Man op uitzending...

Discussie in 'De lounge' gestart door Joy, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Hey hey,

Ik was er eigenlijk benieuwd naar of hier meer meiden/vrouwen zitten waarvan de man regelmatig voor het werk weg is.

Mijn man is nu voor 4,5 maand naar Afghanistan, en ben dus wel benieuwd hoe anderen meiden (als die er zijn) hoe die zich voelen.

En hoe jullie daar mee omgaan nu je zwanger bent of wil worden.

Dikke kus

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Joy,

vervelend hoor!! Mijn man heeft bij de luchtmacht gewerkt, maar is er gelukkig weg!! Ik vind het heerlijk. Ik wens je veel sterkte in deze tijd!
    Ik weet wel dat ik het nooit leuk vond al hij een poosje weg moest en dan is hij alleen nog maar voor oefeningen weg geweest. Zijn zus is wel twee keer langere tijd uitgezonden en dat zijn toch wel intensieve periodes waarin er veel gebeurd!!
    Je mist ook veel van elkaar wat soms heel lastig kan zijn.

Karin

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Mijn vriend zit bij het Korps Mariniers en is ook al geregeld weggeweest! Bosnië, Eritrea, Irak en om dan nog maar te zwijgen over de maanden, weken dagen, uren die ze daar tussen nog weg zijn!!!
    Ik ben er inmiddels gewend aan geraakt, maar die uitzendingen zijn gewoon te lang en zeker nu we een kind hebben en er eentje opkomst is, denk ik dat het nog veel zwaarder gaat vallen!!!

4. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ja idd, het is af en toe redelijk zwaar ja, zeker nu je steeds meer hoort in het nieuws.
    Gelukkig is mijn man eerlijk tegen me over de situatie daar en verteld me ook hoe en wat in zoverre hij dat mag, dit scheelt een hoop en stelt me ook wel gerust. Maar toch elke keer weer blij om wat van hem te horen hoor...
    Thanks

xXx

5. bengel

bengel Niet meer actief

ik ken t ;
    Mijn vriend is naar kosovo geweest, inmiddels 7 jaar geleden...
    daarna heeft hij zijn contract uitgediend, en is uit dienst gegaan. Vandaag van oud collega gehoord dat hij evt als burger weer dienst in kan..hij is aan t twijfelen... :( van mij hoeft dat allemaal niet meer

6. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Mijn man moet heel veel weg voor zijn werk. Hij is ondernemer en heeft een aantal bedrijven. Hij zit in de programmering.
    Iedere keer als ik blij ben dat ie terug is en we het fijn hebben moet ie weer weg. Meestal gaat ie voor 10/ 12 dagen weg per keer. Soms hebben we mazzel en is het vijf dagen min.

Hij gaat vaak naar Amerika, Curacao, India en Engeland. Pakistan werkt ie ook maar daar gaat ie niet heen.

Helaas zijn het geen vluchten waarvan we kunnen zeggen, we gaan gezellig met papa mee.

Een kleine van 2,5 jaar red het nog geen 3 uur rustig in het vliegtuig laat staan 10 uur vliegen.

Ik vind het vreselijk en ben er na al die jaren nog niet aan gewend. Zooo alleen voelt het en saai en ik ben een neuroot ook nog want 's nachts doe ik geen oog dicht pas op de dag dat ie terug is. :oops:

7. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ja, kan ik me goed indenken. Hier ook elke keer weer blij als je maar iets van nieuws hoort van hemzelf.

En ja als ze eenmaal in 'dat wereldje' want een baan zoals in het leger is een wereld apart... dat blijft blijkbaar altijd trekken...

ik zie dat bij mijn beste kamerraad wel die wil ook nog steeds terug...

8. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben wel 'blij' dat ie als burger terug wil....geen uitzendingen meer, hij heeft zoveel 'nasleep' gehad van Kosovo...
    ik ben t wel gewend hoor, want mijn hele famillie, de mannen dan, zitten bij de luchtmacht, en mijn vriend was een zandhaas...
    we zien wel.
    een ander nadeel is afstand. We komen uit nijmegen en hij zal dan weer in t harde, bij zwolle terecht komen...das heel wat reisuurtjes voor hem..ach ja, misschien kijk ik al te ver vooruit, hij moet eerst eens zien of ie terug kan...
    succes jij Joy, de aankomende tijd...het zullen leuke en minder leuke momenten kunnen zijn.

knuf
    bengel

9. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ja, idd tot nu toe gaat het nog wel, maja hij is ook nog maar 3 weken weg... de moeilijkste tijd gaat nog komen... En ja dat is inderdaad een eind weg ja!

Ik zelf zit bij de thuisfront-afdeling en reis dus ook elke keer een eind om bij de vergaderingen te kunnen zijn...

Van schijndel naar havelte is toch zo'n 200 km enkele reis...

Wel fijn dat er zo'n club bestaat want je bent erg betrokken bij alles.

xXx

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mijn man zit elke avond bij mij, en dat is best fijn.
    Ik vind het wel erg knap dat je dat kunt,
    tja je hebt natuurlijk ook geen keus.
    Heb je wel een huisdier?? want als ik die ook niet had,
    zou ik het echt niet volhouden.
    Nou kijk lekker uit naar november.
    Ik vind het erg knap van je!!!!
    Groetjes.

11. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    :) ja gelukkig heb ik hier 3 katten rondlopen die de nodige aandacht vragen :) en word erg goed opgevangen door vrienden en mijn ma :)
    En ja heb er inderdaad zelf voor gekozen... toen ik mijn man leerde kennen werd me al verteld dat ie al getrouwd was... Met het leger wel te verstaan hihihihihi :) Maja dat maakt het er niet makkelijker op.

xXx

12. bengel

bengel Niet meer actief

jeetje Havelte..
    daar zit een vriend van mij ook , vanuit nijmegen is dat al zo'n 2 uur reizne in spits begrijp ik van hem..pfff afstand....
    fijn zijn die thuisfrontdagen, en ik denk dat je ook mailcontact kunt hebben en telefoneren?
    Dat konden wij allemaal niet tijdens kosovo missie...was wel jammer, maar geluk dat t nu wel kan!

Gr Bengel

13. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Pfff kan me voorstellen dat het geen pretje is als je man steeds zo'n tijd weg moet :(

Sterkte ermee Joy ;)

Groetjes Patries (Ook uit Schijndel 8) )

14. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
  15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Mijn man en ik zijn allebei militair. Mijn man staat op het punt burger te worden (danwel defensie, danwel buregmaatschappij) en ik over een half jaar.
    Ik ben zelf al een half jaar weggeweest (bosnie) en hij twee keer een half jaar. (Yougoslavie en Afghanistan)

Dus ik weet wat je doormaakt Joy. Heel veel sterkte de komende tijd, als je wat kwijt wil, pb staat open.

16. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    mijn pa is 2 keer een half jaar in bosnie geweest en 1 keer in irak en volgend jaar staat afganistan in de planing.

17. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Mijn man gaat volgend jaar voor 4,5 maand naar Afghanistan. Eerst hoefde het niet vanwege de baby (officieus), maar nu blijken er te weinig mensen van zijn rang te zijn dus moet het toch. Ik vond het al verschrikkelijk toen hij in Irak zat, ik miste hem zó erg. Bovendien is het toch heel anders dan wanneer je man 'gewoon' op reis is, want ik maak me erge zorgen. Ben bang dat dat in het geval van Afghanistan nog erger is, en dan ben ik alleen met de kleine.

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    waar zit hij dan gelegerd en wat voor rang heeft hij dan?

liefs san.

19. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Zijn er hier nog meer vrouwen waarvan hun man bij het Korps zit, mijn vriend is Korperaal!?!

20. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Waar hij dan gelegerd wordt weet ik niet, maar hij is kapitein in de logistiek.

Deel Deze Pagina