Man nog steeds thuis...wat moet ik doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door nora25, 11 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Nou, als haar man gezegd heeft om 20.30 uur thuis te zijn en zonder bericht pas na 1 uur ‘s nachts komt aankakken, zou ik ook wel pissig zijn. Lijkt mij vrij logisch dat ts heel erg bezorgd was en dat is heel vervelend als je geen kant op kan met jonge kinderen in huis.
    Ik vind het ook eigenlijk heel onvolwassen gedrag. Hij had op zijn minst even via de telefoon van een ander een berichtje kunnen sturen oid. Ik had hier wel wat woorden aan vuilgemaakt als mijn man me dit geflikt had.

Het was anders geweest als hij niet een specifieke tijd had gezegd. Mijn man heeft regelmatig afspraken in de avond (hoewel nu natuurlijk minder door corona) en dan zegt hij nooit een tijd en ik vraag er ook niet om. Ik ga gewoon naar bed en als hij pas om 1 uur thuis komt merk ik daar niks van. Het is een volwassen vent die prima voor zichzelf kan zorgen. Maar zeggen dat je om 20.30 thuis bent en dan pas na middernacht komen opdagen en ook niet bereikbaar zijn, vind ik echt een ander verhaal.

Waxinelichtjes, Ysabella, suus1983 en 18 anderen vinden dit leuk.
  2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.751
    113
    Ik ook :roflmao:

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Helemaal mee eens. Sorry, maar als je hier al niet meer boos om mag worden dan weet ik het ook niet meer.

Zeebra, Waxinelichtjes, citroenrasp en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ja natuurlijk. Het is geen slimme actie. Maar er zijn hier dames die gelijk allerlei argwaan en gigantische ruzie hierom zouden maken. Dat zou ik het nou ook weer niet waard vinden.

suus1983 vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zou absoluut niet denken dat hij dan vreemdgaat ofzo hoor, maar ruzie zeker wel! Gewoon niet te bereiken urenlang, dan maak je je toch onwijs veel zorgen? Ik vind dat respectloos naar je partner.

Zeebra, citroenrasp, dreumesje en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Argwaan zou ik ook niet hebben, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van iemands relatie.
    Boos zou ik wel echt zijn. Ik verwacht van mijn partner dat hij toch echt veel meer rekening houdt met het thuisfront. Ik vind de actie van deze man ook echt egoïstisch.

Loveloes, Neuzeke en tuc vinden dit leuk.
  7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind 3,5 uur later zijn en niks laten horen wel wat anders dan kan gebeuren. Ik zou ook dood ongerust zijn als mijn man die beloofd om half 9 thuis te komen er tegen middernacht nog niet is. En al die emotie kan er dan best even voor zorgen dat je op zo’n moment uit je vel springt. Neem aan dat man dat dan ook wel begrijpt.

citroenrasp, Gewooniemand, Neuzeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Als hij altijd na een kwartier al thuis is... en nu een half uur daarbij later...en mijn berichtjes negeert. En het al laat op de avond is..

Ja hij weet dat hij dat bij mij niet hoeft te flikken . Het is ook niet heel moeilijk om te laten weten dat je aan het ouehoeren bent he?!

Loveloes vindt dit leuk.
  9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Dat zou ik dan weer geen problemen mee hebben. Ik zou er vanuit gaan dat hij even iemand was tegengekomen. Zou met 20 minuten nog niet eens in me opkomen om hem te gaan bellen eigenlijk..

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Ik zou het best even geven, maar na uren toch wel ongerust worden. En voor die ongerustheid kan hij wel een boze bui verwachten. Maar ik zou er verder niks achter zoeken.

Ik dacht bij de titel vooral aan een man die nu al maanden aan de keukentafel zit te werken en dat daar intussen irritaties uit komen.

Oilell vindt dit leuk.
  11. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Tuurlijk. Maar er zijn genoeg dames hier die er het meest grote drama ooit van maken.

12. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ja tuurlijk. Is het ook. Maar er zijn hier dames die er een megagroot drama van maken. Imo best overdreven

13. Lazuli

Lazuli Actief lid

19 apr 2020
    242
    281
    63
    Vrouw
    Als mijn man 5 uur na wil ouwehoeren moet hij dat zelf weten. Ik blijf er niet wakker voor. Maar ik wil het wel weten als het uitloopt. Ik wil graag weten of alles goed gaat met hem. Dat is wederzijds.

14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het is gewoon respectloos om zo om te gaan met je wederhelft.
    Je kan er toch wel vanuit gaan dat iemand zich zorgen gaat maken over je. Dan is het wel zo netjes het even te laten weten. En wanneer je je telefoon vent vergeten dan is het jammer de bammer maar dan fiets je maar even terug naar huis om in elk geval te melden dat het later wordt.

Loveloes, Sado, Jessi79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.617
    113
    Weet je wat het is? Er zijn hier een aantal punten. De eerste gaat over dat hij te laat is en niets laat horen. Daar mag je boos over zijn. Dat is ook je goed recht vind ik. Maar dat er nu door sommigen wordt gezegd: ‘vaaaaagggg, 5 uur buiten? Heel vreemd. In Coronatijd? Bijzonder.’
    Dan wordt er gezinspeeld op vreemdgaan en dat vind ik een kant op gaan waarvan ik denk: dat hoeft nou ook weer niet.

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik vond en vind het nog steeds vaag, maar zinspeelde totaal niet op vreemdgaan. Hoe kom je daarbij?
    Het wás retekoud, ga gewoon binnen zitten denk ik dan:)

17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.672
    18.743
    113
    Vrouw
    Ze waren mss echt aan het afronden e daarbuiten.
    Al die tijd ervoor zaten ze mss gewoon binnen e.

Adje vindt dit leuk.
  18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.672
    18.743
    113
    Vrouw
    Ik zou ook niet denken aan vreemdgaan. Wel zou ik denken, nu vergeet dat kieken zijne gsm en weet ik van niets.
    En dan zou ik hem dus ook boos opwachten en iets onzinnig zeggen als, ik zal u eens 5 uur laten wachten op uw eten en boos wegstappen:D

Huismuisie, tuc en Adje vinden dit leuk.
  19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat kan ook, dan is het niet meer vaag;)
    Maar ze had eerder al naar de vereniging gebeld, geen gehoor. Daarom dacht ik, al die tijd buiten..

20. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eindelijk tijd om te reageren.
    Klopt, ik was echt heel boos. We hebben er vandaag een goed gesprek over gehad. Ik was niet boos omdat hij veel later thuis in was. Hij blijft wel vaker lang ouwehoeren, maar dan laat hij het weten altijd. En ook niet omdat hij zijn telefoon vergeten was. Kan gebeuren. Maar ik was wel woedend omdat hij het niet liet weten én ook nog eens niet bereikbaar was en dat op een tijdstip dat ik geen kant op kon. Ja, ik maakte me echt zorgen. En dat was dus niet nodig. Dat vond ik respectloos.
    Nee, ik zoek er verder niets achter. Daar heb ik echt geen enkele reden voor verder. Ik zie het echt als een incident. Maar wel iets wat ik geen tweede keer wil. Dan zou inderdaad wantrouwen gaan wekken. Dat heb ik hem ook echt duidelijk gemaakt. En dat snapte hij gelukkig.
    Nogmaals bedankt voor jullie meedenken.

cherrytomaatjes, Kolibrie, einad en 18 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina