Nou heb ik een man die niet zo snel naar buiten gaat met twee meiden, tenzij de oudste naar de peuters moet, ik probeer hem juist te stimuleren om meer te doen hihi. Maar als hij dat wel zou doen dan zou ik niet hoeven weten waar ze uithangen. Ik vertrouw er op dat dat goed komt. Andersom laat ik op mijn mamadag (vriend werkt 1 dag en ik 3,5) ook niet weten waar we heen gaan. Ik zal hem eens vragen of hij dat ook erg vindt Ik wel helemaal het naadje van de kous weten als ze weer terug zijn haha.
Haha, zo klinkt het wel heel irritant. Ik stuur alleen een whatsappje als ik uit Roosendaal ga of als we gaan zwemmen ofzo, maar dat is niet als controle ofzo maar omdat ik dat leuk vind om te laten weten. Heeft niets met vertrouwen ofzo te maken.
ja ik weet dat eigenlijk altijd wel. Sowieso werk ik niet, dus hij heeft geen vaste dag met de kinderen ofzo. Als ik eens wegga zonder de kids (wat niet vaak voorkomt) dan is dat ook ruim van te voren bekend en dan vraag ik altijd wel of hij iets leuks van plan is...niet omdat ik hem niet vertrouw, maar gewoon omdat ik benieuwd ben. Toen we alleen de oudste nog hadden reed hij dan wel eens naar een grote speeltuin of naar ballorig ofzo. Vorige week ben ik met een vriendin gaan winkelen en vroeg ik wat hij met de kids ging doen...haha nu met 2 kinderen is tie al blij dat hij de dag doorkomt laat staan dat hij op pad gaat Meestal weet hij ook wel waar ik uithang, nu sowieso omdat de oudste naar school moet, maar als ik op woensdag en vrijdag middag iets van plan ben meld ik dat meestal. Gewoon zomaar, zo van: ik denk dat ik woensdag even lekker met ze naar de kinderboerderij ga. En soms is het spontaan en ga ik gewoon, maar dan app ik vaak wel een fotootje van de kids door.
Uhm...nee. Ik zou ook niet weten waarom, mijn man is mij toch geen verklaring schuldig? Het is haar vader. Hij is op dinsdag altijd thuis met mijn dochter, ik werk dan en hoor eind van de dag wel waar ze zijn geweest, tenzij ik hem tussendoor even spreek. Dit geldt andersom net zo, wanneer ik thuis ben en hij werkt, hoort hij als we thuis zijn wel wat ik heb gedaan. En als hij bv wil gaan zwemmen en het plan wijzigt toch, hoeft hij mij daar echt niet tussendoor over te berichten.
Mijn man gaat eigenlijk nooit weg met de kinderen zonder mij. Maar stel dat dat wel zou gebeuren, zou ik het als hij in het dorp blijft niet hoeven te weten, maar ik zou het wel fijn vinden als hij even een berichtje stuurt als hij wat verder weg zou gaan. Ik laat mijn man ook niet de hele tijd weten waar we allemaal heen gaan, dan kan ik wel blijven bellen. Hij vraagt 's ochtends wel altijd of we nog plannen hebben, dus hij weet wel zo'n beetje waar we allemaal naartoe gaan. Maar regelmatig verandert er nog wat aan de oorspronkelijke planning, dan hoort 'ie dat 's avonds wel.
Nee, op onze vrije dagen, doen we lekker waar we zelf zin in hebben met ons zoontje. Als ik aan het eind van de middag nog ergens in een cafeetje ofzo ben met gezamenlijke vrienden, laat ik het altijd wel even weten, zodat hij vanuit werk nog aan kan schuiven ofzo, maar verder gaat het gewoon z'n gangetje. Andersom dus precies hetzelfde.
Op woensdag (papadag) weet ik dat ze standaard altijd eerst s´morgens fruit gaan halen op de markt maar daarna moeten ze lekker zelf indelen, soms gaat ie met haar naar de kinderboerderij, speeltuin, bos, park, schiphol etc etc dat beslist ie op het moment zelf en ik hoor het wel als ik thuis kom wat ze gedaan hebben. Ik zeg ook meestal niet wat we gaan doen ligt ook aan het weer.
ik schrijf altijd een notitie als ik wegga en andersom, en zijn de dieren ook niet thuis is hij ze aan het uitlaten. maar nee we laten altijd wel weten waar we zijn. mocht er wat gebeuren weet ik in ieder geval waar ze zijn.
Mijn man gaat vaak een stuk fietsen met dochter (en soms gaat zoontje ook mee) en dan weet hij vaak zelf ook niet waar ze uitkomen. Dan krijg ik na een tijdje een foto ge-whatsapped En ook als ik er weleens niet ben dan weet ik echt niet waar hij naartoe gaat. Vind het altijd leuk om achteraf de verhalen van dochter te horen. En hij weet van mij ook niet altijd waar we uithangen, de vaste dingen weet hij wel en de rest hoort hij 's avonds wel. En we hebben allebei altijd een telefoon bij ons, dus mocht het nodig zijn, zijn we altijd bereikbaar.
