Man niet happy met nieuwe omgeving

Discussie in 'De lounge' gestart door nathalie2012, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonee kijken maar als jou man zich zo slecht voelt en dit ook zijn werking heeft op jullie gezin zou ik toch echt serieus overwegen om een ander huis te zoeken.
    Natuurlijk is het overal wat,en het kan nooit helemaal naar jullie zin zijn maar dit werkt zo ook niet.

Het komt op mij wel over als ik heel eerlijk mag zijn dat er meer met je man aan de hand is..en niet alleen het gedoe met de buren.

In ieder geval heel veel sterkte en succes met het maken van jullie keuze...

2. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven.. dus de jeugd vermaakt zich in de wijk met panna tot 23.00 uur? Prima toch? Beter dan blowende hangjongeren in de kinderspeeltuin om 02.00 uur 's nachts omdat er verder niks te doen is voor ze..

En dat roken.. Ze staan buiten dus ik vind niet dat je er iets van kunt zeggen eigenlijk..

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Hier getreiter door buren al twee jaar,,van gloor over was,kids bedreigen en proberen aan te rijden tot kei harde muziek en getimmer (net of muren eruit slaan) als me kids naar bed moeten.... Deuren keihard dicht gooien,,ga maar door....maar helaas wij kunne niks aangezien ik niet aan t werk kom...wijkagent doet niks want de buren weigeren alles...soms staat t wel tussen ons in..

Wens je veel succes ik weet hoe t voelt,hopelijk is het snel rustig

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als ik heel eerlijk ben heb ik echt wel een beetje het idee dat er van een mugje een olifant gemaakt wordt.

Waar zou je dan willen wonen ? letterlijk OVERAL is wel wat.. wij hebben zomers bijna elke dag last van een buurman die rustig tot 1:00 uur 's nachts geheime zender muziek draait, een blaffende hond in de buurt die om niks loopt te blaffen, en verslaafde malloot hier in de buurt waardoor de geur niet te harden is rond om zijn huis....

Zo kun je natuurlijk door gaan maar ik zou serieus echt geen probleem kunnen vinden in die panna kooi. En het roken zou ik gewoon kijken of jullie allebei jullie tuinsets aan de andere kant van de tuin kunnen zetten, die tip is al vaker gegeven maar wordt volgens mij gewoon over heen gepraat, dat zou volgens mij een prima oplossing wezen.

Zoals al eerder gezegd wordt, als je buitenaf woont dan heb je die stront lucht in je kleding hangen (ik noem maar wat als voorbeeld te geven) Volgens mij zijn jullie mensen die niet erg snel tevreden zijn met de omgeving (tell me if i'm wrong)

5. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Zoooo trots! :D

Manlief heeft bij de huisarts aangegeven dat het niet goed gaat en hij heeft vervolgens een afspraak gemaakt met de psychisch begeleider.
    Ik vind het heel erg knap van hem dat hij dit heeft gedaan en dat we eindelijk kunnen gaan werken naar een oplossing. Er is inderdaad wel meer aan de hand, al is de omgeving waar we nu wonen wel een belangrijke factor voor zijn niet blij zijn.

Het is even afwachten of er nog meer uitkomt, ik probeer hem in ieder geval rust te geven en extra mijn best te doen. We moeten er samen uitkomen.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Goed zo! Ik denk ook wel dat er meer aan de hand is, dan alleen die kooi en de rook. Heel veel succes, hopelijk voelt hij zich snel weer beter in zijn vel zitten!

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wat goed dat hij het zelf nu ook toegeeft! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en wat meer kunnen genieten van jullie omgeving en ook van elkaar!

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Mooi zo. De eerste stap is gezet. Succes!

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Kijk, dat is al een grote stap vooruit...succes!

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Héél goed! Super dat hij die stap heeft durven zetten, daarmee is het halve werk al gedaan. Het komt echt wel goed verder, over en aantal maanden zal het er allemaal weer een stuk positiever uitzien. Succes en sterkte! :)

Deel Deze Pagina