Bellen, niet appen! Appjes worden nu niet meer gelezen. Als een telefoon gaat op dit tijdstip nemen mensen vaak nog wel op.
Ja, hij is terecht. Maar ik ben wel goed boos. Ik heb uiteindelijk een telefoonnummer van de voorzitter kunnen vinden, maar die nam niet op. Toen heb ik een vriendin kunnen bellen die wat verder weg woont. Met haar heb ik afgesproken dat ik een rondje door het dorp zou gaan en ondertussen contact met haar gehouden. Eerst langs wat bekenden, maar nergens. Uiteindelijk toch maar naar de vergaderlocaties en daar stond meneer buiten te praten met de voorzitter en vroeg hoe laat het dan was. En de voorzitter had z'n telefoon gewoon op zak en zei: 'was jij het?'. Blij dat er niets ernstigs is natuurlijk, maar juist daarom wel erg boos.
Mijn man is ook altijd zo dat hij heel lang staat na te kletsen. Maar hij heeft wel altijd zijn telefoon op zak en als hij niet opneemt dan log ik via Gmail in op find my Phone xD dan maakt dat ding zo veel herrie dat hij wel moet opnemen dat kan je namelijk niet op stil zetten.
Van half 9 tot half 2 na staan praten??? Tsjonge, dat moet een interessant gesprek geweest zijn! Gelukkig voor jou dat ie terecht is!
Dat heb ik ook een keer gedaan. Meneer heeft dat nu uitgezet Nu stalk ik zijn vrienden als hij niet opneemt
Fijn dat hij, gezond en wel, terecht is. Maar vind het wel een raar verhaal. Telefoon niet mee, en dan tot uren na afgesproken tijd niet thuis. Kan gebeuren, maar hij had zich echt wel kunnen bedenken dat je je zorgen maakt. Op zo'n clubhuis hebben ze echt wel een telefoon om even naar huis te bellen dat het later wordt.
Raar verhaal. Heeft hij 5 uur lang met de voorzitter gepraat dan, en hoelang stond hij buiten, het was stervenskoud.
Plus dat de voorzitter niet opneemt als hij midden in de nacht gebeld wordt(of je het nummer kent of niet, lijkt me dat je wel gewoon opneemt als je op dat tijdstip gebeld wordt)
Daarnaast gaan de meeste besprekingen via Teams/ Zoom in deze tijd. Weet niet met hoeveel personen deze bespreking zou zijn.
Buiten??!!? Vaagg, was retekoud man Hopelijk heeft hij er wel van geleerd en laat hij het in de toekomst wel even weten wanneer hij zoveel later thuiskomt..
Ik vind het van je man en de voorzitter wel een hele laconieke houding.. Dat het uitloopt oké, maar niet zo lang. Je merkt het echt wel als je 5 uur langer aan het vergaderen bent.