Hoi dames, ik ben dan wel geen echte alleenstaand moeder, maar over 3 weken gaat mijn vriend voor 6 maanden op uitzending en zoals je ziet hebben we pas een kleine. Is er iemand die uit ervaring kan spreken hoe ze het gevonden heeft en tips etc. kan geven? Groetjes Brigitte
Jeetje meid, zes maanden! Ik heb er geen ervaring mee, maar wou je toch even sterkte wensen, het lijkt me heel zwaar. En ook vreemd voor pappa, dat je terugkomt als je dochter al zoveel groter is. Kunnen jullie wel contact houden als hij weg is?
heej , kom gezellig in ons militairsvrouwen topic meepraten , http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/186775-millitairsvrouwen-deel-2-a-47.html ik ben geen moeder maar daar zitten wel n paar moeders die je met alles kunnen helpen dat weet ik zeker ik heb iig een hoop steun aan ze .. ! (mijn verloofde zit ook in afghanistan... ) xx lydia
We hebben Skype gelukkig, dat scheelt en hij heeft in Bosnie goede verbinding met internet en telefoon. Maar 6 maanden blijft lang om je vriend te moeten missen met een kleine. En ik zal eens naar het militairsvrouwen-topic komen
Hier ook een militairsvrouw! Mijn man is gelukkig de afgelopen 2 jaar niet uitgezonden en heeft de zwangerschap, bevalling en het eerste jaar van onze dochter er gewoon kunnen zijn. Gelukkig gaat je man naar bosnië, de dingen die ik daarvan heb gehoord, is dat het net een vakantie kamp is. Geen dreiging, erg relaxt en de mannen gaan daar gewoon stappen. Echt een verschil met afghanistan dus! Ik zou als je dochtertje iets ouder is, af en toe gaan skypen met haar op schoot. Dan kan je man jullie dochter zien, en ziet zij papa toch ook nog een klein beetje. Trouwens....is het niet zo dat hij voor 2 weken naar huis komt tussentijds?
ja .. maar wel 6 maanden alleen .. dus dan ben je wel ff alleen .. ach ja ze gaat toch niet verder in dit topic ze praat al bij de militairsvrouwen
nou dan kan de zaak toch afgesloten worden veel succes 6 maanden alleen... ik al dik anderhalf jaar en valt best mee allemaal je moet alleen ff je weg erin vinden
ja kijk das anders he wel knap hoor dat je t alleen doet maar ja voor brigitte ist anders he ze weet dat haar mannetje weer terug komt
hoef je niet knap te vinden hoor... gaat vanzelf en weet niet beter mis het ook niet hoor.. een man.. vind het wel lekker zo die rust s'avonds heerlijk!
haha oke dan ! ja ieder voor zich ik moet mn ventje nu al 4 maanden missen maar vind het maar akelig stil thuis op de bank in me eentje.. !
ow dat kan ik me goed voorstellen! het is natuurlijk net wat je gewend bent.. ik ben al 2 jaar alleen dus ben er echt aan gewend ik zou het nu raar vinden me bank te moeten delen
Tja, ik als miliatiars vrouw voel me door de week echt een alleenstaande moeder hoor! Mijn man is alleen in de weekenden thuis, dus door de week sta ik er echt helemaal alleen voor.
Ik snap best dat ze hier de topic opende. Mijn mannetje is voor 4,5 maand in Afghanistan geweest en ik heb me echt 4,5 maand alleenstaande moeder gevoeld (Zelfs langer als je de voorbereidingen meetelt, hij zat al met zijn hoofd in de zandbak zodra ddie begonnen en dat was een half jaar voor vertrek !!) Lydia, nog effies die laatste weekjes door en dan mag je hem weer in je armem houden !! Groetjes Monique