wat doet mijn lichaam nu weer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by alecia, Jul 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hey meiden ik heb even een vraagje,

Vorige maand dachten we dat het raak was, ik had een positieve test, 3 zelfs die goed zichtbaar waren, maar toch werd ik ongesteld, daarna geen test meer gedaan.
    Maar alles liep normaal tot aan gisteren.

Gistermorgen had ik wat krampen, niks ernstig maar goed, toch even gas terug genomen. Alleen hebben mijn vriend en ik seks gehad, resultaat, ik begon ineens heel heftig te bloeden voor een uur of 5 achter elkaar aan, zelfs in bad geweest omdat ik geen maandverband in huis heb, en ik een tampon niet meer verdragen kon.
    Daarna werd het minder, en nu is het alweer voorbij. Ook ben ik een paar stolsels kwijtgeraakt, maar wat ik hiervan moet denken weet ik ook niet.

Nu heb k het gevoel dat ik heel lang heb zitten sporten ( ben geen sportfanaat ) Maar een "spierpijn "gevoel aan 1 x bij me schaambotje.
    Maar bgin me een beetje zorgen te maken, heeft iemand dit al een keer meegemaakt?

2. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik heb het nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik toch even de dokter zou bellen. Al is het alleen maar om even advies te vragen.

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ik zou ook de dokter bellen. Het zou kunnen dat je destijds een vroege miskraam hebt gehad, en dat er nog iets achter is gebleven wat door de sex los is gemaakt.
    Echt even bellen, want we willen niet dat je een infectie of iets dergelijks krijgt! Mocht het een vroege miskraam zijn geweest, dan krijg je een echo om te kijken of er nog iets achter is gebleven in je baarmoeder. Het is namelijk nodig dat alles schoon is!
    Veel sterkte!

4. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik slikte vorige maand ontstekingsremers voor me kaak, had de huisarts gebeld hij denkt niet dat er iets ontstoken is. hij adviseerde mij om toch even een dagj aan te kijken ( met betrekking dat ik een lichte druk voel chter me schaambot, is niet pijnlijk even soms irri) beetje spierpijn gevoel binnen in me been, bij me schambotje, krijg wel een test opgestuurd van hem, als me menstruatie later niet op gang komt of onvoldoende dan kan ik testen, als ik nog een keer krampen krijg, moet ik bellen en krijg ik dezelfde ag nog een afspraak. Maar het maakt me nog niet echt gerust vind het wel vreemd, me vriend leeft al een week op de roze wolk, om niks, heb hem ook gezegt, schat grote kans dat het niks is, en hij zegt : ja maar mijn gevoel zegt van wel ( mede dankzij dat de dieren raar doen , ik denkdat het komt omdat me hond loops is)

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Alecia: waarom gooi je er niet gewoon zelf al een testje tegenaan ipv wachten op de test van de HA, dan weet je mssn al weer wat meer...

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,785
    18,944
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Als je positief test en je hebt bloed verloren (ongeveer zoveel of meer dan een menstruatie) kun je bij de vk een echo laten maken. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Share This Page