Slaapje baby 5,5 week

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tilleke, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,

5,5 week geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Hij doet het heel goed en is heel tevreden. Alleen sinds een paar dagen merk ik dat het met zijn slaapjes wat lastiger wordt. Ik houdt eigenlijk altijd wel een beetje een vast ritme aan (wakker-voeden-spelen/knuffelen-eerste moeheidssignalen in bedje leggen). Het probleem is dat hij dan moeilijk in slaap komt. Hij slaapt heel licht en tut dan, maar zodra zijn tut iit gaat begint hij te huilen of krijgt hij soms krampjes lijkt. Na een tijdje is het goed en slaapt die wel, maar wel licht. Ik zie hem dan nog steeds tutten. Ik vraag me af of iemand tips heeft ofzo of hoort dit in deze fase?

Ik geef bv en hij clustert ook momenteel. Kan dat er ook mee te maken? Of de 5 weken sprong?

Hoor graag jullie ervaringen en tips 😀

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Je kan proberen of hij dieper slaapt als je hem inbakert. Veel baby's vinden dat fijn, het geeft een geborgen gevoel.
    Dit gedrag Is normaal trouwens :). Je kunt hem ook bij je laten slapen als je dat wil, of een draagdoek gebruiken.

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik heb toevallig vandaag ingebakerd! Vanmorgen klein uurtje geslapen maar vanmiddag een lange ruk gemaakt en nu ook wakker moeten maken voor voeding! Denk dat het wel werkt..;)

Deel Deze Pagina