Ik denk dat je weinig aan hem zal hebben vandaag en gaan jullie toch wat samen doen, dan ontstaan er vast irritaties. Ga anders wat leuks doen met een vriendin, zus of je moeder. En neem je kleine meid mee.
Wow ik zou heel boos zijn. Zeker omdat de afspraak was iets met zijn gezin te doen. Kostbare tijd dacht ik zo als je zoveel werkt. Als hij tot vanmorgen gezopen heeft dan zou ok hem laten liggen. Je kan hem er wel uit schoppen want afspraak is afspraak. Maar ik zou er niet op zitten te wachten om met zo een drankorgel de straat op te gaan, hij zal flink ruiken gok ik zo. Ik zou boos zijn en hem dat ook laten merken. Maar buiten je boosheid om zou ik hem laten weten dat je ontzettend teleurgesteld bent en ook best verdrietig. Kan mij voorstellen dat je best hebt uitgekeken naar het weekend. Hier boven ligt ook zo een lekker stinkend alcohol gevalletje zijn roes uit te slapen, waar ik heel boos op ben. Ik denk dat Lemmy het zo laat wakker springen
Ik zou ook zwaar over de zeik zijn. Sowieso het om 7 uur 's ochtends nog niet thuis zijn, want ik zou me helemaal wezenloos schrikken en minstens denken dat hij ergens halfdood in een greppel ligt. Maar vooral omdat jullie een afspraak hebben gemaakt. Kijk, als je vooraf duidelijk afspreekt dat hij het flink laat gaat maken is het wat anders, maar dit..? De volgende keer dat hij wil stappen zou ik daar een stuk minder oke mee zijn. Blijkbaar is hij er niet verantwoordelijk genoeg voor en vergeet hij als de eerste de beste puber de tijd... Wat doe je ook in godsnaam als je om 7 uur nog niet thuis bent, in de shoarmazaak hangen of zo...? Overigens zou ik hem vandaag maar gewoon laten slapen, gezellig wordt het toch niet meer. Verder zou ik er niet te veel woorden aan vuil maken. Ik zou heel duidelijk maken dat je flink de pest hier over in hebt en hem verder in zijn eigen sop (en ik mag hopen schuldgevoel) laten gaar koken. Ik neem aan dat ie vanmiddag wel diep door het stof zal gaan.
Ik heb net me schoonvader gebeld om te vragen of hij wist waar ze geweest waren.. (Schoonbroer woont nog thuis) hij wist het ook niet en was ook ongerust.. Dus heeft hij gebeld naar hun en ze liggen nu bij een vriend te slapen... Nou fijn dat ik dat ook even hoor... Krijg nu met een whatsapp bericht van me schoonbroer dat ze daar even gaan uitrusten?! Ik heb er niet meer op gereageerd...
Vind het ook een beetje dubbel, maar ik begrijp je heel goed. Als mijn vriend gaat stappen, wordt het ook wel eens later dan verwacht. Vaak komt komt hij dan pas rond een uur 05:00 binnenzetten. De enige reden waarom ik daar niet altijd blij van wordt is omdat ik na halverwege de nacht dan niet meer goed slaap, ondanks dat hij goed bereikbaar is. Tsja...hij komt thuis, gaat naar bed en ik laat hem lekker liggen tot hij er zelf uit komt. Vaak is dat dan rond het middaguur, heeft nooit katers, dus ik vind het prima. Hij heeft een leuke avond gehad, werken doet ie al hard genoeg In jouw geval zou ik ook een stuk minder blij zijn, omdat hij een afspraak heeft gemaakt waar hij zich niet aan heeft gehouden. Dat is balen..maar zoals iemand anders al zei..je irriteren heeft geen zin. Praat er vanavond nog eens over, ga zelf lekker wat leuks doen, en laat hem in z'n sop gaarkoken Geniet van je zaterdag meid!
