleggen of hij mee gaat. Bij veel reacties hier krijg ik het gevoel dat de vrouw meer de moeder is dan de partner. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik mijn man dingen ga opdragen. Wij zijn gewoon gelijkwaardig.
Ik zou echt wel gaan! Hij is natuurlijk hartstikke gaar. Dan heb je nog niks aan hem, en zit je je alleen maar kapot te ergeren.
Fijn om te horen dat jullie samen zo'n groot probleem oplossend vermogen hebben. Hopelijk doet 1 van jullie nooit iets verkeerds want ik vrees dat jullie relatie dat dan dus niet zal overleven.