Maar hoe heeft hij jou leren kennen dan? Hij komt mij over als verlegen tegenover vrouwen? Oprechte vraag
@Allesofniets Ja klopt hij is ONTZETTEND verlegen naar andere meiden/vrouwen toe. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad. Zelfs niet mee gezoend. Gewoon TE verlegen. We hebben elkaar leren kennen via een marktplaats. Had ik een adverentie neergezet.
Ja klopt, mijn ex is gewoon vreselijk onzeker qua vrouwen en heeft er gewoon niet zo'n behoefte aan. Zijn vrienden waren ook heel verbaasd toen hij ineens wel een vriendin had (ik dus). Intussen is hij dus al een aantal jaar m'n exman, hij heeft sindsdien ook niet meer gedate of relaties gehad en zegt zelf ook dat hij dat niet zo snel ziet gebeuren. Ik was zn eerste en waarschijnlijk ook zijn laatste (zijn woorden..)
Dat had dan met zijn onzeker en verlegenheid te maken. Wie weet had hij anders wel even gekeken. Mijn man gaat ook niet uitgebreid observeren ,maar kijken why not! Anders moeten we allemaal maar oogkleppen dragen zodat we niet naar anderen kunnen kijken.
@wijffie75 Best sneu voor sommige mensen vind ik die dan zo verlegen zijn. Terwijl mijn vriend ook een harsrtikke leuke jongen is.
Pff wat een saaie bedoening. Sorry hoor maar klinkt wel heel erg burgelijk. Een echtpaar van 80 jaar onderneemt nog mee dan dat jullie doen haha Zou gillend gek worden. Hier ondertussen 3 kinderen maar ik ga nog zeker een aantal keren per jaar lekker met vriendinnen op stap. Lekker eten met ons clubje,filmpje pakken,biertje drinken. mijn man doet dit ook zeker een aantal keren per jaar met vrienden. We zouden helemaal vereenzamen als we dit niet zouden doen. Toen we nog geen kinderen hadden waren we altijd op stap. Uiteten,bioscoop,feesten,weekendjes weg. Ben blij dat we dat allemaal hebben gedaan en hebben meegemaakt. Maar als jullie op deze manier gelukkig zijn is daar niets mis mee maar klinkt wel enorm saai saai saai. Ik vind dat TS het trouwens goed heeft aangepakt. Ik zou vooral boos worden uit bezorgdheid maar inderdaad al dat gooien met kreten als van ik ga elders slapen,ik negeer hem volledig,ik schop hem de deur uit en noem maar op dat gaat toch echt mijn verstand te boven. Er bestaat ook nog zoiets als praten en goedmaken. Het is niet tof dat haar man dit heeft gedaan maar hij zal het vast niet nog een keer doen. We maken allemaal fouten in het leven en als het goed is leren we daar ook weer van.
Hoe ga jij dat dan doen straks met een kindje als jullie liever met niemand contact willen? Met je kind ga je er toch ook op uit? Leuke uitjes, en die gaat ook naar school. Krijg je ook te maken met contacten.
Anouk2005 Nogmaals wij vinden dat wij een goed levne hebben. Wij zouden er niet aan moeten denken om allerlei dingen te ondernemen. We vinden het BEST! Ik & m'n vriend kunnen heel goed merken dat wij heel anders zijn als andere mannen/vrouwen. We blijven lekker thuis. Wij vinden daar niks aan. Toen m'n vriend nog vrijgezel was, was ie of aan het werken of hij was thuis. Die ging NOOIT weg! En bij mij hetzelfde.
@Blossom85 Nou, dan gaan we zeker gewoon leuke dingen doen hoor. Heb daar maar geen bang voor. Lekker fietsen, lekker naar de speeltuin etc..
Dat wilde ik net vragen Blossom, je bent me voor Want dat is namelijk wel een van de 'issues' die ik met mijn exman heb, als onze dochter bij hem is in t weekend, zitten ze inderdaad alleen maar thuis, kijken wat tv, spelen wat spelletjes. Terwijl zij juist heel sociaal is en vooral graag buiten speelt en bij vriendinnetjes. Dus dat begint nu al best wel een dingetje te worden.
Ohhh echt een schrikbeeld is dat voor mij, hoe jullie leven Beertje22.. Ik zou echt knettergek worden..alleen maar thuis zitten.. pff op een gegeven moment ken je elkaars kop toch wel? Ik kan me echt serieus niet voorstellen dat je nooit behoefte hebt om er even uit te gaan, even apart van elkaar iets doen. Ik hoef echt niet de hele dag op de schoot van mijn man te zitten, moet er niet aan denken! En zelfs ook niets samen ondernemen, nooit visite op verjaardagen enzo.. Nee ik ben echt blij met mijn vrienden en vriendinnen en daarmee ga ik ook regelmatig weg en dan ben ik ook echt niet om 23:00 al thuis hoor. En mijn man en ik doen als hij vrij is altijd wel leuke dingen. Met de kinderen of samen.. Heerlijk, niet dat gehang thuis. Maar! Als jij dat een fijn leven vindt, en je vriend vindt dat ook... prima dan toch? Veel plezier op elkaars schoot haha!
@Beertje:toch is en blijft het een eenzaam bestaan.Jullie lijken wel mensenschuw. Stel je eens voor dat iemand van jullie wegvalt dan ben je gewoon helemaal alleen en heb je helemaal niemand meer. Moet er gewoon echt niet aan denken.
Wow serieus? Het is een volwassen man, en jij moet een naakte vrouw wegklikken op internet? Come on zeg.. Dat je man geen behoefte heeft aan andere vrouwen is helemaal geweldig natuurlijk, en zou ook zo moeten zijn. Maar ik vind dit wel heel erg overdreven hoor. Als mijn vriend zo panisch zou reageren zou ik mijn wenkbrauwen wel even heel hoog optrekken geloof ik.. Maar goed ieder z'n ding
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe t nu met/bij TS is. Of er nog ergens over gesproken is en de dag een beetje gezellig is vandaag. Daar ging het topic tenslotte over