Man na avond stappen nog steeds niet thuis

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Nou, ik hoef de gezelligheid niet bij een ander te zoeken hoor. Ik zoek de gezelligheid bij m'n vriend. Niet bij een ander!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nou ik kan genoeg dingen verzinnen hoor wat ik zou kunnen doen ;)
    En dat is echt niet bij een andere vent hoor!!
    Gewoon ouderwets stappen met de meiden, dansen tot je er bij neervalt, heerlijk!! Daarvoor heerlijk uit eten...en nakletsen bij elkaar

En idd ook ff een heerlijke vette hap

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Tegenwoordig is toch alles open tot 9u s'ochtends ? In Belgie gaan dan toch nog discotheeks dicht :p
    Of na het stappen kebap eten en dan bij die vriend thuis ofzo

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat een lapzwans! Als mijn man dat deed hing er een flinke donderwolk thuis te wachten op hem. O wauw die zal er flink voor boeten. Als ik oppas kon regelen had ik m waarschijnlijk opgezocht en meegesleurd naar huis. Niks roes uitslapen.. Savonds een vent, smorgens een vent. Je heb als ouder zijnde een verantwoordelijkheid, helemaal als er afspraken zijn dat je er gewoon bent voor t gezin de volgende dag. Stappen prima, maar er zijn grenzen.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Sorry TS over mijn opmerking 'dat hij geen bezit is'. Dit was niet zozeer aan jou bedoeld maar weer als reactie op sommige andere reacties hier. Je man mag zelf beslissen wat hij doet in het leven toch?

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Momenteel is mijn man bij zijn beste vriend hij heeft er ook geslapen wat betekend drinken gamen op de /Xbox, gewoon mannen onder elkaar! Dr zijn daar ook 2 vrouwen de vrouw van beste vriend en het xzusje van vrouw.. Nou prima hoor, dat heet vertrouwen.. Mijn man hij oeft van mij niet alleen maar bij mij tre zitten.. Ik zou er gfek van worden.. Haha

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    mn vriend doet dit ook nog wel eens, eigenlijk best regelmatig. en zolang hij laat horen dat hij ok is (zoals de man van ts ook doet) ben ik niet kwaad hoor.

maar zoals ik al zei, hij moet zich wel aan zn afspraken houden dus ik snap wel dat ts daar boos over is.

maar ook al gaat mn vriend regelmatig uit of met vrienden 'chillen' maakt dat hem geen slechte vader hoor ;) ik ga niet vaak alleen uit met vriendinnen maar vind het wel een fijn idee dat ik dat zelf ook kan doen zonder meteen de deur uitgezet te worden :p

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Maar het is toch helemaal niet vreemd, om OOK gezelligheid bij vrienden te zoeken?
    Het hoeft toch niet altijd 1 op 1?
    Dan wordt je wereldje wel heel klein.
    Niet dat dat erg is hoor, moet je zelf weten, maar jij doet nu net of dat het idioot is om een keer uit je dak te gaan..:(

Ik vind het rot voor ts omdat:

1. hij laat uit zichzelf niks van zich horen.
    2. hij heeft een keer vrij genomen voor tijd met zn gezin, en dan is ie er nu niet.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    dus zelf heb je ook geen vriendinnen:( jeetje vind ik echt sneu:)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Klopt helemaal maar als je een gezin hebt, heb je ook verantwoordelijkheden dus kan je gewoon niet zomaar doen en laten waar je zelf zin in hebt. Dat doe je in overleg met je partner en ga je dan maar even flink de beer rijden. Niet als je afspreekt vrij te nemen voor je gezin en dan zoiets doen.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

@nova, ja hoor hij mag heel veel zelf beslissen! Hij mag zelfs van mij vakantie vieren met vrienden aan de andere kant van de wereld :p

@blijzwanger, hij heeft niet laten weten dat alles oke is. Heb hem zelf gebeld om kwart over 7 met de vraag waar die bleef en de rest wat ik er na heb gehoord is allemaal via andere gegaan. Hij heeft dus geen een keer contact met mij gezocht.

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou er totaal geen moeite mee hebben als mijn partner een avondje zou willen stappen, gun het hem van harte. Maar een hele nacht én halve dag wegblijven zonder iets van zich te laten horen zou mij ook woest maken hoor. Niet omdat ik hem niet vertrouw en ook niet omdat ik hem niks gun maar mij zou het om het principe gaan.
    Waarom afspraken met me maken als je dan vervolgens toch je eigen plan trekt? Zou me totaal niet serieus genomen voelen.
    Vrijheid in een relatie helemaal prima, ben ik voor, maar zorg er dan wel voor dat áls we afspraken maken je je daar aan houdt want die afspraken worden gemaakt in vol vertrouwen, ik persoonlijk bouw daar dan op en als daar zo achteloos mee om wordt gegaan dan zou dat er voor zorgen dat mijn vertrouwen een stukje zou afbrokkelen en dat ik er een eventuele volgende keer dat hij zou gaan ik me zou afvragen of mijn partner zich nu wel aan zijn woord zal houden en dat zou ik geen prettig gevoel vinden. Ik wil me nl niks af moeten vragen, ik wil gewoon ergens vanuit kunnen gaan.

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat hij pas rond lunchtijd aan komt kakken, TS
    .. ik vind het wel erg naar voor je. Mannen zijn soms net kinderen. Zucht.

Heb je al een plannetje verzonnen om 'm terug te pakken? :D

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dit en is het de eerste keer t.s of heeft hij zo iets al vaker gedaan.

Zou het als het dit ene keertje is wel boos zijn maar niet boos blijven.

En na dat je boos bent geweest zeggen. Is het nog gezellig geweest.

15. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    oh verkeerd gelezen! hmm ja dat is niet netjes..

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Maar daarom zeg ik, als hij niks zou laten horen dat ik not amused zou zijn. Gelukkig doet die van mij dat niet hoor :)
    En ik zeg nergens dat hij dan een slechte vader is hoor ;)
    En ja, ik ga ook soms nog even lekker flink stappen, moet kunnen toch. Daarom zei ik al, ik gun een ander echt wel zijn plezier. Ik vind het zelf ook erg fijn om af en toe te kunnen gaan maar wel gewoon in overleg met elkaar. Je hebt samen een gezin dus moeten het samen regelen.

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja idd, en voor nu lekker weggaan. Laat hem maar lekker in een leeg huis thuiskomen. Telefoon niet opnemen.
    En dan vanavond gewoon aan komen kakken:D.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dit wat er nu gebeurt is de eerste keer.

Gaat ie ook geen tweede keer meer doen hoor daar zorg ik dan weer wel voor:p

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

O en toen kreeg ik opeens een appje dat hij nu onderweg is naar huis... Ik ga er dus mooi niet op reageren!

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Even flink laten zweten :p

Deel Deze Pagina