wat jij wilt maar ik ken dat gebruik van jou totaal niet terwijl je hier wel vanuit gaat beetje jammer.
Ik heb echt geen idee war jij nu over valt? Ik gaf alleen als reactie dat ik met mijn man online chat?
dit je gebruikt app IM blackberry playbook etc helaas dit gebruik ik niet en kan het ook niet want heb geen blackberry. en mis msn Messenger wel heel erg vind niks aan Skype en outlook checken om mails. en jij geeft aan iedereen kent toch het principe van msn, nou nee dus. staat het los van dit topic nee want het gaat om contact met je man en kinderen op wat voor manier dan dan ook.
Ik wil het wel altijd weten, mocht er wat zijn dan weet ik waar ze zijn en hoe te bereiken of net wat maar als ze thuis zijn en ik ben weg en ze gaan ff boodschappen halen dan hoeft hij dat natuurlijk niet te melden , dat doe ik ook niet maar wel als we ergens op bezoek gaan of iets verder van huis dan smsen we dat elkaar even.
Als het erg ver weg is stuurt hij me meestal wel één appje. Doe ik ook nier voor toestemming ofzo maar even ter info. En verweg is vanaf 1 uur enkele reis ongeveer.
Over het algemeen weten we het hier niet van elkaar tenzij we veel bellen op een dag. Anders weten we het pas aan het einde van de dag , als we vragen hoe de dag was Mijn zus past ook 2 dgn in de week op en daar weet ik het ook niet altijd van. Ze stuurt wel heel veel foto's van de kids. Maar soms gaat ze even wat leuks speciaals doen met de kids en dan zie ik het terug op foto's via de app.
Volgens mij bedoelde biccy er helemaal niks mee hoor Ontopic: nee, ik heb geen idee waar mijn man uithangt als ik aan het werk ben. Hoor ik wel als ik 's avonds thuis kom of ik krijg een foto geappt en aan de hand van de foto kan ik dan zien waar ze zijn
Nee, maar zo vaak gaat mijn vriend niet met ze weg. Soms als ik 's ochtends ga hardlopen, dan gaat hij even een wandeling met ze maken, of naar de stad. Als ik thuis kom, zijn zij dan ook niet altijd al thuis. Maar ik maak me er niet druk om. Als hij met 1 van de kinderen ergens naar toe gaat als dagje uit, dan weet ik het wel altijd. Maar dat is meer als handigheid, hoe laat ik ze thuis kan verwachten, of ze mee-eten enz.
ik vind het fijn om te weten maar het is geen verplichting. vaak als ik nachtdienst heb gehad en sochtends dus nog lig te slapen gaat hij met de kids op pad. hij stuurt dan een appje met we zijn naar de markt ofzo maar als ze thuis komen zijn ze nog naar de bibliotheek, de stad en weet ik veel waar nog meer geweest.
Nee, dat doe ik andersom ook niet. Weet van tevoren ook niet wat ik allemaal ga doen op een dag. Dan bedenk ik me dat de boeken naar de bieb terug moeten, is het lekker weer, dan ga ik naar de speeltuin/kinderboerderij, op visite bij iemand die 20 km verderop woont, noem maar op. Ik ga hem echt niet steeds bellen op zijn werk om te vertellen wat ik ga doen. Toen ik nog werkte en hij 1 dag in de week thuis werkte, ging hij mij ook dat meestal ook niet zeggen. Niet omdat we dingen voor elkaar bewust achterhouden, meer omdat we allebei niet van die doemdenkers zijn, we niet weten hoe de dag loopt en het meestal ook niet de meest spannende uitjes zijn (geen pretpark of iets 100 km verderop). Ik vertrouw er wel op dat het goed gaat.