Man op uitzending...

Discussion in 'De lounge' started by Joy, Jul 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Lijkt me indd heel vervelend als ie zo lang weg is..

wij zijn beiden militair geweest, (kmar en klu) ik ben al dik 2 jaar weg en mijn vriend is sinds afgelopen juni weggegaan.. gelukkig is hij nooit zo ver en lang weggeweest en ik ook niet.. maar ben blij dat hij daar nu ook weg is. :)

2. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Mijn ex was marinier.... weet dat hij toevallig een dezer dagen thuiskomt vanuit curacau, is ie ook ff geweest... maar nu voor mij dus geen man, dus ook niet een die elke avond thuis zit... gelukkig heb ik een hond, die me bezig houdt.

juud

3. anomiepje

anomiepje Lid

May 1, 2006
    44
    0
    0
    overijssel
    Hallo,

Mijn vriend is ook militaiar, dus ook regelmatig op oef. en moet in november als jouw mannetje lekker terugkomt naar dat smerige rotland.
    Hij zit nu in Uruzgan??
    Weet echt hoe je je voelt, die van mij is al 2 keer in Bosnie geweest, een half jaar!!
    Ikzelf ben ook militair geweest en op uitzending geweest, misschien dat dat alles wat makkelijker maakt!!

Ik wens je heel veel sterkte!!

groetjes

4. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, Mijn vriend heeft ook in het leger gezeten, ook in Havelte. Hij is toen ook overal geweest. Hij was korporaal eerste klas. Hij heeft zich drie jaar geleden laten omscholen tot agent en werkt nu in Rotterdam, het gevaarlijkste gebied van Nederland. das ook niet echt alles maar komt wel elke dag thuis en dat is heel wat waard. Het lijkt me erg moeilijk als je zwanger wilt worden of bent en man moet veel weg.
    Fijn dat hier iedereen van zich af kan kletsen.

5. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    heyhey, nee mijn man zit in Khandahar...
    Moet wel zeggen het is toppie gregeld daar wat contact betreft hoor...
    Spreek hem dagelijks dus dat is wel erg prettig... Hij is normaal gelegerd in Ede bij de LUA maar is nu voor Psy-ops weg...
    als individueel zeg maar...

voor de rest van de meiden die hun man nog moeten gaan missen!!!

Sterkte meiden!!!

xXx

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Mijn man gaat dan wel niet op uitzending, maar gaat vrijdag wel voor 2 weken weg..
    Kijk er als een berg tegenop.
    Ik ben echt doodsbang dat hem wat overkomt.. en dat ons kleintje haar papa nooit zal kennen..
    Ik weet dat het belachelijk klinkt, maar ik kan hem nu heel moeilijk loslaten..
    Hij gaat met de auto naar Joegoslavie, via Italie..
    Er zijn genoeg mensen die met de auto op vakantie gaan.. maar ik ben er niet bij.. en dat is het ergste..

Ik heb veel respect voor jullie meiden, ik zit al te zeuren over 2 weken.. jullie moeten nog langer zonder je man..
    Sterkte!!

Groetjes Kalush

7. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Nou meid dat wil niet zeggen dat die 2 weken geen hel voor je kunnen zijn hoor... Maar alles komt goed, ook jouw man komt over 2 weken gewoon weer heelhuids thuis en de kleine leert papa echt wel kennen!

Probeer het positief te zien en probeer een beetje te genieten van die 2 weken.

Share This Page