Mijn man had een afspraak vanavond. Hij zou om half 9 thuis zijn en is er nog steeds niet. Hij heeft zijn telefoon thuis laten liggen dus ik kan hem niet bellen. Ik maak me erg ongerust op dit tijdstip. Wat moet ik doen? Help!
Ja, maar daar is het nu gesloten. Het enige wat ik kan bedenken is er zelf naartoe rijden. Maar heb hier vier kids op bed liggen. Bij alle buren is het al donker. Heb een vriendin hier in de buurt ge-appt maar die leest het ook al niet meer.
Heeft hij een goede vriend of familielid in de buurt wonen waar hij mischien na zijn afspraak even is langs gegaan en blijven hangen?
Ik heb wel eens de politie gebeld toen ik iemand een paar uur miste. Politie heeft toen ook rondgebeld en die kwamen toch iets verder waardoor we er achter kwamen waar de vermiste was
Die vriendin die ik ge-appt heb. Haar man is een vriend van hem. Maar blijkbaar zit hij daar dus niet. De anderen ken ik niet. Maar ik vermoed inderdaad ook dat hij daar zit. Pfff.
Ik dacht meer aan of hij een gevaarlijke route moest rijden en daarbij mogelijk iets gebeurt is. Maar ik neem aan dat als het in jullie dorp zelf is, de route redelijk veilig is?
Die vriendin is dus nog wakker? Haar vragen nu te komen oppassen, zodat je een rondje kunt rijden om te kijken of je je man kunt vinden?
Nee volgens mij is ze juist niet wakker omdat ze de apps niet leest. Het was inderdaad ook mijn idee om haar te laten oppassen.
Jakkes... Kun je je vriendin niet bellen, zodat ze toch even op de kinderen kan passen? In dat geval zou ik naar de vereniging toe rijden en de route die je man altijd neemt. Had je man normaliter wel contact opgenomen om te vertellen dat het langer zou duren of wanneer hij nog ergens anders naar toe zou gaan? Of doen jullie dat anders ook nooit? Het lijkt mij dat iemand altijd even andermans telefoon kan lenen om te zeggen waar hij/zij is, of een vriend/kennis kan laten appen. Hier laten we het elkaar altijd al weten als we een halfuurtje later zijn of ergens anders dan gepland/afgesproken.
Weet je een naam of meerdere namen van mensen met wie hij is? Deze opzoeken op facebook en zo berichten?
Wat klote zeg... volgens mij mag je hier best de politie voor bellen hoor. Misschien kunnen die een rondje rijden om hem te zoeken? Of toch, als je de kans klein acht dat er iets ergs gebeurd is, afwachten tot ie thuis komt.