Ik zou persoonlijk ook een loopbaancoach inschakelen om samen helder te krijgen wat wensen en mogelijkheden zijn. En vaak hebben zij opties waar je zelf nog niet aan gedacht had.
Dit dacht ik ook. Alsof het zo simpel is en je zomaar vlug vlug een job vind waarvoor je een job en zekerheid achter laat. Het zou ook wat zijn als je daar thuis eens niet over kan klagen en zagen.
Jeetje 70 uur per week. Dat is toch niet vol te houden. En helemaal onmogelijk om dan bijv een studie op te pakken. Fijn dat jij evt wel meer zou willen werken zodat hij ruimte krijgt om wat anders te gaan doen. Maar dan moet hij dat wel accepteren
Juist dat laatste, voorstel jij fulltime zodat hij opleiding kan doen. Dat hij dat afwijst. Dat lijkt me behoorlijk irritant. Kan hij niet een zorgopleiding doen die niet lang duurt. Dan doet hij ervaring op en kan hij alsnog op de ambulance.
Mijn man is een paar jaar geleden van werk veranderd. Hij vond het echt niet leuk meer op zijn werk, gezegd dat hij er nu echt maar wat aan moest doen. Qua salaris is hij er wel op achteruit gegaan maar hij vind het werk leuker en is in de buitenlucht.