man op vrachtwagen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjaantje85, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Een vraag zijn er dames die ook hun man/vriend op de vrachtwagen hebben zitten en hem dus een aantal nachtjes in de week moeten missen?mijn vriend is wel tussendoor een x thuis maar verder zit ie in duitsland ook is hij in het weekend thuis......hoe doen jullie het straks als je uitgerekendt bent?op zijn werk houden ze er rond die periode wel rekening mee dat hij dicht bij huis is maar wat nu als het te vroeg wordt geboren??maak me wel een beetje zorgen hoor.....terwijl ik weet dat mocht het zo zijn ze hem gwoon ophalen op de plek waar hij op dat moment zit!!!!ik hoor het graag liefs sjaantje

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier nog een chauffeurs vrouw, echter heeft mijn vriend niet iedere week dat hij moet overnachten (gelukkig is dat nog helemaal niet voorgekomen op zijn nieuwe werk maar waarschijnlijk na onze vakantie wel enkele keren afhankelijk van wat hij rijdt)
    Wat ik weet van een vriend van ons (die bij dezelfde baas rijd als mijn vriend) is dat hij idd in de buurt reed en meteen naar huis kon als het zou gebeuren, volgens mij werkte hij al 4 weken voor uitgerekende datum in de buurt...
    In de week dat zijn vriendin was uitgerekend heeft hij vakantie opgenomen 3 weken en uiteindelijk kwam het kindje in de 2de week van zijn vakantie...
    Hij mocht van zijn baas ook vakantie opnemen op het moment dat het geboren zou worden maar dat wilde hij zelf niet..

Nu hoop ik dat de baas nog steeds deze werkwijze heeft want dat is wel makkelijk voor ons: op het moment dat ik beval dat mijn vriend dan 3 weken vakantie heeft....

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Geen chauffeurs vrouw maar mijn mannetje werkt heel veel in buitenland. Op de zaak weten ze dat zo rond mijn 35ste week, hij klussen alleen in nederland krijgt, en dan na de bevalling kan hij vakantieverlof opnemen (blijft de zomer nu dus doorwerken) terwijl ik beval in een heel drukke periode wat betreft zijn werk, maar toch is daar gelukkig veel begrip voor.
    Na die tijd zal hij wel weer buitenland gaan draaien maar ze zijn best flexibel naar de mensen die kleine kinderen thuis hebben. Er wordt altijd eerst gevraagd of hij een klus in het buitenland wil doen, dus het is niet zo dat hij maar overal wordt neergezet, het gebeurd wel in goed overleg.

4. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik sluit ook aan in de rij, mijn vriend is ook chaffeur in het buitenland, zit momenteel veel in noorwegen waardoor het weleens voorkomt (nja bijna altijd) dat hij zo anderhalf tot 2 weken van huis is :( Als het goed is gaat hij 4 wkn. voor uitgerekende datum werk dichterbij huis doen waardoor hij doordeweeks ook meer thuis is ;) Hij heeft mij gezegd dat wanneer het zover is dat er dan een collega naar hem toe rijd om vervolgens zijn werk over te nemen dus ik neem aan dat dit dus allemaal goed geregeld is, we zullen het zien... ga er wel vanuit anders gaan er gewonden vallen :$ ennuh daarmee bedoel ik niet mijn vriend hoor ;)

Liefs Nelleke

5. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hier nog iemand. Mijn man is niet altijd van huis, maar weet vaak niet of hij 's avonds wel of niet thuis komt. De laatste maand proberen ze ritten in de buurt te plannen, maar dat lukt niet altijd en tja, als hij vanuit limburg terug moet komen dan kan het wel eens te laat zijn.. Mijn 1e was er binnen 3 uurtjes. Ach, ben nu uitgerekend in november en dan is het niet zo heel druk meer, scheelt ook al.

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    als eerste fijn te horen dat ik niet de enige ben!!haha nogal logisch maar idd op het werk van mijn vriend valt er ook genoeg te regelen gelukkig en mocht het echt gek gaan kunnen ze hem zo ophalen in duitsland en dat iemand anders zijn route afmaakt!!!succes lady's met jullie zwangerschap!

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mijn vent is millitair en dus ook veel en ver weg. oftwewel bij elke vermoeden van een begin al bellen. zodat ie de tijd heeft en is eht vals alarm nou jah dan maar weer trug maar bter dat dan dat ie toch te laat is. de vorige keer was is tievallig vrij die dag.

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Geen vrachtwagen maar militair is dat ook goed hahahaha.
    Mijn mannetje zit gelegerd in Assen en daardoor intern.
    Gelukkig is hij we de weekenden thuis en heeft ook aangegeven dat hij nu niet meer op oefeningen mee gaat.

Ook als de bevalling zich aankondigd heb ik kans dat hij op de kazerne zit.
    Tja alsik dan pas zeker weet dat het geen vals alarm is dan bel ik hem dat hij naar huis moet komen.
    Dan ben ik zeker weten nog zo'n 1.5 uur alleen.
    Tja helaas is het niet anders.

9. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Mijn man vaart. Niet op zee hoor. Maar met een beetje pech kan die niet van boord af. Vorige keer was ik net optijd bij een klein vermoeden. Eerst had ik gezegd .. nou het rommelt maar het zal el los lopen. toevallig was de schippers vrouw aan boord en die heeft m naar huis gestuurd. (toevallig nog erg slecht weer met bliksem nslagen dus NS lag helemaal plat, nog ent de laatste treinen gered haha) Als die niet had gekomen had die de eerste uren niet van boord gekent en wie weet wat ie dan moest missen. Nu bij de tweede weer afwachten haha. Aangezien die sneller gaan.

10. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    Mijn man zit op zee, en is meestal 3 week van huis en 1 week thuis, met ons zoontje hadden we mazzel dat ie 2 dagen voor de bevalling thuis was haha, toen is hij een week later gewoon weer naar zee gegaan.. En hoe we het nu gaan doen met de 2de ik heb geen idee, we gaan het zien, hopen dat ie een weekkie of 3 vrij ken krijgen..

Liefs

11. appelthee

appelthee Niet meer actief

hier ook een chauffeurs vrouwke :D..
    hij rijd benelux.. maar is vrijwel elke avond thuis. toevallig is hij deze week 4 dgn van huis geweest!

toen ik 39 weken zwanger was ( had sterk het gevoel dat hij te vroeg zou komen wat niet het geval was )
    stuurde ze hem nog ff naar frankrijk! nou dat heeft hij 1x gedaan de 2e keer heeft hij toch maar netjes bedankt en kreeg hij ritten die niet verder dan 2 uur rijden waren ..
    toevallig de dag dat onze zoon in geboren. was hij ook aant rijden in de stad waar wij wonen. toen ik hem belde dat hij begonnen was heeft hij gewoon de trailer afgekoppeld en solo naar de zaak gereden ( ze waren nog aant laden )
    hahaha.. gelukkig een erg fijne baas die bijna alles goed vind!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha nou ben gelukkig niet de enige!!!ik heb t er nog even over gehad en hij mag laatste weekjes op de loods werken om te laden en lossen en als ie toch weg moet dan halen ze hem gewoon in duitsland op dan wordt ie gwoon afgewisselt!!dus opgelucht gevoel voor mij!!k wens jullie allemaal heel veel succes met de komende weekjes liefs sjaantje

Deel Deze Pagina