Man na avond stappen nog steeds niet thuis

Discussion in 'De lounge' started by SDonya, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Pfft Ik zou hem idd maar even in zijn sopje laten gaar komen. Lekker iets leuks gaan doen. Misschien zwemen oid? En leuke dag voor jezelf maken misschien lekker gaan zwemmen met je dochter. Of vriendin bezoeken oid. Boos gaan doen is logisch maar nu kan je wrs niet veel met hem bereiken en je verkiest er alleen je eigen weekend nog met mee.

Hij is veilig ligt ergens te slapen en zal tzt wel thuis komen. Even diep zuchten en iets leuks gaan doen. Fijn weekend!

2. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Ik zou ook boos zijn, maar zou hem wel gewoon laten slapen, je kan iemand immers niet dwingen om op te blijven. Zou hem eerst negeren voordat er in een woede uitbarsting allemaal dingen worden gezegd wat het alleen groter maakt. Daarna zou ik wel een goed gesprek aan gaan en zeggen dat ik het alles behalve leuk vond.

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nououou, die van mij zou niet meer eens thuis DURVEN komen haha!
    Ik zou nu echt niet thuis af gaan zitten wachten of zo hoor. Ik zou echt weggaan en hem in zn sop gaar laten koken. (als ie weer thuiskomt).
    Ik snap dat ook nooit niet hè: als mannen (vaders) dat flikken, is het normaal maar owee als de vrouw en moeder een nacht niet thuiskomt...(en vaak gebeurt dat nooit, omdat die veel meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben denk ik).

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ga ook niemand bellen, heb ook niet gereageerd op mijn schoonbroer zijn appje.. Ik laat gewoon niks meer van me horen en zie het wel wat er gaat gebeuren.. Ik twijfel alleen of ik naar balorig zal gaan met dochter of dat ik naar me vader toe ga en daar een nachtje blijf..( die woont 130 km verderop..) heb verder geen kennissen hier, iedereen woont daar

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    O, dat is hier ook voorgekomen.
    Manlief gaat eigenlijk nooit weg, maar die paar keer per jaar dat hij een feestje heeft...
    Ik word dan inderdaad laaiend omdat hij zei dat hij op tijd thuis zou zijn, niks meer liet horen en vervolgens tegen 7 uur binnen komt strompelen. Zeg dan gewoon dat het laat wordt of laat iets van je horen. Doodongerust word ik er van.
    Maar echt TS, dat hij nu zelf niks laat horen, daar zou ik WOEDEND van worden.

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Wat een puberaal gedrag dit! Ik zou ook woest zijn zeg.
    Als die van mij gaat stappen weet ik dat hij pas tegen 6en weer thuis is. Maar...hij komt thuis. Maar afspraken verbreken, zonder wat te zeggen bij een ander gaan slapen....nee dat is echt onbeschoft.

7. Soit

Soit Niet meer actief

Waarschijnlijk is er ook een andere kant.
    Hij werkt zich blijkbaar altijd de pleuris voor zijn gezinnetje, 6 dagen van 12 uur is niet misselijk. Waarschijnlijk is het in zijn dagelijks leven altijd 'moeten moeten moeten'... En is hij gewoon een keertje los gegaan. Ik ga er even van uit dat er niks geks is gebeurd en hij gewoon veel plezier heeft gehad met zijn vrienden en broer, dus ik zou er niet zo'n drama van maken.

Ik zou zeggen, ook voor je eigen frustratie ;), get over it, laat vandaag gaan. Misschien kan hij wel aan tafel zijn vanavond bij het avondeten. En dan haal je die family-dag morgen gewoon in...

8. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,827
    3,623
    113
    Oehhhh, ik word plaatsvervangend heel boos. Niet eens eventjes fatsoen om jou zelf te vertellen waar hij is, wat een lafbek....

Ik zou met je kinderen lekker de deur uit gaan, de hele dag wegblijven en vooral niet reageren op telefoontjes of berichtjes. Tegen bedtijd weer thuiskomen. En als je hem vanavond weer ziet koel en zakelijk zijn, laat hem het maar voelen, maar niet woest worden of zo. Bij een echte ruzie kan hij ook boos worden en zich verdedigen en zo, die kans zou ik hem njet gunnen. Laat hem zich maar gewoon diep ellendig en schuldig voelen.

9. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zeg tas inpakken, naar je vader---> telefoon poosje uit:D

10. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :$ :$ oke een avondje stappen en laat thuis, prima maar dit! No way!!

