Nee 1.1/2 uur heen en dan ook weer terug was een beetje teveel van het goede dus zat hij intern. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als hij in Juni weer moet beginnen. Oefeningen kwamen er ook nog bij jah. 3 weken polen, 3 weken duitsland, 2 weken weer daar heen en ga zo maar door. Moet wel zeggen toen hij nog bij de mortieren zat was hij elke maand een week van huis en dat is hier niet meer zo gelukkig
ja dat moest ferdi ook rijden zeker 1.15 ... maar goed jong .thuiswonend en geld zat maar ja moet zeggen dat we nu op ons eigen wonen en hij nog elke dag op en neer rijd is ook ruim n uur rijden .. ach jaaa ...
Ik kan jullie heel goed begrijpen hoor, ik mag ook aangeven als ik zijn baan niet meer zie zitten. Niet dat ik dat zo snel zal doen want dan neemt hij ontslag voor mij. Ik heb liever een man die af en toe eens een half jaar weg is, maar happy is met zijn baan, dan een man die elke avond chagerijnig thuis komt !! En een nare bijkomstigheid is dan ook nog eens dat hij dan gaat solliciteren bij de politie en daar wordt ik nou ook niet gelukkig van. Als je al die verhalen leest, ik zou dan elke dag zorgen hebben. ( Hij werkt nu bij de Kmar) Heb trouwens wel medelijden met de meiden en kids die gisteren hun papa/man weer zouden zien, die moeten nu tot onbepaalde tijd wachten. Collega van mijn man komt morgen terug, zijn vrouw is niet meer te houden van de zenuwen !! Fijn weekend meiden ! Groetjes Monique
Oh monique ik zou ook niet willen dat hij ontslag neemt voor mij hoor. Hij heeft me ook wel eens gevraagd of ik niet liever een man met een 9 tot 17 job had gehad. Ja misschien wel maar ik hoef het werk niet te doen en als het je het nou geweldig leuk vind om te doen dan zal ik de laatste zijn die er iets van zegd. Hij is degene die het werk moet doen dus wie ben ikdan om te zeggen dat hij thuis moet blijven. Hij hamerd trouwens wel op het feit dat ik een job dichterbij huis moet zoeken maar ik vind dat hij daar ook niets over heeft te zeggen.
ohh ja ben ik ff blij dat fer niet dit weekend zou komen !! dan is daar eindelijk t moment en dan moet je onbepaalde tijd wachten ..
yep Lydia ik heb 3 meiden die thuis zitten te poppelen om hun man weer te zien en die hebben nu een grote domper. Ik las net op spits.nl dat er weer 2 nl militairen zijn omgekomen dankzij een bermbom. Bah bah bah
hoezo hebben die nu n grote domper ?? hij komt toch pas over 1,5 week ... ?? ja die militairen (mariniers.. ) pfff .... klote afghanistan ook !!
ohhh sorry snap m al .. andere meiden .. die wel thuis zouden komen .. indd ja ! en nu maar afwachten..