Zo is t! Wij gaan nooit stappen die tijd is geweest. Wij gaan graag met de kids op stap en geven daar ons geld liever aan uit. Onze vriendengroep die uit 5 stellen met kids bestaat heeft dat ook. Ons wereldje is echt niet klein hoor omdat we nooit uitgaan en als dat wel zo zou zijn....maakt dat dan uit! Iedereen leeft zijn leven op de manier die hij wilt! Zou saai zijn als we allemaal t zelfde zijn!
@ Kletskoek: Wij vinden het totaal niet saai. Wij houden niet van de drukte. We hebben er zelf voor gekozen om niet meer visite uit te nodigen. We hebben er ook geen behoefte aan! Dus je hoeft ons echt niet eenzaam te vinden.
Vind het heerlijk! Heb genoeg aan het goede contact met mijn moeder, schoonmoeder en zusjes. Maar, heb vanaf mijn basisschoolleeftijd nooit meer echte vriendinnetjes gehad: gewoon omdat ik die behoefte niet had, was volop bezig met sport en had daar genoeg leuke contacten. Maar echte vriendinnen? Nee, gelukkig niet zou ik bijna zeggen. Heb dan ook vrij weinig tot niets met meidendingen en mijn zusjes ook niet, dus we kunnen lekker onszelf zijn bij elkaar, ons vriendjes/man en verder missen we echt niets voor ons gevoel. Gelukkig zijn we allemaal verschillend wat dat betreft
Van winkelen etc hou ik ook niet van. Heb er zelfs een beetje hekel aan.. M'n moeder is m'n beste vriendin. Kan het goed met m'n schoonmoeder vinden. Voor de rest vind ik het best.
Moet er niet aan denken altijd thuis te zijn! Man is gisteren wat met een vriendin wezen drinken (oehhh straks gaat ie vreemd als ik sommige hier mag geloven) daarna hebben we wissel vam de wacht gedaan en ben ik met vriendinnen naar een stilte feestje geweest! En vannochtend zaten we al vroeg met elkaar aan het ontbijt en zijn daarna een paar uur wezen zwemmen. Altijd maar samen zijn en niet een sociaal leven hebben is in mijn ogen ongezond. Het zou je maar gebeuren dat je uit elkaar gaat...val je in een enorm zwart gat!
Haha idd, winkelen: bah! Gelukkig kan het online Handtassen, make-up, mooie nagels, schoonheidsbehandelingen en het gewone geklets van het merendeel van de vrouwen. Of een huis vol visite met bijv verjaardag? Nee, is niets voor mij (als kind vond ik verjaardagen bijv ook al verschrikkelijk). Doe mij maar een borreltje met een voetbalwedstrijd en wat flauwe mannengrappen in een klein groepje Na 'al die tijd' zonder vriendinnen heb ik mij nog geen seconde afgevraagd/gerealiseerd of/dat ik iets mis, dus voor mij is het prima zo
Ik mis niks hoor. Mijn vriend zou er niet eens aan moeten denken om met een andere meid weg te gaan. Die zeg maar 1 ding: pl.ur lekker op! Ik heb jou! Maar goed ieder lijd z'n eigen leven. Wij vinden het goed zo. En wij vinden niet dat wij ongezond leven.. Waarom ging je eigenlijk niet mee dan wat drinken?
@Abri: Met verjaardagen heb ik ook al niks mee.. Daarom alleen de ouders uitnodigen en voor de rest niks. Kleding heb ik zat, en als ik iets wil ga ik wel na 2 dehandsje. Aan m'n nagels doe ik niks. Vind het best. Make-up draag ik niet. Ben ook altijd eigenlijk meer met mannen opgegroeid. Voor mij hoef dat meidengedoe niet zo pff..
Waarom zou ik mee iets drinken gaan? De onderwerpen die hun bespreken gaan over het werk. En chirurgen praat vind ik gewoon erg saai! Overigens heeft mijn man mij ook maar we hebben ook onze vrienden en onze vrienden maken ook een deel van ons uit.
Naja, das ieder zijn eigen keuze tuurlijk! Ben blij dat mijn vriend er niets van moet hebben andere meiden/vrouwen..
Mijn man moet ook niets van andere vrouwen hebben.. Maar dan mag hij er nog wel mee praten, op stap gaan oid. Mits ik die vrouw ken dan
Lovely83@Wat drinken kan thuis toch ook? Ik hoef daar de deur niet voor uit hoor. M'n vriend is 1 keer in z'n hele leven naar een cafe geweest, en hij vond er geen t.ring aan.. En waarom ik er blij om ben dat ie zo neit is: gewoon, hij hoef niks bij en andere meid/vrouw te zoeken. Dat is mijn mening!
Oh de mijne ook wel hoor. Werkt ook met bijna alleen maar vrouwen haha. Hij drinkt weleens een biertje na het sporten met zijn sportteam, maar ook dat gebeurt niet vaak.
Hoelang hebben jullie samen een relatie? Toen ik 15/16 was dachten wij de eerste weken namelijk ook zo...
Mijn vriend werkt in de bouw dus alleen maar mannen. En moet echt niks van andere vrouwen hebben. @allesofniets: wij hebben nu bijna 2jaar.
Ooh dit is echt erg hoor! Ben je net een kluizenaar.. komt net over alsof je je vriend niet vertrouwt?
Ik vind (zijn sportteam bijv) ook een onderdeel van een sociaal leven. Mijn man gaat ook niet maandelijks op stap, hoog uit 2x per jaar ofzo. Maar beertje22 komt op mij over dat 1 manlief niets van vrouwen moet/mag 2 samen binnen zitten 3 helemaal geen sociaal leven hebben (buiten ouders)