Je heb elkaar nog wel even op de hoogte te houden, zeker met een kindje of kinderen. Je bent samen de ouders.
    Zou hem vandaag lekker in zijn sop laten gaar koken en mijn eigen plan gaan trekken.
    Bekijk het even lekker. Net een klein kind.......

11. Onje

Onje Niet meer actief

Oh vergeet mijn vorige post ook maar.
    Ik wist niet dat hij niks had laten horen én dat jij dus niet wist waar hij was én dat hij nu nóg niet thuis is!
    Ik zou woest zijn!!

12. Nati

Nati Niet meer actief

Gewoon lekker naar Balorig gaan en vanavond thuis slapen. Ik denk dat je er anders een te groot ding van maakt en daar spijt van krijgt. Maar snap het wel, hoor, je bent gewoon heel boos nu - en terecht!
    Misschien kunnen jullie het er vanavond over hebben als je afgekoeld bent en je man weer nuchter is.

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    En inderdaad, lekker zelf iets leuks gaan doen.
    Aan hen heb je toch niks vandaag.

Dat vond mijn man eigenlijk nog het ergste,dat wij als gezin veel plezier hadden gehad, terwijl hij zijn roes uit lag te slapen. Werkt beter dan boos worden (al ben je dat van binnen natuurlijk wel)

14. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik zou dan lekker naar je vader toe gaan en daar gaan logeren, en dan ook pas morgen ochtend laten weten waar je bent.

Die zou bij mij echt op de negeer modus gaan voor een zeer lange tijd.

15. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Tja ik zou hem wel de kans willen geven Het goed te maken in de avond. En dan de zondag samen iets te gaan doen. Dus naar balorig gaan vandaag.

Maar je moet voor jezelf bepalen hoe boos je bent en hoe "groot" je het wilt maken.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nou vind dat je wel een beetje oordeelt.. Hij werkt zich niet de pleuris voor ons... Wij hebben namelijk al dat geld niet nodig.. Hij kan makkelijk minder werken maar wilt het zelf niet.. Hij vind zijn werk leuk en aangezien het zijn eigen winkel is wilt die zoveel mogelijk zelf doen... Hij is dus gewoon work à holic.. Niet omdat het moet maar omdat hij dat zelf wilt en dat moet hij zelf weten.. Ik doe daar dan ook niet moeilijk over... Als hij dit wilt prima.. Maar als je me dan een weekendje belooft, eindelijk... Dan ben ik best teleurgesteld als dit gebeurd... Ben niet eens boos meer maar verdrietig.. Omdat ik weet dat hij zometeen weer volop gaat werken en ik hem weer amper zie

17. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Nee maar wel zijn vrouw/vriendin. Dit doe je als je 16 bent en nog bij je pappie en je mammie thuis woont maar niet als je een gezin hebt.

Uitgaan oke, maar het doen op de manier zoals de man van TS? Nee absoluut niet dat ik dat zou accepteren.

18. Queen

Queen Fanatiek lid

Aug 11, 2010
    1,067
    274
    83
    Beter dat hij ergens blijft slapen dan met een zatte kop de auto in.

Waarschijnlijk heeft hij niks van zich laten horen omdat hij de bui voelt hangen ha ha.

Ik snap niet dat velen zo moeilijk erover doen. Als hij toch altijd zo hard werkt, mag hij toch wel een keer losgaan? Waarschijnlijk kan hij het komende half jaar er weer tegen.

19. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ik heb best veel begrip en mijn man gaat veel zijn gang maar ik zou dus wel echt heel pissig zijn.
    Hij veroorzaakt met zijn gedrag nogal wat bij anderen. Een ongeruste en boze vrouw, teleurgestelde kinderen.. En dat weet hij dondersgoed. Zulke acties als je met je gezin een afspraak hebt gemaakt voor een dag met het gezin, kan gewoon niet. Als je samen kinderen hebt maak je afspraken over wie wanneer 'los mag gaan'. Tuurlijk mag je als vader zijnde af en toe lekker op stap maar dat regel je dan met het thuisfront.
    Dit is gewoon onverantwoordelijk en asociaal gedrag. Ik vraag me ook af hoe hij had gereageerd als zijn vrouw de hele nacht wegbleef, wetende dat ze stomdronken zou worden, niks van zich liet horen en via via moeten horen dat ze bij vrienden aan het 'uitrusten' is..

20. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Dit dus! Alleen ik zou ook boos zijn over het dagje met gezin weg wat niet door kan gaan. En ik vind stappen tot 2 of 4 uur. Niet tot 7.45 uur! Waar blijft ie dan?

Share This Page