Die had zijn bed echt niet gezien he of Max 12 uur Gewoon hop mee met het gezin. Savonds grote jongen dan overdag ook
Dit zou mij ook te gortig zijn. Hij laat het zelf niet eens weten dat hij daar slaapt.... hmmm die zou niet blij met mij zijn als hij thuis komt. Rest vh weekend zou ik dan ook geen rekening meer houden met hem
Ik zou ook heel boos zijn maar je kan er nu niks meer aan veranderen. Een gezellige zaterdag samen zit er niet meer in. Daarbij zou ik daar zelf geen eens zin meer in hebben. Ik zou hem negeren en wat leuks doen met de kids. En tsja hem maar gewoon niet laten slapen zoals sommigen zeggen, hoe doe je dat dan? Als hij besluit in bed te gaan liggen kan je daar weinig aan veranderen. Ruzie gaan maken aan z'n bed en hem er met man en macht uit proberen te krijgen schiet je ook niet veel mee op. Ik zou op de negeerstand gaan.
Ik zou woest zijn. En had hem als hij thuiskwam en flinke uitbrander gegeven.. Is die ff gek geworden
Die had echt geen leuk weekend gehad. OF ik had hem doodgezwegen, of ik was zelf het hele weekend weggegaan, wat leuks doen met de kleine en iemand anders. Had hij met zijn brakke hoofd zelf een boterham en kopje thee mogen maken.
Ik zou geen eens zin hebben om iets met mn man te gaan doen dan, al snap ik wel dat hij ook met zn vrienden weg wil. Alleen tot zo laat niks laten horen zou ik over de zeik van raken!
oké...vergeet mijn vorige post, in dit geval zou ik echt woest zijn! Je hebt al gebeld om te vragen waar hij bleef, en dan nog eens ergens anders z'n roes uitslapen, en jou niets laten weten?? Ik heb zo een vermoeden dat ie de confrontatie niet aan durft te gaan, en de makkelijkste, lees: laffe, weg heeft gekozen.
Dat hij ondanks jullie afspraak niet op tijd thuis is, niet netjes. Dat jullie gezellige dagje met het gezin door hem niet door gaat, niet netjes. Maar dat hij zelf niet even laat weten dat hij daar nu gaat slapen omdat hij bang is voor z'n (terecht) boze vrouw dat vind ik gewoon laag.. Overigens vind ik het wel een beetje vreemd dat veel dames uitspraken doen als 'die ging nooit meer uit' of 'die zag zijn bed vandaag niet'. Ben je zijn moeder?
Dit denk ik dus ook... En ik heb aan de telefoon gewoon heel rustig tegen hem gepraat zonder boze toon dus ik denk dat hij me goed genoeg kent om te weten dat ik eigenlijk wel boos ben.. En daarom inderdaad niet thuis durft te komen...
eerlijk? wat een eikel zeg. dit hoefde mijn vent echt niet te flikken. ik zou hem heel het weekend negeren en wat leuks gaan doen met mn kind. en een flink excuus van hem verwachten. avondje doorzakken prima maar dit vind ik gewoon onbeschoft tegenover zijn gezin
Whahaha, hier zouden de rapen gaar zijn! Ik had die lui net zo lang gebeld tot m'n kerel wakker zou zijn, en hij zou maar zorgen dat ie DIRECT naar huis kwam! Damn, avondje stappen vind ik best hoor, maar hij zorgt maar dat ie op een normale tijd (dus ruim vóór 7 uur 's ochtends!) thuis is. En ja, als ie teveel heeft gezopen is dat zijn probleem, als hij heeft afgesproken iets met ons als gezin te doen, heeft ie zich daar ook aan te houden. Dus dat wordt gewoon doorgaan, kids idd lekker druk enzo. Had ie zich maar moeten bedenken VOOR hij zich ging bezatten.
Stappen? Prima! Lazarus thuiskomen? Prima! Ik wil je zelfs nog wel ophalen. Wat ik echt niet tof vind is het wegblijven zonder bericht, ik zou zo vreselijk ongerust zijn. En nu dan ergens anders de roes uitslapen... Oh man oh man, gedurfd hoor!! Ik snap heel goed dat je boos bent. Wat zal ie zenuwachtig zijn om naar huis te gaan straks
Ik zou me dan weer te goed voelen om zijn vrienden of me schoonbroer plat te gaan bellen en te eisen dat hij naar huis komt. Je bent z'n moeder niet.. Dat vind ik net zo kinderachtig als wat hij nu doet door daar z'n roes uit te slapen. Nee hoor laat maar lekker wegblijven dan, ik zou wat leuks gaan doen met de kids en hem flink negeren.
Jeetje!! Als mijn man zo zou doen, vraag ik me echt af of ik hem het hele weekend wel binnen zou laten...... Stappen mag als het maar op een normale manier gaat....