Hoi dames, even een vraagje, de titel van mijn bericht zegt het al.. ik heb sinds vandaag echt heel de tijd pijn onder in mijn buik.. echt richting mijn vagina.. het is een vervelende pijn die gewoon aanhoud ookal doe ik rustig aan.. ik zou haast denken dat het kindje aan het indalen ofso zou zijn, maar dat lijkt me Behoorlijk vroeg....ik ben morgen 26 weken.. Maar wat zou het dan wel kunnen zijn? het is echt een vervelend gevoel, maar niet dat ik nix meer kan door de pijn ofso hoor dat niet. het is ook niet overal aan de onderkant maar op een bepaalde plek meer rechts zegmaar is dit gewoon het kindje wat daar ligt te duwen ofzo of kan het iets anders zijn? iemand tips of ideeen? Ook heb ik de laatse paar dagen steeds als ik wakker word een best aardige plek afscheiding in mn onderbroek, wel meer dan dat het eerst was, hoort dat zo dat het gedurende zwangerschap meer word ofso? of niet? het is wel gewoon echt afscheiding volgens mij. NOu groetjes en alvast bedankt!
Hoi, We zijn bijna even ver in onze zwangerschap. Het klopt dat je tijdens de zwangerschap meer afscheiding krijgt. Zelf slaap ik meestal met een Kotex-maandverbandje in (hierin zit nl. geen plastic en het gaat dus niet broeien). Dat van die pijn herken ik wel. Ik heb het zelf ook sinds een aantal dagen. Eerst onderin de buik en nu trekt het naar mijn schaambot toe. Mijn VK gaf aan dat het bandenpijn is. Deze banden lopen vanaf je rug tot aan je schaambot. Maar als je het niet vertrouwt dat zou ik even de VK bellen.
hee hoi, thnx voor je reactie, het is net al weer een beetje over gegaan dus zal wel gewoon baby geweest zijn die beetje irritant lag ofso denk ik hahaha over 2 weken mag ik weer naar de v.k. dus dan zal ik het nog wel ff navragen. Gek ja van dat afscheiding maarja, zal er wel bij horen dan hahaha nou groetjes en bedankt! doeii