Hallo dames, Wij hebben even advies nodig. Toen jullie gingen trouwen waar hebben jullie toen jullie gasten "gelaten" tijdens het maken van de foto's ? Ik wil graag dat mijn gasten ergens zitten wat te drinken ofzo, mijn vriend wil ze gewoon "vrij" laten en dan een paar uur later weer terug zien op de receptie. Ik neem aan dat je eerst trouwt en daarna foto's maakt toch ?
Wij "sturen" onze daggasten alvast naar de locatie waar wij later naartoe komen om de taart te snijden en om te proosten, als ze daar aankomen kunnen ze alvast iets drinken o.i.d., mochten ze in de tussentijd willen omkleden of wat dan ook, kan dat ook.... als ze er maar zijn als wij aankomen suc6 met de voorbereidingen! Liefs, Fem P.s. wij trouwen 20 juli!
het is jullie dag dan kan je het ook zelf indelen. Ik ben smiddags om 1 uur gestrouwd en wij zijn smorgens foto's gaan maken. We hadden alle tijd hoefde ons niet druk te maken over de gasten ( moesten toch allemaal van ver komen ) De rest van de dag zat ook vol qua planning. Je bent niet verplicht om heel de dag al je gasten te voorzien van een natje en een droogje
Je kunt het toch ook allebei doen? Geef aan dat je gasten, bijvoorbeeld, tussen twee en vier verwacht worden op een bepaalde locatie (ik noem maar een zijstraat), zoals Jotim ook zegt: Je bent absoluut niks verplicht!
Wij hebben de gasten doorgestuurd naar de locatie waar we na de foto's heen gingen om te eten en te feesten...konden idd ook vast wat drinken o.i.d. Sommige waren zelfs naar de foto-zaak geweest (wij hadden de daggasten die wegwerpcamera's meegegeven om foto's te maken) om de foto's vast te ontwikkelen... hihi wij hadden dus al foto's toen wij weer terug kwamen... was ook wel erg leuk...
Wij hebben eerst op een mooie locatie 2 uur foto's gemaakt, het leek maar 15 minuten. Darna zijn we getrouwd, toen de receptie met de daggasten. Daarna het diner met de getuigen en vervolgens het feest met de avondgasten. Al met al een lange dag die maar een anderhalf uur leek te duren hihihihi
@PRDM: dus je hebt geen diner gehad met al je daggasten ? Waar heb je die dan gelaten tot het feest ?
wij hebben eerst fotos gemaakt en toen wij fotos aan het maken waren werd er in ons huis de gasten ontvangen en even later kwamen wij er aan zijn getrouwd en daar bij het landhuis hebben we fotos gemaakt met de familie
wij zijn eerst foto's wezen maken voor we gingen trouwen. de gasten verbleven in het huis van mijn moeder en kwamen daarna naar de trouwplechtigheid. gefeliciteerd met jullie huwelijk
Wij hebben foto's gemaakt tussen het trouwen en de lunch in. We trouwden namelijk al om half 10 smorgens. Gasten waren al op de lunch lokatie, waar ze koffie konden drinken en broodjes eten.
Wij hebben 's morgens foto's gemaakt, daarna thuis een broodje eten en toen door naar het strand voor de bruiloft. Wij hadden ook geen verschil tussen dag- en avondgasten, dus iedereen kon vanaf dat moment lekker blijven tot het einde! Veel plezier met de organisatie en de dag zelf! Grts Maartje
Wij zijn na het trouwen foto's gaan maken en de gasten zijn alvast naar de gelegenheid gegaan waar we de receptie en het feest hielden. We hadden gezorgd dat er voor hun soep/drinken en hapjes waren! Niemand vond dat erg hoor!
Ow ja...omdat het onze daggasten betroffen, hebben we bij de locatie de foto's met hun gemaakt. De receptiegasten kwamen op een later tijdstip
Wij zijn getrouwd in een kasteel, toen wij foto's zijn gaan maken hebben de daggasten een rondleiding gekregen door het kasteel. Mijn broer gaat in september trouwen, die doen hetzelfde.