Tuurlijk is het fout wat hij doet, echt niet netjes. Maar kom op he...wat een overdreven reactie om hem een slechte vader te noemen. Leuk voor ts ook om te lezen.
De afspraak was dat hij wat met zijn gezin ging doen, niet dat hij de (halve) dag niet eens thuis zou komen. Hun kindje slaapt misschien 's middags nog, dus daar gaat je weekend. Hij had er speciaal vrij voor genomen!!! Ik vind dat je dan echt niet goed bezig bent en dus op dat moment niet voor je gezin kiest.
Tegenwoordig gaat iedereen al voor een poep en scheet uit elkaar dus een uitzondering ben je vast niet... Vind het eerlijk gezegd ook een beetje overdreven om hem hiervoor meteen de deur te wijzen Een goed gesprek moet er zeker komen maar uit elkaar gaan, voor dit? Nee sorry.. Het is inderdaad niet leuk wat hij nu doet en dat is nog zacht uitgedrukt.. We gaan zien hoe dit nog af gaat lopen als hij thuis komt!
Nou ts, ik vind dit serieus rot voor je. Ik snap dat je je erop verheugd had een weekend samen door te brengen, aangezien hij ook vrij had genomen. Knuffel meid!
Sterke relatie heb je dan,... Ik zou ook helemaal pissed off zijn maar ik zou hem bellen om te zeggen dst hij om 12u klaar moet zijn want dan gaan we samen gezellig naar ballorig de hele dag tussen 80 schreeuwende kinderen spelen. Heeft hij toch nog een uurtje de tijd om zich te douchen bij zijn vrienden en de koffie in dat huis op te drinken En dan zou ik hem nog eens duidelijk maken hoe mooi je die ipad, gsm of dat juweel vind wat je laatst hebt gezien weekendje samen toch? Daar hoort shoppen bij en veel winkels zijn open op zondag haha
Ben je nu echt serieus? Biertje thuis kan altijd. Ik ga ook graag eens naar een feest of festival hoor. Dat heet vermaak. Is niks mis mee.
ja maar je hoeft toch niet ALTIJD voor je gezin te kiezen, je hebt toch ook nog een eigen leven? ok het is niet netjes dat hij iets anders belooft heeft maar dat maakt hem geen slechte vader.
Tja als je geen vrienden hebt valt er buiten het gezin weinig te doen. Maar ik denk dat de meeste mensen naast een vrouw en een gezin ook een gezond sociaal leven hebben. Sommige dingen als koppel maar ook zeker vrienden/vriendinnen wat je los naar toe gaat.
Precies! Ik ben echt wel makkelijk in dat soort dingen en gun een ander zeker zijn/haar plezier maar gewoon niks laten weten...nee sorry. Ook ontzettend flauw dat sommige nu doen alsof het maar normaal is wat hij doet. Kom op he, ik wil jullie nog weleens zien als je vriend/man zoiets doet, doen zouden jullie ook ook niet blij zijn hoor
[QUOTE Ik zou ook helemaal pissed off zijn maar ik zou hem bellen om te zeggen dst hij om 12u klaar moet zijn want dan gaan we samen gezellig naar ballorig de hele dag tussen 80 schreeuwende kinderen spelen. [/QUOTE]
Als ik tickets van 50,- koop voor een housefeest bijv blijf ik wel tot het einde. Meestal uur of 6. Dan vaak nog je spullen weer ophalen hij kluisje, en moet ik vaak nog van Adam naar twente terug rijden. Tja...eer ik dan thuis ben...
Dat hoeft ook niet maar lees het verhaal eens goed. Hij had SPECIAAL VOOR ZIJN GEZIN VRIJGENOMEN, omdat hij zoveel werkt en er bijna nooit is.
beertje@ ik denk dat JIJ/JULLIE juist geen gezond sociaal leven hebben. ik zou ook kwaad zijn maar hem buiten trappen? je bent toch geen kleuter meer zeker? en alleen thuis een biertje drinken whahahahahha sorry hoor en dan zijn wij ook totaal geen stappers maar dit hahaha