Ik word er agressief van! Sinds de grote geweldige update van ios 8 heb ik alleen maar problemen! Er zijn al verschillende updates geweest maar het blijft gewoon zo! Ipad is heel langzaam, typen gaat soms heel langzaam. Duurt soms een eeuwigheid neerdat facebook geladen is. Niks werkt nog zoals het hoort. Ik ben het nu wel beu aan het worden! Hebben jullie ook veel problemen sinds die o zo geweldige nieuwe ios?
Ik heb opeens een batterij die super snel leeg gaat.. al doe ik er niks mee, zie het percentage gewoon zakken
Het grootste probleem vind ik at de ipad zo super sloom is, duurt een eeuwigheid om een pagina in te laden en ik vnd het irritant dat ik internet niet op een lege pagina af kan sluiten dus zodra ik het opstart is hij eerst bezig iets te laden dat ik niet wik zien. Verder weinig last gelukkig. Mijn iphone is trouwens niks slomer geworden voor mijn gevoel die is gewoon sneller dan de ipad
Aarhus ik word er gek van! Vaak als ik een hele reactie op zp geef met m'n iPad, moe tie ineens opnieuw laden nadat ie een paar minuten in vriesstand stond. Ik krijg nu ook heeeeel vaak de melding "geen simkaart geïnstalleerd". Dat probleem heb ik niet eerder gehad.
Is bekend dit probleem. Ik geloof dat io8.2 het allemaal verhelpt. Ik weet alleen niet of die er al is en ze raden aan je iPad en zo terug te zetten naar 7.
Ze dachten ook dat alles opgelost zouworden met ios 8.1 dus ik ben benieuwd. De uodate is er nog niet. Terug gaan naar de vorige ios gaat jammer genoeg niet meer
Ik word er ook helemaal gek van. Typen is sloom en loopt dan vaak ook vast. Hij ververst continu m'n pagina. Batterij gaat ineens super snel leeg. Volgens mij kun je de ipad niet terugzetten naar ios7.
Oh hier ook!! Grrrr Erg langzaam, accu snel leeg, Facebook laden duurt super lang soms, soms blijft het beeld zwart of sluit ie zomaar apps af (Vaak bij Pinterest). Ook "slaat ie soms vast" als ik op bijvoorbeeld webmail zit en een mail aan het typen ben.
Ik moest altijd lachen als mijn vriend zich ergerde aan zijn android tablet. Die was iets langzamer als de ipad. Nu zit hij mij uit te lachen
Ja, heel herkenbaar. Wou dat we het nooit gedaan hadden, de ipad is zooo traaaaag geworden, heel irritant. Wanneer komt die nieuwe update?
Ooh ik had al heel wat negatieve reacties gelezen. Durf hem dus niet te updaten. Het was raadzaam om hem niet te updaten als je een ipad 2 had of ouder... Dus ik laat het maar ff zitten. Ik zou er namelijk ook heel sjaggie van worden!
Oh en ik kan ineens ook niets meer kopiëren en plakken? Als ik plak staat er vaak een tekst die ik nog daarvoor heb gekopieerd. En veel meer typefouten inderdaad.
Ik hoorde het op tijd dus ik heb er niks mee gedaan gelukkig. Maar hoorde van mijn man dat het heel erg vaak voorkomt. Stom!
Ik hoorde ook van de problemen maar 8.1 zou het oplossen zeiden ze dus netjes gewacht op 8.1 maar wat een crime , schiet echt niet op zeg zo sloom
Hou op schei uit. Ik heb van de week mn telefoon aan itunes gehangen voor de foto's. Dom dom dom. De nieuwe ios dus automatisch erop. Dat piep toetsenbord. Druk steeds op enter ipv wissen. Of de punt ipv de spatie. Dat stomme geluidsopname knopje erop. Ik krijg facebookmeldingen van reacties. Maar een paar uur later komen ze weer. Denk ik leuk een reactie en zie ik niks. Is dat dus gewoon van reacties tig uren geleden. Mn mail doet het niet. Als ik een foto maak sluit de camera ineens af en is de foto niet gemaakt. Etc etc etc
Ja, zowel op mijn iPad Air als nieuwe iPhone 6+ veel problemen, héél irritant. Echt nog nooit gehad bij een update van Apple, nooit! Hopen maar dat die 8.2 snel uitkomt, dit kunnen ze echt niet maken gewoon.
Bij ons op het werk komen ook heeel veel iphones binnen met klachten hierover Hopelijk doet Apple er snel wat aan!