na ongi gevoelige borsten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by yasmine04, Jan 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    wie herkent dit? nu sinds 2 dagen gevoelige borsten en zit op cd 7.. normaal altijd tussen dag 15 en 18 mijn eisprong. .

alvast bedankt

2. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb rond die dag meestal mijn eisprong.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik normaal ook maar nu pas net klaar met menstruatie vandaar dat ik het zo vreemd vindt ..

4. Ludde

Ludde Actief lid

Nov 8, 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi! Persoonlijk heb ik het ook altijd rond mijn eisprong maar toevallig had ik het deze ronde erg laat en zelfs nog tijdens de menstruatie. Die een dag eerder doorbrak. Het zegt denk ik niet zoveel maar je kan altijd een testje wagen of bij andere twijfel de dokter bellen ;) hopelijk heb je er wat aan

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Ik had ongeveer net na me ei jeukende borsten, paar dagen later viel het me op dat me borsten/tepels groter waren ook pijnlijk en gevoelig, paar dagen voor mijn nod lopen er goed zichtbare aderen door me tepels en borsten. Ik dacht dat het nu echt raak was, helaas ongesteld geworden, mijn laatste dag van mijn nod was 4 februari en nog steeds gevoelige borsten/tepels met nog steeds de aderen duidelijk zichtbaar .. Ik heb hier nog nooit last van gehad, waar door ik nu nog steeds denk dat het misschien raak kan zijn, ondanks mijn menstruatie .. pff wat kan je hier door onzeker worden.

Ik ga morgen voor de zekerheid een test doen, al is het alleen om van dat gevoel af te zijn. :)

Share This Page