Man nog steeds thuis...wat moet ik doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door nora25, 11 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.617
    113
    Ik ook niet. Dat komt bij mijn man niet in m’n hoofd op. Het gaat er ook niet om wat ík denk van die specifieke situatie en of ik dat op mezelf richt. Het ging mij erom dat ik een aantal reacties die werden gegeven wel wat verder vond gaan dan alleen maar boos op het feit dat de man niets van zich liet horen.

2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.617
    113
    Hoe ik erbij kom, is dat ik een aantal reacties, bij elkaar opgeteld, op vreemdgaan vond speculeren. Niet sec jouw reactie. Alles bij elkaar klonk het mij zo in de oren :)

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat kan, niet mijn gedachte in ieder geval:)

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Mijn reactie doelde zeker niet persee op vreemdgaan. Echter vind ik een aantal zaken wel echt vreemd gegaan. ;) Hoezo wordt de telefoon niet opgenomen als er naar het clubhuis gebeld wordt, stonden ze toen al buiten? Zo ja, dan hebben ze wel echt lang buiten gestaan in de kou. Ten tweede kan ik me écht niet voorstellen dat je 3,5 - 5 uur later thuiskomt dan afgesproken en dan niet in de gaten hebt gehad dat het al zo laat was. En al helemaal niet als je een tijd in de kou hebt gestaan.
    Mijn man vergeet zijn telefoon nooit, hij zou nog terugkomen om 'm op te halen.
    En daarnaast heb ik op dit moment nog geen enkele fysieke vergadering gehad, alles alleen online, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze er ook niet zijn.
    Kortom ik zou wel al achterdochtig worden van aantal van deze zaken, maar dat zegt meer over mijn eigen referentiekader.

Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Komodo

Komodo Lid

2 jun 2019
    73
    43
    18
    Mannen komen echt van Mars.. Wat gaat er toch om in hun hoofd? o_O

Blij dat je vent terecht is.

Waarschijnlijk zag hij de ernst er niet van in. Nu vast wel, na een goed gesprek:thumup:
    Niet te veel achter zoeken, mannen zijn rare wezens:roflmao:

einad en Huismuisie vinden dit leuk.
  6. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Ja, ik zou dit niet pikken nee. Lees even terug hoe ongerust TS was

7. Precies dat!

8. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Hoe zou dat in het tijdperk voor de mobiele telefoons gegaan zijn? ;)

JupitR vindt dit leuk.
  9. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Met de vaste telefoon kun je ook even naar huis bellen dat het later wordt.

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik ben oud genoeg om me dat te herinneren :roflmao:. Maar ja, mijn ouders verwachtten wel dat wij even zouden bellen (er bestaan ook vaste telefoons) als we later waren dan afgesproken. En ik verwachtte dat ook van mijn eerste relatie (hoewel mijn exvriend van toen al snel een mobiele telefoon had, echt zo’n enorm gevaarte).

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    En zou ik boos zijn als hij een tijd zegt en er 3u later nog niet is

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt maar dit gaat om uren onnodig zorgen maken om niks. En daarbij, er liggen ook 4 kids op bed. Dit is niet gewoon 'iets wat uitloopt', maar ronduit onbeschoft vind ik. Ik zou ook kwaad zijn op mijn man. Niet omdat hij later zou zijn, moet ie lekker zelf weten. maar omdat hij (hoop ik) genoeg verantwoordelijkheidsgevoel heeft om zijn gezin wat te laten weten. Om die onverschillige houding (bewust of niet) zou ik ook woest zijn.

Juul75, Huismuisie en anica vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En ook ik dacht dat je je man eruit had gekickt maar dat ie weigerde te gaan hahaha! :roflmao:

Deel Deze Pagina