Man op stap met kind

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, May 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Als alles goed gaat zal bij ons zal t nog moeten blijken hoe dit verloopt, maar als ik dit lees TS, dan heb ik toch een beetje huh.
    Het klinkt alsof er wat vertrouwen mist ofzo. Kijk ik kan ook niet tegen liegen maar waarom zou je man liegen over waar die naar toe gaat. :( Verder 1) waarom zou je ten alle tijde moeten weten waar ze heen gaan 2) wat als ze zich gewoon spontaan bedenken en ergens anders heen gaan 3) stel dat ze voor jouw iets willen regelen en daarom je op t verkeerde zetten omdat anders de verrassing er al af en jij komt daar achter? Dan ben jij pissed terwijl ze bijv een verrassing voor je wilden regelen.

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Dat vind ik dus wel ver gaan, mijn svader heeft ook 2 niet te vertrouwen honden, maar ik vertrouw er gewoon op dan mijn man zorgt dat er niks gebeurd. Ik vind het raar als je niet naar de eigen ouders kan omdat je partner dan eng vindt.

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Het is hier nog niet aan de orde, maar ik denk dat we het wel aan elkaar zouden laten weten..

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Je moet het niet letterlijk nemen hoor. Het is hier helemaal niet aan de orde. ;)
    Mijn man zal helemaal niet liegen over waar hij naartoe gaat. Het is gewoon een watalsje.

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier sluit ik me helemaal bij aan sowieso, maar dat is gewoon hoe het bij ons werkt.
    Ik ben inderdaad nooit langer dan een paar uur zonder mijn zoontje :p. Noem me overbezorgd, maar tsja. Ik vind het gewoon prettig..

6. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,665
    1,426
    113
    Nee ik vind dat niet nodig dat ik alles weet, als ik weg ben (gebeurt niet vaak :D) en de mannen besluiten spontaan wat gezelligs te gaan doen zeg ik veel,plezier, en hoor ik het wel als ze thuis komen.
    Tijdje terug was Quinten bij opa en oma en zie ik eind van de dag foto's van de kinderboerderij, en het verhaal dat hij nog naar kerst bij zijn nichtje op school was geweest, ach prima toch, hij had lol dus dan vind ik het goed ;)

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Mijn man weet de helft van de tijd helemaal niet waar ik met of zonder de kinderen uithang. Kan goed een uur rijden zijn oid. Ik weet ook niet altijd waar hij met onze kinderen heen gaat en dat boeit me ook niet, ik hoor het s'avonds wel weer.
    Misschien komt het doordat ik lang alleenstaande moeder ben geweest en dus overleg ik niet snel iets.
    We zorgen allebei goed voor de kinderen als vanzelfsprekend. Mijn man is iets voorzichtiger met ze dus wat dat betreft hoef ik nergens bang voor te zijn.

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Als manlief opeens besluit iets anders te willen doen met ons kind, vind ik dat geen ramp, hij heeft ook geen meldplicht.
    Mocht er iets gebeuren dan heeft hij een mobiel om te bellen, en andersom is hij ook altijd bereikbaar voor als er hier iets gebeurt, dat vind ik veel belangrijker dan te weten waar hij precies uithangt.

9. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Tja ik moet eerlijk bekennen dat ik ook echt niet elke keer alles aangeef bij mijn man, hij werkt fulltime en ik zit fulltime thuis, ik ga echt niet elke dag even bellen met de mededeling '' schat we zitten nu op de kinderboerderij hoor '' ( bijvoorbeeld ) dat hoort hij wel weer als hij thuis komt.

Ik vertrouw mijn man ook gewoon met de kids dus zou niet weten waarom hij aan mij moet melden waar hij heen gaat.

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Mijn vriend gaat eigenlijk nooit alleen weg met onze dochter.. Ja, naar zijn ouders ofzo. Maar geen uitstapjes. Hij werkt doordeweeks en in het weekend gaan we dan gewoon met z'n 3en, wel zo gezellig.. Hoewel het soms wel lekker zou zijn om eens alleen thuis te zijn :D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben eigenlijk altijd thuis overdag. Als hij met de jongens weg gaat, zegt hij het bijna altijd hoor.
    Niet omdat het moet, maar gewoon, omdat wij het normaal vinden om even te zeggen waar je heen gaat. Alleen, of met kinderen. En hij gaat vaak weg met de mannen. Met 1, of met allebei.
    Andersom dus ook.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Trouwens, als mijn man aan het werk is ga ik echt niet vertellen waar ik met de kinderen ben hahaha. En anders om ook niet. Als ik weg ben, zoekt hij het maar uit wat hij doet en waar hij naartoe gaat. 'Schat, ik ga NU koffie drinken bij mijn vader' 'Schat ik ga over 15 minuten naar de Action' 'Schat, ik ga straks met de jongens naar de speeltuin' . Alstublieft hé, ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag met mijn vent aan de telefoon hangen. Ik vertrouw hem volledig met de kinderen, en heb er dus 200% vertrouwen in dat hij veilige, verantwoorde dingen met de kids 'doet'.
    Maar als je samen thuis bent, dan meldt je gewoon even waar je heen gaat lijkt mij. Zomaar met de kinderen de deur uit lopen zonder iets te zeggen lijkt me een beetje.... uuh :(

13. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)

Same here!!

14. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ja, zo klinkt het inderdaad wel weer irritant haha..

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Mijn man heeft geen papa dag, en ik probeer ze dus ook echt wel eens samen wat te laten doen. Dat ik expres niet meega. Dan hebben ze juist even samen tijd. En dan hoeft hij ook niet te zeggen waar hij naar toe gaat, al weet ik dat vaak wel.

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

mijn man denkt dat het wel meevalt, die hond heeft al in mijn nek zowat gehangen dus ik heb een andere ervaring, mijn man vertrouwt hierop op mijn oordeel en respecteert dus mijn mening hierin...

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

ach same here, ik ben nu eenmaal alle dagen thuis dus ook zo gewend, mijn man vind het juist fijn dat ik zo'n soort moeder ben, die noemt me altijd een leeuwin :p

18. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Mijn man en ik hebben vrij veel contact over de dag heen dus hij krijgt altijd wel te horen waar we zijn maar het is niet zo dat ik het van te voren meld ofzo. Of ik moet het van te voren geplant hebben dan staat het in de gezamelijke agenda. Maar bij spontane acties weet hij het altijd pas op het moment dat ik hem toevallig aan de foon heb of ik een ontzettende leuke foto app met de mededeling waar we op dat moment zitten haha.

Andersom komt weinig voor eigenlijk maar zo wel zou ik het geen probleem vinden. Ik vertrouw hem 100% (met de kids( en hoef echt niet altijd te weten waar hij is. Met- of zonder kids.

liegen over de locatie heb ik wel problemen mee, maarja ik heb eigenlijk problemen met liegen in het algemeen dus blijf allemaal maar lekker eerlijk haha hoef je ook je eigen leugens niet te onthouden ;)

19. Daandaan1973

May 24, 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel een beetje overdreven als je elkaar over alles vooraf op de hoogte moet houden.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als ik weg ga vertel ik hem ook niet altijd waar we heen gaan.
    Hij slaapt overdag ivm werk in de nacht dan onthoud hij het toch niet.
    En ik vind niet dat we elkaar verantwoording schuldig zijn over waar we geen gaan met ons kind. Ik vertrouw hem er in dat hij geen gekke dingen doet en andersom idem.

Share This Page