Hallo Ik heb gemiddeld een cyclus van 35 dagen Nou is morgen mij dag 35 en totaal nog geen teken van menstruatie. Wanneer kan ik het best een test doen? Ben bang als hem te vroeg doe voor een teleurstelling heb rond dag 20 heel licht bloedverlies gehad. Me temperatuur is nog steeds hoog zo rond de 37 en van de week werd ik zo misselijk van iets waar ik ons wijs trek in had dat ik bijna moest overgeven. en heb gevoelige borsten HELP!!!
De testen van nu zijn zo gevoelig dat je vandaag gerust kunt testen hoor. Spannend hè? Laat je het nog even weten als je getest hebt?
Ik denk ook dat je al best kan testen hoor. Is hij negatief en ben je over 3 dagen nog niet ongesteld... Dan kan je weer een test doen. Het klinkt in elk geval veel belovend..
Hee babytjuh 12 Ik snap je eventuele teleurstelling maar anderzijds weet je dan wel waar je aan toe bent want onzekerheid is ook niet leuk. Ik zou een goedkope test halen en het weekend gaan testen. Ik duim voor je meid. Groetjes Mariska
Dank jullie voor jullie reacties...heb besloten vrijdagochtend anders een test te doen als ik nog geen menstruatie heb. Zal het jullie nog even laten weten vrijdag
Vanmorgen test gedaan...helaas negatief En helaas net na de wc geweest en denk toch dat menstruatie er nu aan komt. Door na volgende rond