Man na avond stappen nog steeds niet thuis

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Aaaamen!!

2. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Mamavan5bengels@ Dat klopt! Om gewoon hier thuis mee af te spreken en gezellig te kletsen. Als m'n vriend is werken. Maar neit om te gaan stappen. Nee dankje! Dat laat ik aan de vrijgezellen over!

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    OMG.. dit is wel erg..

wij zijn ook een gezin maar vriend gaat echt wel eens met zijn vrienden weg en is dan pas rond 8e thuis.. tja die 1x in de.maand ofzo.. . je bent niet alleen papa, mama /vrouw,.man.. ook nog jezelf! En ook daar mag je tijd insteken..

4. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Honeyy@ Gelukkig houden we allebeij niet van stappen etc..
    We zitten liever saai heel de dag thuis. Toch meer ons ding.
    En als tie een biertje drinkt, drinnkt ie die thuis. Hij zeg zelf: Ik heb niks in het café te zoeken, jij bent mijn meissie en heb geen vrienden! Dus weet niet wat ik daar moet zoeken.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Das ook erg dat je geen vrienden heb! Laten vallen toen je elkaar kreeg ofzo?

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ja daar kan ik mij dan ook niks bij voorstellen..je wilt toch wel eens wat anders dan 24/7 op elkaars lip zitten??

Wel lekker rustig met verjaardagen haha, dan heb je in elk geval niet de kiet vol.

7. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Honeyy@ Nee hoor. Eigenlijk allebei nooit vrienden.

8. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Tuc@ Alleen onze ouders komen op visite en voor de rest niet. Haha lekker rustig!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Oh wat erg! Dat je dan niet gek van elkaar word. Voor ons is 't juist goed, af en toe iets met andere te doen..

tuc; haha ja das dan indd wel weer lekker ;)

10. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Nee hoor. hij werk gewoon overdag! En savonds en in het weekend lekker bij elkaar!

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Oke, maar je kwam over in je post alsof jullie geen vrienden om jullie heen nodig hebben, maar alleen elkaar.

En dan zie ik wel een oproep hier op ZP staan dat je vriendinnen zoekt, dan zoek je toch ook duidelijk de gezelligheid elders op, of zie ik dat verkeerd? :)

Maakt verder niet uit of zo hoor, iedereen leeft zoals hij/zij wil. Maar dan moet je niet hier gaan posten alsof het zo raar is dat vrouwen en mannen soms apart op stap gaan met vrienden of dingen ondernemen met vrienden.

12. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ik denk dat er verschil is tussen echt stappen in een discotheek of gezellig met paar mannen gaan bowlen of poolen. Laats met mijn lief en schoonzus op stap geweest in Tiel, verschrikkelijk vonden wij het. Niks meer voor ons, mijn man zegt ook pffff dat ik het vroeger leuk vond. Maar ik vind het prima als hij ff met zijn vrienden wat gaat doen, lekker mannen onder elkaar, das toch leuk? Maar goed ik kan me niet voorstellen dat hij om 8:00 uur thuis zou komen, dat vind ik niet kunnen.

13. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Wat ik trouwens persoonlijk heel vervelend vind aan ergens in het café zitten is dat mannen daar je niet met rust laten. Laats ook waren wij ff met schoonzusje wat gaan drinken, komen er meteen kerels aan en willen ze meteen drankjes aanbieden, leuk voor de schoonzus maar ik vind het niet leuk meer, dan ben je beleefd en praat je terug ,maar ik betaal mijn eigen drankjes.

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Blijkbaar wel, wie haalt het in zijn hoofd om niets van zich te laten horen? Dat is kleutergedrag hoor.

Mijn man gaat wel vaker dan 2x per jaar op stap, en waar hij heen gaat moet die helemaal zelf weten, hoe laat die thuis wilt zijn moet hij ook zelf weten als die maar wel even laat weten waar hij is en als het later word dat ik daar rekening mee kan houden. Maar kom niet aan met het feit dat je niets laat horen van jezelf want dan ga je inderdaad bij mij op negeer modus. Kleine moeite toch? Anders zit ik mij de hele nacht mij af te vragen waar die is, of er iets gebeurd is en daar zit ik dus echt niet op te wachten.

15. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Mamavan5bengels@ Ik hoef geen contact met andere mannen..
    Maar zoals op stap gaan of zo, dat is niks voor mij.
    Gewoon thuis gezellig zitten kletsen ff. Maar weg gaan of zo is voor niets..

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    idd * denkt alweer aan maart, groot feest hier*:);)

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Lijkt mij oprecht verdomd eenzaam als je geen vrienden hebt. Maar echt alleen elkaar. Dat op je verjaardag alleen je ouders komen en dit eigenlijk gewoon prima vind. Wat zal je wereldje dan klein zijn zeg.

18. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met je eens. Kan me ook haast niet voorstellen dat zoiets bestaat.

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Bah ik zou zo niet kunnen leven... Erg eenzaam..

*manlief en ik gaan wel lekker apart op stap*

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik verbaas me serieus over sommige reactie's hier! Kleutergedrag? In onze relatie komt het echt niet voor dat wij niet laten weten waar wij zijn en hoe laat wij ongeveer thuis komen. Als hij elders slaapt geen probleem moet het wel weten. Daar zijn geen excuses voor! We zijn geen kleuters meer :p

Deel Deze Pagina