man opeens uitgaan

Discussion in 'De lounge' started by Hope87, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Bij mij klinken wat alarmbelletjes hoor. Hij heeft heel wat uit te leggen, en korte antwoorden zijn geen uitleg. Je hoort als vader gewoon bereikbaar te zijn. Klaar. En als je dat niet wilt zijn, is er iets mis. Tuurlijk moet je soms wat voor jezelf kunnen doen. Maar dit ruikt naar meer dan alleen graag willen stappen....

2. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

Oct 29, 2013
    1,046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit...
    Sorry ts...

3. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    Mmmmm mijn gevoel zegt dat dit echt niet klopt!
    Ben geen helderziende maar zet hier echt mijn vraagtekens bij.

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ik zou kijken of ik vandaag even oppas voor je meiden kan regelen en mijn man bellen, dat die nu naar huis moet komen. En dan samen even om de tafel gaan zitten. Ik zou dit niet laten sudderen, maar nu uitpraten. Dit klopt gewoon niet. Ik zou dan graag weten waar ik aan toe ben.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ts,
    Na het lezen van de OP was het eerste wat in me op kwam.....die heeft een ander.
    Nou is dit natuurlijk niet de enige optie.....
    Het kan dat hij precies doet wat hij zegt. Daarvan uitgaande: op een rustig moment nog eens over het uitgaan beginnen. Niet aanvallend en vanuit jezelf. Proberen erachter te komen, waarom deze behoefte er ineens wel is. Of als de behoefte er al was, waarom hij er nu wat mee doet. Uiteindelijk samen proberen tot een compromis te komen.

Ik denk dat je zelf wel aan hem zal merken dat hij iets verbergt of liegt....
    Als je dit denkt, dan moet je zeker geen genoegen nemen met korte antwoorden (weinig/niet inhoudelijk en weinig/geen uitleg).
    En ik zou dan sowieso een x dat hij naar een verjaardag zegt te gaan, mee gaan(proberen). Dus je klaarmaken zonder wat te zeggen en op het laatste moment, bij het vertrekken zeggen dat je gezellig mee gaat(heb ook wel eens zin in om lekker uit te gaan, dus ga gezellig met je mee!!!)
    Wil hij dit niet, dan zou hij met een hele goede reden moeten komen waarom niet.......dan is het eigenlijk al duidelijk.....

6. unknowable

unknowable Niet meer actief

Nouja, volgens mij is alles wel gezegd.

TS, spreek op en zorg dat de waarheid zo snel mogelijk boven tafel komt!!

7. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

Jan 28, 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Eigelijk denk ik ik hetzelfde als de meeste dames hier...vindt het erg vreemd en ik zou manlief toch echt wel even aan de tand gaan voelen...
    En vooral; luister naar je eigen gevoel, dat zegt vaak al genoeg ;) good luck!

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Prima als mijn man ineens meer wilt uitgaan. Maar je bent wel bereikbaar en slaapt gewoon thuis.. en in t ergste geval bij iemand die ik ken en al helemaal NIET bij een andere vrouw.

sorry ik vind je een beetje naief eerlijk gezegd...

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

Apr 20, 2014
    1,832
    16
    38

Hoezo naief... Dat is ze dus duidelijk niet.
    Maar een man die zich betrapt voelt of dingen doet waarvan die weet dat t niet goed zit proberen t roer altijd om te gooien dat je je rot voelt. En zelfs zo erg dat je je zelf de schuld kan gaan geven.

Naief zijn is doen alsof er niks is... En dat doet ze niet.

Negeer je gevoel niet.... En geef niet op, en anders als ie niet eerlijk kan zijn zou ik een weekje weg gaan... Of hem er een week uitzetten. Een kijken of ie bij draaid.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,544
    36,522
    113
    Het vele stappen ineens vind ik wel vreemd, maar misschien bevalt het hem wel gewoon heel goed. Blijven slapen na het stappen gebeurt hier ook, omdat we te ver weg wonen om in de nacht dan nog naar huis te fietsen. Niet bereikbaar zijn komt mij ook heel bekend voor, maar ik maak mij daar nooit zo druk om, ik vertrouw mijn man. Maar het zit jou duidelijk niet lekker en dat hij zo boos wordt vind ik ook raar. Vraag hem ernaar en laat je niet afschepen. Ik denk zelf niet meteen dat hij met een ander in bed ligt, maar misschien is dat dan wel weer naief van mij.

11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Dit dus!!!

12. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Dit is een lastig verhaal..Van de ene kant zou je denken na dit verhaal, die gaat vreemd...Maar aan de andere kant misschien is het wel een fase die hij door gaat!!..Je leven wordt op den duur wel een sleur, alleen zul je samen die op een manier moeten door breken..Maar goed wat ik zou doen, ik zou willen zien wat hij voor berichten in zijn telefoon heeft staan, en met wie hij allemaal heeft gebeld..Mocht hij zijn telefoon niet willen laten zien, dan weet je meestal helaas al voldoende:(..Praat er samen op een rustige manier over en zeker niet waar de kinderen bij zijn..Ik heb helaas hetzelfde mee gemaakt en wij waren ook al 18 jaar samen..Mijn ex ging ook steeds meer op stap en begon ook raar te doen..Na het lezen van de berichten in zijn telefoon was het voor mij duidelijk!!Wens je veel succes en sterkte en hoop dat hij gewoon eerlijk is..

13. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hou hem een spiegel voor en doe hetzelfde.
    Misschien opent dat zijn ogen.

Verder zegt mijn gevoel dat dit inderdaad niet klopt en dat hij een verhouding heeft.

14. XoXo

XoXo Niet meer actief

Wat vervelend allemaal voor je.

Ik zelf zou vanmiddag niet op hem wachten tot hij thuis komt, maar met je kindjes iets leuks gaan doen (balorig oid) en daarna pannekoeken gaan eten. Telefoon natuurlijk uit/stil dus lekker niet bereikbaar. Laat hem maar in een leeg huis thuis komen en wachten zonder dat hij weet jij bent. Kijken of hij dat kan waarderen.

Sterkte, hopelijk is het gewoon verlaat puberaal gedrag en komen jullie er samen uit.

15. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

Dec 27, 2013
    3,658
    0
    36
    NULL
    Persoonlijk vind ik het een vreemd verhaal van je man :(
    Alles is al wel gezegd hier..

Ik zou even goed met je man gaan praten...

16. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    elk weekend stappen??? Dan werd hier ook een hartig woordje gesproken.

17. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,641
    5,954
    113
    Hij heeft een andere, dat is wat ik denk.

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik vind het erg raar gedrag. En ik hoop dat het 'maar' een fase is en niks ernstigs zoals vreemdgaan.

19. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Alles gelezen en deze post sprak me het meeste aan. Of hij vreemdgaat weet ik niet, ik ken hem niet, maar hij gedraagt zich wel heel raar. Elk weekend van huis weg willen zijn, niet bij je kinderen en vrouw willen zijn is gewoon raar.

Hij is idd getrouwd, maar hij leeft een vrijgezellen bestaan. Je moet erachter komen hoe ver dat gaat. En je mag echt eisen dat dit niet elk weekend meer gebeurt. Af en toe stappen ok, maar elk weekend? Kom op hee.
    En probeer eens mee te gaan. Dan kun je met eigen ogen zien wie er erg amicaal doet (vrouwen) bij hem en hoe ver dat gaat...
    Wil hij je absoluut niet mee hebben, dan weet je denk ik wel genoeg.

20. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jullie proberen ook te sparen, moet je eens kijken wat dat kost als je werkelijk elk weekend gaat stappen....

Share This Page