Ik zou lekker met de kids weg gaan, geen boodschappen doen, koelkast leeghalen en een briefje achter laten "schat doe jij de boodschappen"? Aan de ene kant vind ik dat mijn man zou moeten kunnen stappen en zou het geen probleem vinden als hij een keer rond 7/8 uur thuis komt (been there done that) maar.... Als hij een commitment maakt dan vind ik het heel wat anders, een afspraak is een afspraak. Ik zei vandaag nog tegen ML dat ik het jammer vind dat ik dit jaar carnaval moet missen dan ben ik een heel weekend weg met de meiden. Maar ja ik vind stappen en je afspraken niet na komen twee verschillende dingen. Succes iig!!!
Ik zou dus nu me spullen pakken en lekker naar balorig gaan laat hem het maar uitzoeken. Lekker even tijd met me kindje. Ik zou zeggen succes vandaag ik heb er gelukkig nooit last van.
Ik heb niet het hele topic gelezen, geen zin in, te veel paginas Maar ik zou me echt super veel zorgen maken als mijn man om 7.00 uur s'ochtends nog niet thuis is! Nu weet je via via dat hij bij vrienden slaapt, maar dat had hij toch best even zelf mogen laten weten! Ik zou denk ik vandaag in de negeermodus gaan en samen met je kindje er een leuke dag van maken. Gewoon je eigen plan trekken vandaag en je man in zijn eigen sopje laten gaar koken. Vanavond als je kindje lekker ligt te slagen, even een goed gesprek met hem voeren! Succes meis, ben benieuwd hoe laat hij thuis komt! Edit, lees nu net dat hij onderweg naar huis is. Zou nu inderdaad lekker weg gaan met je kindje, telefoon uit en pas vanavond weer thuis komen. Laat hem het maar lekker uit zoeken..
Nou wie weet gaat hij zo dan toch met jullie iets leuks doen. Zou er wel een hartig woordje mee spreken en laten merken hoe onvolwassen hij zich heeft gedragen maar er wel een leuk weekend van maken samen.
Ik zweet m nu ook.. Weet namelijk nog steeds niet hoe ik me moet gedragen zometeen, kortaf doen, negeren, boos doen of normaal? Hij moet niet denken dat hij er namelijk met een kort gesprekje vanaf komt! Ik wil hem echt duidelijk maken dat ik altijd heel makkelijk ben maar wel wil weten waar ik aan toe ben
Naar ballorig gaan laat m maar thuiskomen in een leeg huis waar niemand op hem wacht. Daarna lekker met je meisje ergens eten. En vanavond de wind van viren geven en mag ie zn roes uitslapen op de bank vannacht
Dochter en ik zijn nog niet klaar om naar balorig te gaan.. We hebben nog pyjama ochtend ik wilde eigenlijk nu beginnen met opruimen daarna douchen en dan naar balorig gaan...
Hahaha ik ook ik was nu direct naar ballorig gegaan. Hij zat op een uur afstand toch nou dan is het 12 uur
Ik zou nu ook maken dat ik wegkwam. Lekker de hele dag de hort op met mijn kind en dan niks van me laten horen. Lekker kinderachtig maar in zo'n geval ben ik voor 'wie de bal kaatst kan hem dubbel en dwars terug verwachten'. Hem ff flink laten voelen wat jij hebt moeten voelen. En dan vanavond pas er een keer over praten. Zou mij ook meteen de gelegenheid geven om af te koelen want als ie nu voor mijn neus zou staan zou ik ontploffen, niet gezellig.
Jeetje, die had ik vandaag helemaal gek gemaakt als ie thuis zou komen. Alle vriendinnetjes van dochter uit genodigd Maar dat gaat hier niet gebeuren ook hoor want mijn man mag niet alleen gaan stappen van mij. Of het is met zn 2en of niet. Hij is 9 maanden terug vreemd gegaan en ik heb daar niet echt het vertrouwen nog in. Misschien in de toekomst dat ik het wel heb. Maar nu nog niet.
Dat laatste kan je toch gewoon tegen hem zeggen dan? In tegenstelling tot velen hier zimou ik echt niet de hele dag in negeermodus gaan. Maak er gewoon een leuke dag van met je man en kind(eren). Zeg dat je het er vanavond echt nog een keer goed over wil hebben.
het maakt bij mijn vriend de meeste indruk als ik m half negeer, maar wel duidelijk maak dat ik het echt niet vind kunnen wat hij gedaan heeft.. als ik boos ga doen vanaf het moment dat hij binnen komt schiet hij in de verdediging en dan wordt het een eeuwig welles-nietes
Hoe laat zou je zijn gegaan als hij wel gewoon thuis was geweest? Als dat toch na twaalven was geweest ging ik lekker samen en maakte ik hem nog wel een keer uitgebreid duidelijk dat dat de laatste keer was zo. Ik ging overigens geen mooi weer spelen, dus hij zou wel aan mij merken dat ik erg teleurgesteld in hem zou zijn.
Ik zou dus ook niet vertrekken en negeren. Ik heb zelf echt geen plezier ook als ik weet dat ik ruzie oid heb met mijn kerel thuis. Zonde van mijn weekend.
Ik was ook gewoon de deur uitgegaan, hoor! Dat hij het maar lekker uitzoekt. Alleen vrees ik dat de man van TS gewoon gaat douchen en bijslapen... @TS; ik hoop dat je vanavond met je dochter ook nog patatjes elders gaat eten en daarna op visite gaat bij weetikveelwie en het zelf ook een uur of acht maakt. Later is niet goed voor jullie kindje, maar ik zou toch zelf zo boos zijn dat ik ook niks van me liet horen!