Hoi meiden, Ben op dit moment beetje moedeloos. Sinds 3 maanden heb ik vanaf 3/4 dagen na mijn eisprong (die ik vindt door middel van testen) bloedverlies. Begint met rozig of bruin en wordt steeds wat meer. Veelal met afvegen, maar ik kan niet zonder inlegkruisjes, want die moet ik ook extra keer verschonen op een dag, omdat er dan toch wat inzit. Wat kan dit zijn? Komt ook vanaf een kleine week voor mijn menstruatie buikpijn bij kijken. Voel me dus al met al van de hele maand maar 2 weken goed, want steeds dat bloeden maakt je onzeker en het voelt/ is niet fris. We willen heel graag een kleintje, maar de moed zakt me steeds verder weg. Wat kan dit zijn?
Kunnen heel veel factoren in mee spelen. Korte lf wees bij mijn op een disbalans in mijn hormonen, ook erg veel last van PMS. Had dan wel een iets langere lf, bij mij begon het ongeveer een week na de eisprong... Weet niet of je de pil hebt gebruikt en hoe lang je er vanaf bent? Ik ben na een tijd monnikspeper gaan gebruiken, maar toen waren we al 1,5 jaar bezig, zou eerst kijken naar andere factoren.