Ik weet meestal wel de grote lijnen wat ze gaan doen op een dag. Als ze uit het dorp gaat weet ik het wel wat ze gaan doen maar in en om het huis/ de buurt hoef ik het echt niet precies te weten. Weet hij andersom ook niet. Ik zou er inderdaad gek van worden als ik steeds berichtje moest sturen als ik naar winkel of diertjes of zo ga. Maar grote lijn van de dag is wel duidelijke. Ik vind het overigens niets met vertrouwen te maken hebben dat ik ongeveer weet wat zij aan het doen zijn en hij weet wat wij aan het doen zijn, buitenshuis. Is interesse, wil graag weten wat mijn schatjes aan het doen zijn, kan het ook zo gezellig vinden wetend dat ze iets leuks buiten de deur aan het doen zijn
Als we het van te voren weten, dan zeggen we natuurlijk wel wat we van plan ben. Maar als de ander werkt, gaan we elkaar niet speciaal om bellen ofzo. (Ik vind dat ook altijd erg onprofessioneel, privételefoon op je werk. Dus wij zij sowieso niet zo bellerig.) Als ik denk dat ik later thuis zou kunnen zijn dan mijn man, laat ik vaak wel even een briefje achter. Maar soms vergeet ik dat. Of denk ik op tijd terug te zijn maar is hij toch eerder of wij later. Dan kan hij altijd bellen, als hij zich afvraagt waar we zitten. En andersom natuurlijk ook.
Hij is de papa van onze zoon en hij hoeft mij geen verantwoording af te leggen waar ze zijn. Als hij is werken doe ik ook gewoon mijn ding en ga ik echt niet telkens laten weten waar we zijn,vindt ik niet nodig hoor.
Vertel nooit wat ik doe als ik door de week alleen ben vind dat niet echt boeiend, het is toch de winkel ofzo of zwemmen dat soort dingen! Mijn vriend verteld wel waar hij heen gaat in het weekend ofzo
Ik ben thuisblijf mama en man werkt hele dagen, soms 12u. Dan is hij de hele dag weg en druk, ik doe dan gewoon mijn eigen ding. Meestal besluit ik ook op de dag zelf pas wat we gaan doen, soms spreek ik mijn man dan op msn en is hij op de hoogte, maar meestal eigenlijk niet. Ondanks de medische problemen van mijn kereltje, heeft mijn man eigenlijk nooit een idee waar we uithangen, tot hij thuis komt wel weet ik dat hij ALTIJD te bereiken is, mocht dit nodig zijn! En als mijn man thuis is en met de kleine weggaat, ga ik lekker een dutje doen en hoeft hij me niet per direct te vertellen waar hij heengaat. Meestal weet ik het eigenlijk wel, de winkel of naar de bussen kijken haha
Als mijn man met de kinderen weggaat weet ik meestal wel wat ze gaan doen maar soms verandert hij weleens zijn plannen en dan weet ik dat niet.Ik kan er niet mee zitten.Hij is een grote jongen en kan prima voor zichzelf en de kinderen zorgen haha.Als mijn man werkt en ik ben thuis dan ga ik hem echt niet lastigvallen met details van wat ik doe op een dag.Ik ben in de zomervakantie weleens spontaan met de oudste 2 kinderen naar een pretpark gegaan.Mijn man hoorde het pas toen we thuiskwamen haha.
Nee m'n man is volwassen en een goede en betrouwbare vader. Heb geen idee waar ze samen heen gaan op z'n papadag. Hij appt me altijd een leuke foto van ons meisje als ze samen ergens zijn, dus ik weet het meestal wel als ze ergens zijn. En heeft hij daar geen zin in, dan doet ie het lekker niet.
Mijn man vertelt ook niet altijd waar hij heen gaat met de kinderen maar ik maak me daar niet druk om, hij is erg voorzichtig, lief en betrouwbaar! Hij stuurt soms ook foto's naar mij met wat ze aan het doen zijn of ik hoor het als ze thuis komen. Hij weet ook niet altijd waar ik ben! En als we het willen weten van elkaar, bellen we gewoon!
via latitude weet ik waar vriendlief en kids ongeveer zijn had ik dat niet gehad dan maakte ik me ook geen zorgen waar ze zijn
Nee, ik gebruik de app IM op mn blackberry playbook, wat op zijn beurt weer gebruik maakt van mijn oude hotmail msn account, maar ik vond dat niet nodig in detail uit te leggen, iedereen kent toch het principe van msn, staat toch los van het topic? :-/ zal de volgende keer 'messenger' typen .....