Man na avond stappen nog steeds niet thuis

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En ook niet bevorderlijk voor de gezelligheid en sfeer lijkt me :)

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Mijn man doet dat gelukkig ook niet. Had ik ook niet kunnen waarderen. verder ga ik ook voor de verandering maar eens op mn handen zitten... Hoe durft hij zeg.

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Nou idd!
    Nu geloof ik daar meestal ook maar de helft van hoor.
    Ik zou het niet pikken en amdersom ook echt niet, niet op deze manier

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Maar het belangrijkste is toch dat je dochter een leuke dag heeft met mama EN papa?

Die bitch from hell word ik wel als dochter op bed ligt;)
    (al heb ik als alleenstaande mama geen last dit soort 'grapjes' van een man haha)

5. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Jij bent te goed vind ik. Tenzij je zelf ook vaak ga stappen..

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hoe is het nu gegaan vandaag Sdonya?

7. tuc

tuc Niet meer actief

Dat is ook zo, maar ik had in deze ook niet getwijfeld, maar gelijk mn tas gepakt en alleen met dochter op pad gegaan. Als die in ballorig is maakt het haar ook niks meer uit wie er bij is.

maar het is persoonlijk natuurlijk. Het zal vast niet voor het eerst zijn dat haar man een nacht wegblijft met stappen gok ik, de timing is alleen heel beroerd. En ik heb niks met types die hele nachten gaan stappen..een uur of 3 vind ik laat zat als je een gezin met kinderen hebt...mijn mening dus he. Dus ik en mijn man weten van elkasr dat dit soort situaties hier nooit gaan voorkomen. Ik ga met carnaval ook lekker stappen, maar als ik om 3 uur niet thuis ben en geen bericht heb gedaan, dan hoeft hij mij niet te bellen maar kan hij gelijk de politie bellen. Dat gaat never gebeuren voor de lol en ik ben altijd helder genoeg, want ik drink nooit te veel.

8. MamaMe

MamaMe Niet meer actief

Helemaal met je eens!

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik verbaas mij altijd in dit soort topics hoe enorme heksen sommige vrouwen kunnen zijn en snap ik oprecht niet dat hun man nog bij hun blijft. Hij is geen bezit maar een zelfdenkend mens dat volwassen is. Over alles valt te praten en hoeft niet meteen een bijna scheiding te worden.

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vind sowieso dat je ruzies anders op kan lossen dan op de vlucht slaan, hele dag negeren, op de bank slapen etc....
    Hetzelfde doel kan je ook bereiken op een normale manier.

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat vinden wij gelukkig ook. Wij zullen over alles praten. Natuurlijk wordt er weleens lelijk tegen elkaar geschreeuwd maar het zou echt niet in mij opkomen om hem te laten slapen op de bank of hem te negeren of zelfs het huis uit te zetten.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ik weet natuurlijk niet op welke heksen jij doelt, maar in ons geval: wij hebben aan het begin van onze relatie duidelijk gemaakt wat wij belangrijk vinden en daarmee zaten wij heel erg op 1 lijn:
    - afspraken zijn afspraken
    - en respect hebben

wat natuurlijk helemaal samenhangt, want een afspraak zomaar niet nakomen is in onze ogen respectloos. Wij weten heel goed dat er iets tuseen kan komen: overwerken, file oid. En dat is helemaal prima..ook voor andere redenen trouwens, maar het stukje respect hierin is laten weten als je de afspraak niet na kunt komen. Dus een sms, app of belletje. Iemand de hele nacht in ongewis laten waar je bent terwijl je dus wel dood aan de kant van de weg kan liggen is in onze ogen meer dan respectloos. En dat vinden wij allebei dus werkt prima.

Mijn man zou woedend zijn als ik s ochtends nog niks van mij had laten horen.

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Meis! Wat moet dit ontzettend naar zijn voor jou!! Tja ik kan je geen raad geven bij ons komt dit niet voor en als het wel zou voorkomen hebben wij echt een serieuze relatie crisis...

Ik kan je alleen alle sterkte wensen!

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Reacties die ik lees als: ik zou hem het huis uit schoppen, die slaapt vanavond op de bank, ik zou mijn spullen pakken en met mijn kind ergens anders slapen, ik zou hem het hele weekend negeren. Deze reacties maken je tot een heks en een onredelijk persoon. Praat er rustig over en geef aan dat je dit absoluut niet nog een keer wilt mee maken. Hij biedt zijn excuses aan en het is opgelost. Adem in en adem uit.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik verbaas mij dan weer dat er nog zoveel softies zijn en dus alles maar pikken van hun man.

Nee hij is niet mijn bezit maar als je afspraken maakt met je gezin dien je die na te komen. Geen probleem als hij zou gaan stappen maar mijn motto is s'avonds een vent s'morgens een vent. Hij hoeft echt niet met zo'n actie aan te komen als wat de man van TS heeft gedaan. Scheiden? Nee natuurlijk niet maar ik ga absoluut niet nog iets leuks doen met hem dit weekend en hij gaat echt op de negeer modus. Ik zou lekker met mijn kids op pad gaan en hij zou het lekker kunnen uitzoeken.

Met die softe reacties van '' Praat met hem '' '' Lekker laten gaan en niet druk om maken '' dat werkt hier niet.

Dan maar een heks.

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ben alles behalve een softie en hier vinden wij beide respect naar elkaar toe enorm belangrijk. Ik zal echt niet zeggen: Ah schatje geeft niet als jij maar een leuke avond en nacht hebt gehad. Nee, hier wordt over gepraat als de kinderen op bed liggen nadat wij een leuke middag gehad hebben zoals afgesproken. Hier wordt gepraat als twee volwassenen mensen en zal ik nooit zo kinderachtig zijn dat ik hem zou negeren of hem verplichten op de bank te slapen.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Zal ik aan mijn man doorgeven, want die had mij er denk ik ook echt niet meer in gelaten als ik ZONDER bericht weg was gebleven:D

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Noem het kinderachtig, ik vind het meer boontje komt voor zijn loontje :)

Edit: Wij vinden respect ook erg belangrijk. Wat die man van TS heeft gedaan is zeer respectloos, en dan heb ik het over het feit dat meneer niet het fatsoen neemt om even te laten weten waar hij is.

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik verbaas me over het feit waar vrouwen elkaar wel niet allemaal voor uitmaken als ze van mening verschillen.

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Onze relatie is niet gebaseerd om 'boontje komt om zijn loontje' Wij staan open voor elkaars fouten en zien veel dingen als een leermoment. Wij laten elkaar vrij om ook jezelf te kunnen ontwikkelen zonder de ander. Wij zijn absoluut een eenheid en houden enorm van elkaar maar we zijn naast een stel vooral twee aparte mensen die hun eigen leven hebben.

Oh en wij hebben absoluut geen open relatie mocht ik dat beeld nu geschetst hebben :D

Deel Deze Pagina