Man na avond stappen nog steeds niet thuis

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Zal die wel klikken als er een halfnaakte man stond ?😳

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik las vaker dat er mensen nieuwsgierig waren naar hoe het was afgelopen.. Had het al geplaatst maar ik snap dat het moeilijk te vinden is tussen alle andere reacties haha

Hier een quote! :)

Vandaag nog een gezellige dag gehad gelukkig! Ben te misselijk om uit eten te gaan dus ipv een diner hebben we ontbeten bij bagel en beans :D

Verder lekker gewandeld door de stad en nu samen thuis eten en tv kijken... Uiteindelijk een geslaagd weekendje.. :)

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    haha

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    SDonya, ik was inderdaad naar je update aan het zoeken dus fijn dat je hem nog een keertje plaatst.

Fijn dat hij het wel doorheeft dan hoe fout hij zat en nu maar hopen dat hij er van geleerd heeft. En respect voor jou hoe rustig je bent gebleven want dat was bij (door ongerustheid) dus echt niet gelukt hahaha.

Veel plezier meid en smakelijk eten!!

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Fijn! Kun je het zelf nu ook een beetje loslaten? En erop vertrouwen dat hij 'zn lesje geleerd heeft'?

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jawel, ik heb hem gisteravond ook nog gezegd dat ik door me zwangerschap veelste moe ben om er echt op door te gaan dus dat hij er echt makkelijk vanaf is gekomen! Als ik niet zwanger was geweest dan had ik het wel wat 'groter' gemaakt maar ik heb er gewoon geen energie voor nu! Hij zei dat hij dat begreep en hij heeft nog een aantal keer herhaald dat het inderdaad niet netjes van hem was dus hij heeft zn lesje denk ik wel geleerd!

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    OMG!!! :$:$:$

Dit zou voor mij de hel op aarde zijn....voor de meeste mensen wel denk ik. Ik hoop echt voor jou dat jullie dan voor altijd samen héél oud mogen worden want hoe zou je anders overeind blijven als je wederhelft 'wegvalt'?!

En bovendien ik vind het eerlijk gezegd ook erg sneu dat een eventueel toekomstig kind van jullie moet opgroeien in jullie ongezonde kleine wereldje....sorry. :)

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Proest. :D

9. Growing

Growing Lid

28 sep 2013
    87
    0
    0
    Nou jah... van een bekrompen visie gesproken!

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou dan zijn wij zeker ook heel saai.

Wij gaan ook niet veel de deur uit, maar zijn tevreden en happy thuis.

Tuurlijk ga ik weleens met collega's stappen, of bij vrienden op bezoek. Maar absoluut heel wat minder dan genoeg mensen die ik ken.

Tegenwoordig schijnt het maar normaal te zijn om de hele week te werken, 's avonds druk te zijn met sporten, uit eten, vriendinnen borrelen... In het weekend nog de sportclub, vrienden, etc.

Ik heb ook dat soort vrienden, ik vraag mij weleens af of ze thuis wel zo gelukkig zijn, aangezien ze daar bijna alleen maar komen om te slapen.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Maar dat vind ik toch wat anders Kim, ik ben ook niet elke avond de hort op. Beertje zegt dat ze NOOIT ergens heen gaan, helemaal geen vrienden hebben, kortom 0,0 sociaal leven......:)

12. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Niets mis mee hoor. Ik heb het zelfde leventje denk ik... En over dat laatste denken we ook het zelfde :p

Maar om nu helemaal niets te doen, ook niet met partner, dat vind ik wel erg. Dat zou ik nooit kunnen.

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tja daar kan ik me ook niets bij voorstellen en zou ik niet gelukkig van worden. Maar om dat nou sneu en ongezond te noemen, gaat me toch even te ver. Ieder zn eigen leven en voorkeuren toch?

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Njah, ze is hier online toch? Dat is toch ook sociaal?

Ik denk opeens aan dat stelletje wat op tv was met 'hoeveel ben je waard'. Dat lijken mij nu ook van die typische mensen die echt nieeets doen, want ohjee dat kost geld.

Maar beertje, gaan jullie echt nooit de deur uit? Nooit bij je ouders een kop koffie drinken? Nooit bij familie op bezoek? Nooit een dag ikea'en? Ik roep naar wat, maar als jullie dat ook nooit doen, dan vraag ik me af waarom niet. Is er geen familie?

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik vind dit zodanig extreem dat het mij heel ongezond lijkt.....en dan gaat het mij om alle berichten van Beertje bij elkaar, ik heb er slechts één kunnen quoten. ;)

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik snap wel wat je bedoelt hoor Nikki, ik heb ook al haar berichten gelezen en hoewel ik zelf ook niet super actief en sociaal ben, is haar leven voor mij ook niet voor te stellen. Wel herkenbaar, want mijn exman is ook zo en tja, hij is niet voor niets m'n ex, dat leven is voor mij gewoon echt niet weggelegd :D

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja precies. En jij vindt het nu toch ook een probleem worden wanneer je dochtertje bij haar vader is en hij vooral binnen zit met haar? :)

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Vind ik ook echt wat anders Kim. Jij zegt dat je nog wel eens wat gaat drinken met collega's bijvoorbeeld, dan is de frequentie denk ik minder belangrijk. Maar echt NOOIT iets doen, niemand anders kennen of zien buiten je moeder en/of schoonmoeder en ook samen met je man alleen maar thuis zitten.. ik zou het niet kunnen en niet willen.

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ja klopt, ik hoop ook echt dat hij daar stappen in gaat zetten, voor haar. Maar dat is wel een stukje genuanceerder dan het sneu en ongezond te noemen he :)

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit kun je niet vergelijken met wat beertje schrijft want zij gaan echt helemaal nergens naartoe.
    Niet naar vrienden(willen ze niet hebben)niet naar familie want dat vinden ze te druk en noem maar op.
    Ze gaan zelfs niet samen ergens een kop koffie drinken,vind ik toch flink sneu als je zo moet en wil leven.
    Is toch vreemd?

Ik houd er wel van om de deur uit te gaan maar echt niet ieder weekend haha maar ik vind het wel belangrijk om een sociaal leven te hebben en vriendschappen te onderhouden.

Deel Deze Pagina