ik vraag me af of je ook pms klachten hebt toen je zwanger bleek te zijn? Ik zit nu 5 dpo en weer zo chagrijnig dat had ik vorige maand ook. Is dat dan meteen het teken dat het niet gelukt is? Want dan weten meiden die pms hebben een paar dagen na hun eisprong al of het gelukt is of niet
Ik heb ook PMS maar die kwaaltjes komen overeen met zwangerschap. Dus je kan niet zeggen of het van zwangerschap of PMS is. 5dpo is ook sowieso nog erg vroeg om überhaupt iets te voelen.. Althans ik heb dat nooit gekoppeld aan een zwangerschap omdat ik pas echt wat ging merken na NOD, en eigenlijk alleen maar dat ik overtijd was. Achteraf denk ik wel.. oja. Maar dat kan evengoed toeval geweest zijn.
Neejoh! Dat zegt echt niets (helaas) haha. Lichaam kan je sowieso flink voor de gek houden.. welke ronde zit je?
Ja dat is waar. Ik zit nu in ronde 7 en bij de andere was het in ronde 1 en 3 raak.. ik voel duidelijk mijn eisprong en dat klopt ook volgens mijn ovulatie testen en temp. Dus misschien is er toch iets of pech
Ik voel duidelijk voor nod dat het niet raak is. Op 5dpo nog niet, maar zodra ik shaggo ben en hoofdpijn krijg, weet ik wel hoe laat het is.. Nu heb ik dan ook nog niet positief getest dus ook geen idee wat voor klachten ik zal hebben zodra het wél raak is
Ik heb ook last van pms; Gevoelige borsten, nerveus en opgejaagd gevoel, chagrijnig, steken onderbuik. Ook deze keer was ik weer zó nerveus en alle andere klachten ook dus dacht dat het niet raak was, maar toch wel!
Dat heb ik precies zo. Ronde 21 en nog nooit zwanger geweest. Wel elke maand in meer of mindere mate PMS klachten. Voel vaak ergens tussen 10-12 dpo dat die klachten afnemen en het dus weer niet gelukt is. Verwacht eigenlijk dat het aanhoudt mocht het wel ooit lukken, maar geen idee
Ik ben nu 36 weken zwanger en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld (mentaal dan he). Pms was voor mijn zwangerschap soms zo erg .. En nu door de hormonen heb ik nergens last van. Ik voel me van binnen fijner en vrolijker dan ooit. Alles is goed, fijn en leuk hahah. Hoop dat dat zo blijft eerlijk gezegd (de lichamelijke klachten mogen wel snel verdwijnen) O Ja, Ik merkte daardoor ook dat ik zwanger zou kunnen zijn, pms bleef uit! Ik had wel erge hoofdpijn.
Toevallig was ik ook vanaf 5 dpo chagrijnig en dacht daardoor dat het wel niet raak zou zijn. Maar ben toch echt zwanger nu Zegt niks hoor!
Ik had bij de jongste heel heftige pms-klachten rond de dag dat ik ongesteld zou moeten worden - daardoor dacht ik ook dat ik niet zwanger was. Maar ik was het wel
Ik had in de ronde dat ik zwanger was juist weinig last van pms klachten. Normaal altijd bloed chagrijnig, snel emotioneel, rugpijn, snel boos, slecht slapen en gevoelige borsten. Het enige wat ik wel had was gevoelige borsten, maar dit kwam later dat normaal.